Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سرهنگ منصور ملکی چهارشنبه در تشریح این حادثه گفت: بامداد روز گذشته (سه شنبه) نزاعی دسته جمعی بین اهالی 2 روستا از توابع بخش مرکزی نهاوند رخ می دهد که در این حادثه تعدادی با سلاح سرد مجروح می شوند.
وی افزود: پس از این درگیری، تعدادی از مجروحان برای مداوا به اورژانس بیمارستان علیمرادیان در شهر نهاوند اعزام می شوند و تحت درمان قرار می گیرند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملکی اظهار کرد: در ادامه ماجرا تعدادی از طرفین درگیری که حدود 6 نفر بودند با آگاهی از مراجعه مجروحان به بیمارستان در اولین ساعات بامداد سه شنبه به داخل اورژانس هجوم آورده و با سلاح سرد و چوب با یکدیگر درگیر و فضای بیمارستان را متشنج نمودند به گونه ای که پرسنل بیمارستان مداوا را ترک کرده و در زیر میز و داخل اتاقها پناه گرفته و تعدادی از بیماران اورژانس نیز مجبور به ترک آنجا می شوند .
وی گفت: پس از این حادثه موضوع به پلیس 110 اعلام می شود که ماموران به بیمارستان مراجعه کرده و افراد مهاجم را پس از شناسایی، دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی دادند.
فرمانده انتظامی نهاوند تصریح کرد: پس از این حادثه ماموران با مراجعه به روستا تعدادی دیگر از عوامل حادثه را نیز دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه علت وقوع این نزاع محلی در دست بررسی است، افزود: با توجه به اینکه عوامل این حادثه باعث ایجاد اغتشاش و رعب و وحشت در مکان بیمارستان شده و امنیت مکان عمومی را به هم زده اند مطابق قانون با آنان برخورد می شود.
7525/6993
خبرنگار: وحید سیفی *انتشار: اکبر بهاروند

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم

مدیرکل محیط زیست شهرستان ری گفت: از زمستان گذشته تاکنون ۲۴ مورد احکام سبز در شهرستان ری داشته‌ایم و ۴۸ روز در زمینه پاکسازی طبیعت فعالیت کرده‌اند.

محمد رستگاری، مدیرکل محیط زیست شهرستان ری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو در رابطه با معضلات تولید و مصرف پلاستیک اظهار داشت:متاسفانه معضل پلاستیک در سطح کشور همه گیر شده است و در سطح ملی باید برای آن چاره‌اندیشی کرد.

وی افزود: خوشبختانه مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست‌محیطی دارند و در راستای استفاده از احکام جایگزین برای متخلفانی که جرایم زیست‌محیطی مرتکب شده‌اند یا موارد دیگری که قاضی صلاح می‌داند پاکسازی طبیعت را به عنوان جایگزین در نظر می‌گیرند و برخی محکومان  را برای انجام این کار  اداره کل محیط زیست معرفی می‌کنند. امروز هم برخی محکومان با جمع‌آوری کیسه‌های پلاستیکی در حال گذراندن مجازات جایگزین حبس هستند.

وی بیان داشت: از زمستان گذشته تاکنون ۲۴ مورد احکام سبز در شهرستان ری داشته‌ایم و ۴۸ روز در زمینه پاکسازی طبیعت فعالیت کرده‌اند.

رستگاری تاکید کرد: این کار شاید در پاکسازی شهرستان تاثیر چشمگیری نداشته باشد، ولی کار فرهنگی است و محکومان به تبعات ریختن زباله آگاه می‌شوند و گامی به جلو در فرهنگسازی و جلب مشارکت همگانی برای حفاظت محیط زیست محسوب می‌شود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم