Web Analytics Made Easy - Statcounter

این نظام و این مردم چقدر مظلوم شده است؛ دوست کتک می زند دشمن کتک می زند، دوست از دشمن بیشتر کتک می زند

نماینده‌ی دوره‌های دوم و سوم و پنجم مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با عصر ایران ادامه داد: بنده قصد ندارم به اینگونه مسائل ورود کنم، چون فایده ای نمی بینم. درست است انسان باید امر به معروف و نهی از منکر کند و حقیقت را بیان کند اما وقتی نتیجه و اصلاحی نداشته باشد ناخودآگاه وارد معرکه گیری های سیاسی شده و این منفعت که ندارد هیچ، ضرر هم دارد نمی خواهم وارد معرکه گیری های سیاسی و جناحی شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: نظرات من سیاسی نیست من با هیچ جناحی نه خصومت دارم نه اخوت، برای همه آنهایی که داخل نظام هستند احترام قائل هستم مطلق گرا هم نیستم که یکی را اسلام و دیگری را کفر بدانم اینطور نیست؛ بلکه از نظرم سلیقه ها مختلف است، نیازی به اینهمه بزرگ کردن هم ندارد یک طرف خادم محسوب شود یکطرف خائن، این ها تفاوت های سلیقه های روبنایی است بنده هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا را دوست دارم و مبنایی که بنده نظر می دهم بر اساس گرایشات سیاسی نیست بلکه مسائل حقوقی و اخلاقی و شرعی است اما عده ای می آیند و خواه ناخواه رنج و برچسب سیاسی بودن را به آدم نسبت می دهند.

نماینده آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری افزود: در هر صورت این هجمات از طرف هر کسی، به هر نیت و انگیزه ای که می خواهد باشد به ضرر دین، اسلام و نظام است برای اینکه مردم و دیگران را آزرده می کند این اختلافات را بنام اسلام و انقلاب و نظام می دانند چون عده ای این هجمه ها را به بهانه حمایت از نظام و ولایت انجام می دهند. این اختلافات بد، زشت و خلاف اخلاق و حقوق است فرافکنی است و تهمت در آن وجود دارد جامعه را گناه الود می کند من کاری به دولت ندارم، دولت هم مطلق نمی دانم من نه بعنوان حمایت از دولت بلکه برای حمایت از نظام و انقلاب صحبت می کنم چون خسارت این رفتارها همه جانبه و در همه ابعاد است.

هاشم زاده هریسی تاکید کرد: اگر انصاف و احترام برای یکدیگر قائل باشیم این کارها را نمی کنیم. مقام معظم رهبری اعلام کرده است که؛ امسال سال تولید و اشتغال است آیا با این اختلافات معیشت و اقتصاد مردم درست می شود آیا ابروی نظام در جهان حفظ می شود. دولتی که اعتبار نداشته باشد چگونه حرف هایش در جهان شنیده شود، دولتی اگر خیانتکار باشد چطور به تنفیذ مقام معظم رهبری می رسد چطور بتواند کار کند. دود این حمله ها و تخریبات به چشم کشور، اسلام و نظام می رود این کارها را می کنند و شعار می دهند اسلام را بالا برده و از اسلام، انقلاب و مردم دفاع کردند. این نظام و این مردم چقدر مظلوم شده است؛ دوست کتک می زند دشمن کتک می زند، دوست از دشمن بیشتر کتک می زند این حرف ها و این تهاجمات و تهمت ها و نسبت ها همه گناه و ضربه است این ها قابل توجیه نیست نمی دانم چطور توضیح می دهند.

عضو سابق هیئت نظارت بر اجرای قانون اساسی تصریح کرد: بخدا من این حرف ها را برای دفاع از دولت نمی گویم من نه حامی دولت هستم و نه دشمن دولت، انسانی هستم معتقد به انقلاب، اخلاقیات و حقوق که می گویم این کارها بد و گناه الود است هر کسی از هر تریبونی و با هر انگیزه ای که بگوید، ضرر است و هیچ دردی هم دوا نمی کند.

این استاد حوزه در پایان گفت: این رفتارها را انجام می دهند به خیال اینکه؛ یک دولت و یا جناحی از نظر مردم می افتد، ساقط و یا ضعیف می شود اما باید بدانند که اینطور نیست بلکه خودشان ضعیف می شوند و تیشه بر ریشه خود می زنند. ما در جامعه هستیم مردم ناراحتند، بیزارند، بدشان می آید از این بداخلاقی ها، در همه انتخابات مردم پالس و پیامی دارند؛ در این انتخابات هم نشان دادند که از این حرف ها، تندروی ها و خشونت گفتاری و بستن ها بیزاریم و ناراحتیم و نمی خواهیم نمی خواهیم نمی خواهیم.

عصرایران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۲۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است

به گزارش قدس خراسان، سیدصولت مرتضوی دوشنبه شب و در جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا (ع) با ابلاغ سلام رییس دولت سیزدهم به کارگران و خانواده آنان گفت: رهبر انقلاب کارگر ایرانی را ستون فقرات تولید کشور می‌دانند و در روایات اسلامی نیز به جایگاه پر اهمیت نیروی کار و کارگر توجه بسیاری شده است به گونه‌ای که پیامبر اسلام(ص) بر دست پینه بسته کارگران بوسه می‌زند.

او افزود: همانطور که در بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان کارگری و کارفرمایی اشاره شد، از نگاه اسلام کارگر صاحب ارزش و کرامت است و این موضوع نشان از تفاوت دیدگاه اسلام با سایر تمدن ها و جوامع دارد که به کارگر صرفا نگاه ابزاری دارند.

مرتضوی توجه به امنیت شغلی، آتیه، مسکن و سایر موضوعاتی که موجب آسایش خاطر کارگران شود را از دغدغه های مهم دولت مردمی بر شمرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص وضعیت مظلومان فلسطینی نیز اظهار داشت: هم اکنون شاهد هستیم که مردم فلسطین به خاطر دفاع از خاک و حق حیات خود، موردشدیدترین حملات و تجاوزات رژیم اشغالگر قدس قرار گرفته اند و این اقدامات ظالمانه با حمایت دولت های غربی در حال رخ دادن است.

مرتضوی اظهار کرد: غذای مردم فلسطین اکنون همراه با خون است و وجدان های مردم جهان کجاست که این ظلم را برنتابند.

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مهذب در اخلاق، مبتکر در روش و فرقان انقلاب بود
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای کینه شاه از قم
  • رسانه های غربی می خواهند پیروان اهل‌بیت را خشونت‌طلب معرفی کنند
  • شهید مطهری فرقان انقلاب بود
  • انتقال آب رودخانه ماربر، تیشه‌ای بر ریشه رودخانه و سد کارون۳
  • امنیت شغلی و تامین مسکن کارگران دغدغه دولت است
  • تلاش کارگران منجر به ایجاد امنیت اقتصادی می‌شود
  • وزیر کار: تلاش کارگران زمینه ساز امنیت کشور است