Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس دانایی روز چهارشنبه در حاشیه نابودسازی 20 تن انواع مواد مخدر غیردارویی در گفت و گو با ایرنا افزود: در سال های اخیر شاهد گسترش شیوع مواد مخدر در بین جوانان در 2 بخش بانوان و آقایان بوده ایم که با فرهنگ سازی و پیشگیری از آن شاهد کاهش اثرات تخریبی آن خواهیم بود.
وی تصریح کرد: مقابله با کانونهای عرضه و توزیع مواد مخدر یکی از اصول مهمی است که در دولت تدبیر وامید در دستور کار قرار گرفته است به طوری که قاچاق در دولت یازدهم به نصف کاهش پیدا کرده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به ایجاد سامانه های هوشمند به ویژه در کمرگ برای کشف قاچاق اشاره کرد و یاد آور شد: شناسنامه دار کردن انبارها در مبدا و مقصد نشان از صحت و سلامت کالا و قاچاق نبودن آن است و یکی از بهترین شیوه های مقابله با قاچاق کالاست.
فرماندار سمنان خاطرنشان کرد: استفاده از شبکه های اجتماعی در ترویج خرید کالای ایرانی، فرهنگ سازی مردم برای نخریدن کالای قاچاق، آموزش به فروشندگان و توزیع کنندگان کالا با استفاده از رسانه ها در دستور کار قرار گیرد.
امروز همایش پیاده روی و نابودسازی 20 تن انواع موادمخدر غیردارویی در جاده سلامت بوستان کوهستان با حضور خانواده های سمنانی، محمد رضا خباز استاندار سمنان، محمود قنبری معاون استانداری، جمعی از مسوولان استانی برگزار شد.
در سه ماه اول سال96، کشف کالای قاچاق استان سمنان با رشد 13 درصدی به سه میلیارد و 600 میلیون تومان رسید.
6103/7344 خبرنگار: امیرحسین کاشی منش ** انتشار دهنده: مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۳۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف وضبط  163 کيلوگرم ترياک و دستگيری دو باندمواد مخدر در در 48 ساعت گذشته خبر داد .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ماز مارکت؛ بهترین سایت برای خرید کتاب کمک درسی
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف کالای قاچاق در مروست