Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ این سمن سرا در راستای هم افزایی و تعامل بیشتر سمن های سلامت محور استان کرمان راه اندازی شده است.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری کرمان در مراسم افتتاحیه این سمن سرا گفت: با افتتاح معاونت اجتماعی در سطح وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی کشور شاهد حرکت های خوبی در مسائل مردمی نسبت به پیشگیری و درمان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا موسی پور با اشاره به نقش مهم سازمان های مردم نهاد در پیشگیری از بیماری ها و مشکلات اجتماعی در جامعه افزود: سازمان های مردم نهاد برای تحقق شعار مسئولیت پذیری می آیند.

وی پیشنهاد داد: سازمان های مردم نهاد سلامت محور استان کرمان برای تعامل بیشتر وآشنایی با فعالیت های سایر سازمان های مردم نهاد سلامت محور سطح کشور اردوهای کاری به استان ها با حمایت مدیریت امور اجتماعی استانداری کرمان داشته باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان هم در این مراسم گفت: حکومت مردم به مردم تنها راه توسعه پایدار و واقعی جامعه است.

دکتر علی اکبر حق دوست افزود: تا زمانی که مردم خودشان دغدغه نداشته باشند مشکلات جامعه بهبود پیدا نمی کند و هر فردی باید برای جامعه خود عاشقانه کار کند.

وی خطاب به مسئولان سازمان های مردم نهاد سلامت محور گفت: در این حوزه ما نیاز به نوآوری و طرحی نو هستیم.

وی سازمان های مردم نهاد سلامت محور را یاوران مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و معاونت اجتماعی این دانشگاه عنوان کرد و گفت: در حد توان محدودی که داریم سعی می کنیم از ایده ها و نوآوری های سمن ها در راستای ارتقای سلامت جامعه حمایت کنیم.

مشارکت حداکثری، ارائه ابتکارات و نوآوری و خواستن از مسئولان برای اینکه در راستای ارتقای جامعه گام بردارند سه خواسته دکتر حق دوست از مسئولان سازمان های مردم نهاد سلامت محور بود که در این نشست مطرح شد.

معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز گفت: با افتتاح این سمن سرا، سازمان های مردم نهاد سلامت محور در این مکان استقرار پیدا می کنند تا تعامل این معاونت با آنها بیشتر شود.

دکتر حمید ابوسعیدی افزود: از دیگر وظایف این سمن سرا برگزاری جلسات مداوم با سازمان های مردم نهاد سلامت محور و رئیس و هیات رئیسه دانشگاه در راستای تعامل بیشتر و رفع مشکلات است.

وی اضافه کرد: در راستای معرفی سازمان های مردم نهاد سلامت محور، نشریه ای در این زمینه در حال تدوین و چاپ است که 20 سمن سلامت محور را معرفی می کند.

لازم به ذکر است 24 سازمان مردم نهاد سلامت محور در استان کرمان در حال فعالیت هستند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۴۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز یکشنبه دانشجویان، اساتید، کارکنان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی آبادان با برگزاری تجمعی در راستای حمایت از مردم مظلوم غزه، نسل‌کشی بی‌رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع حاضران با سردادن فریاد «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» حمایت خود را از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا اعلام کرده و از برخورد خشن پلیس این کشور با اعتراضات اعلام انزجار کردند.

کد خبر 6091022

دیگر خبرها

  • تقویت ساختار «مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس» در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • افتتاح مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان
  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود