Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم نصیری،قهرمان کشتی جهان با پیراهن انجمن ام اس زنجان به مسابقات انتخابی تیم ملی عازم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا;میثم نصیری قهرمان ارزنده کشتی ایران و جهان برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی با پیراهن انجمن حمایت از بیماران ام اس استان زنجان به میدان می رود.

میثم نصیری،قهرمان ارزنده کشور و زنجان،در طرح لبخند به ام اس شرکت کرد و خود را حامی بیماران مبتلا به ام اس معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبح امروز اسدی مربی این قهرمان کشتی با حضور در دفتر کمیته فرهنگی و دریافت پیراهن عازم این مسابقات شدند.

لازم به ذکر است مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی در روزهای 15 و 16 تیرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود که از استان زنجان آقایان میثم نصیری و محمد نادری به عنوان سفیران انجمن حمایت از بیماران ام اس در این رقابت ها حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۱۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از المسیره، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه‌شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «ضد ناوهای جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله دو ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادیم».

سریع با بیان اینکه این عملیات با موفقیت به اهداف خود رسید، توضیح داد: «نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه ناو سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود».

وی ادامه داد: «هدف قرار دادن کشتی سیکلادیس پس از آن صورت گرفت که در ۲۱ آوریل عازم بندر ام‌الرشراش (ایلات اشغالی) با استفاده از روشی فریبنده و استتار با ادعای عازم بندری دیگر شد».

همچنین، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: «ما با تعدادی پهپاد کشتی اسرائیلی اِم‌اس‌سی اوریون (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار دادیم».

این بیانیه افزود: هدف قرار دادن این کشتی پس از نقض تصمیم ممنوعیت عبور کشتی‌ها به سمت بنادر فلسطین اشغالی صورت گرفت.

ارتش یمن همچنین در این بیانیه بار دیگر بر تداوم این عملیات تا رفع کامل محاصره و توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین در غزه تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • بیانیه ارتش یمن درباره حمله موفق به چهار کشتی
  • دو ناوشکن آمریکایی را با تعدادی پهپاد هدف قرار دادیم
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی