Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مردي که در پي ارتباط پيامکي بين دختر و پسري جوان، دست به سلاح برده و پدر پسر مذکور را با شليک گلوله به قتل رسانده بود، هنگام بازسازي صحنه جرم در حضور قاضي ويژه قتل عمد، مدعي شد که در کش و قوس درگيري، متوجه شليک گلوله نشده است!!

به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، مردي که در پي ارتباط پيامکي بين دختر و پسري جوان، دست به سلاح برده و پدر پسر مذکور را با شليک گلوله به قتل رسانده بود، هنگام بازسازي صحنه جرم در حضور قاضي ويژه قتل عمد، مدعي شد که در کش و قوس درگيري، متوجه شليک گلوله نشده است!!

اين درحالي است که کارشناسان سلاح هنوز نظر رسمي و کتبي خود را درباره چگونگي و زاويه شليک گلوله ارائه نکرده اند اما در بررسي هاي مقدماتي و شفاهي معتقدند که اظهارات طرفين با آثار به جامانده و همچنين زاويه شليک گلوله تناقض دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خراسان، متهم اين پرونده جنايي که توسط کارآگاهان پليس Police آگاهي و با دستور قاضي Judge کاظم ميرزايي به محل وقوع جنايت Crime مسلحانه در يکي از روستاهاي جاده مشهد – کلات هدايت شده بود، درحالي که دستبندهاي آهنين دستانش را مي فشرد، مقابل دوربين قوه قضاييه ايستاد تا جزئيات چگونگي وقوع قتل Murder را تشريح کند.

در اين هنگام کارآگاه نجفي (افسر پرونده) ابتدا خلاصه اي از محتويات اين پرونده جنايي و اعترافات متهم در مراحل تحقيقات مقدماتي را بيان کرد و سپس قاضي ويژه قتل عمد مشهد با تفهيم موادي از قانون Law مجازات اسلامي به متهم، از وي خواست مواظب اظهارات خود باشد و حقيقت موضوع را بيان کند چرا که همواره نجات انسان در گرو صداقت و راستي است. بمتهم 42 ساله نيز پس از راهنمايي ها و نصايح قاضي ميرزايي براي بيان حقيقت لب به سخن گشود و پس از معرفي کامل خود گفت: من در يکي از مراکز وابسته به نيروهاي نظامي خدمت مي کردم.

آن شب نيز در محل کارم بودم که يکي از بستگان نزديکم با من تماس گرفت و از ماجرايي خبر داد که ديگر حال خودم را نفهميدم. او گفت: زن و فرزندت را در روستا کتک مي زنند.بلافاصله سوار يک دستگاه موتورسيکلت شدم و درحالي که سلاح کلت کمري همراهم بود به طرف روستا حرکت کردم. وقتي به محل رسيدم، موتورسيکلت را در همان نزديکي پارک کردم و با پا در حياط منزل فردي که با همسر و فرزندم درگير شده بود را هل دادم که در حياط آنان باز شد. وقتي به داخل حياط رسيدم مشاجره ما بالا گرفت، در اين هنگام بود که مرد 50 ساله (مقتول) به قصد خلع سلاح ، بخشي از اسلحه اي که در دستم بود را گرفت و به سمت خود مي کشيد من هم اسلحه را به طرف خودم مي کشيدم که در اين کش و قوس گلوله اي شليک شد ولي من متوجه نشدم چرا که اسلحه را محکم گرفته بودم. در اين شرايط خانواده مقتول به سمت من هجوم آوردند که نمي دانم با ميله آهني يا چوب، ضربه اي به سرم خورد و نقش زمين شدم. وقتي در درمانگاه به هوش آمدم فهميدم که چه حادثه Incident اي رخ داده است. وي در پاسخ به سوال مقام قضايي درباره چگونگي ارتباط پيامکي بين دخترش و پسر مقتول نيز گفت: من از اين موضوع اطلاع نداشتم! اما همسر متهم در اين باره مدعي شد که پسر مقتول براي رفع اشکال فرزند پسرم به منزل ما رفت و آمد داشت و با پسرم دوست بود اما نمي دانم عکسي را که سرآغاز ماجراي درگيري بود، چگونه از دخترم به دست آورده است!؟

در همين حال همسر مقتول نيز درباره چگونگي وقوع جنايت گفت: متهم با لگد به در منزل ما کوبيد و به محض اين که وارد حياط شد اسلحه را به سوي خانواده ما نشانه گرفت. همين که شوهرم فرياد زد چه مي کني؟ ناگهان گلوله اي به سوي همسرم شليک کرد و بعد به خاطر ترسي که وجودش را فرا گرفته بود، خودش را روي همسرم انداخت در اين لحظه ما تلاش کرديم اسلحه را از دستش بگيريم ولي او آن را محکم گرفته بود. در نهايت با هر مشقتي بود سلاح کلت را از او گرفتيم و داخل خودروي همسرم انداختيم که درون حياط پارک بود. بعد از آن هم پيکر همسرم را به درمانگاه خواجه ربيع برديم ولي متاسفانه او بر اثر اصابت گلوله جان سپرد.پسر مقتول نيز در تحقيقات مقدماتي به قاضي کاظم ميرزايي گفت: من از مدتي قبل با دختر اين خانواده ارتباط پيامکي داشتم و مي خواستم با او ازدواج کنم ولي او ناگهان به بهانه اي از من جدا شد. من که از اين موضوع ناراحت بودم ، وقتي فهميدم او قرار است با جوان ديگري ازدواج کند، دچار وسوسه شدم و عکسي را که از او داشتم براي خواستگار او فرستادم و چنين وانمود کردم که آن دختر با من ارتباط داشته و به درد تو نمي خورد!!

او هم همان عکس را براي دختر مذکور ارسال کرده بود که آن روز مادر دختر وقتي در جريان موضوع قرار گرفت به همراه پسرش به در منزل ما آمدند و به سروصدا پرداختند که به همين دليل همسايگان با پليس تماس گرفتند. وقتي نيروهاي کلانتري خلق آباد به محل رسيدند هر دو طرف را راهنمايي کردند که به مقامات قضايي مراجعه کنيم ولي مدتي بعد پدر دختر درحالي که اسلحه داشت وارد منزل مان شد و قصد داشت مرا بزند که پدرم خودش را مقابل من قرار داد و گلوله به پدرم اصابت کرد.

در ادامه بازسازي صحنه قتل، قاضي شعبه 211دادسراي عمومي و انقلاب مشهد از کارشناس سلاح خواست تا نظر خودش را در اين باره بيان کند اما اين کارشناس با ذکر اين که بايد موضوع به طور دقيق و کارشناسي و با توجه به همه جوانب شليک مورد بررسي قرار گيرد تاکيد کرد: نظريه کارشناس به طور کتبي براي مقام قضايي ارسال خواهد شد اما بررسي هاي مقدماتي با توجه به زاويه شليک و همچنين آثار به جا مانده حاکي از آن است که در اظهارات هر دو طرف پرونده تناقضاتي وجود دارد. بنابراين گزارش، پس از اعترافات صريح متهم، و بررسي جوانب ديگر اين پرونده جنايي، قاضي ميرزايي، دستور پايان بازسازي صحنه قتل را صادر کرد تا اين پرونده مراحل ديگر قانوني را طي کند.

سابقه خبر
دقايق اوليه بامداد ششم ارديبهشت، ماموران کلانتري خلق آباد در تماس با قاضي ويژه قتل عمد، وي را در جريان مرگ مردي قرار دادند که در نزاعي مسلحانه به قتل رسيده بود.با حضور شبانه قاضي ميرزايي در مرکز درماني و روستاي محل وقوع جنايت، مشخص شد که نزاع مرگبار به خاطر ارسال تصوير دختر ضارب، از سوي جواني که مدعي ارتباط پيامکي با وي بود، آغاز شده است که پس از آن پدر دختر در جريان موضوع قرار گرفته و با سلاح به سوي پدر پسر مذکور شليک کرده است. با دستگيري ضارب که در يکي از مراکز وابسته به ارگان هاي نظامي فعاليت داشت، تحقيقات در اين باره ادامه يافت تا اين که ضارب 42 ساله به شليک گلوله اعتراف کرد.
سيدخليل سجادپور
110


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۳۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت

به گزارش "ورزش سه"، داریوش شجاعیان، هافبک سابق استقلال، حالا زیر نظر مسعود شجاعی در هوادار احیا شده و بهترین فصل خود در این تیم را سپری می‌کند.

درخشش داریوش شجاعیان در هفته‌های اخیر مثال زدنی بوده و او بعد از دبل برابر فولاد و زدن گل سه امتیازی برابر گل گهر، مقابل پیکان پاس گل داد و در بازی جام حذفی نیز به مس سونگون گل زد.

شجاعیان اما تاثیرگذاری خود روی گل‌های هوادار را به پنجمین بازی متوالی رساند و البته این بار با یک سوپرگل از روی ضربه کاشته این کار را انجام داد.

عملکرد کاپیتان هوادار به شکلی بود که خبرنگاران پس از بازی از او در مورد پیش‌بینی‌اش از بازگشت به تیم ملی بپرسند. هوادار بازی‌های مهمی پیش رو دارد و حالا مسعود شجاعی حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش می‌کند.

عکس: میلاد احمدی

دیگر خبرها

  • آبگرفتگی در درمانگاه شهر چوئبده بیماران را به دردسر انداخت + فیلم
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • چرا اسرائیل یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • چرا تل‌آویو یک گلوله هم به سمت یمن شلیک نکرده است؟
  • دولت توپ کشتی پرتغالی را به زمین اژه‌ای انداخت/ مسئول رسیدگی به این پرونده قوه قضاییه است
  • شلیک‌های هوایی پرواز‌های خرم آباد را لغو کرد
  • سریال‌های جدید تلویزیون/ از بدل علی مشهدی تا نمایش توان علمی کشور
  • جلوگیری پلیس پاراگوئه از کتک‌زدن داور با گلوله!
  • شهادت ۳ فلسطینی در حمله اشغالگران به شمال رفح
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت