Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها>چهارمحال و بختیاری - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای تشکیل و فعالیت این ستاد تاکنون یکهزار و 443 پرونده با یکهزار و 645 مصوبه بررسی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین ، سید نعیم امامی در یکصد و هفتاد و سومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان افزود: از مجموع مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تاکنون 700 مصوبه برابر 42.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 درصد اجرایی شده است و مابقی مصوبات در دست اقدام است.

به گفته وی : درستاد تسهیل ورفع موانع تولید انباشت پرونده نخواهیم داشت وپرونده ها بصورزت مرتب دراین ستاد بررسی شده است .
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: در این نشست برای رفع مشکل 6 طرح صنعتی و کشاورزی استان تصمیم گیری شد.
سیامک سلیمانی دشتکی اظهار کرد: برای رفع مشکل مربوط به این طرح ها 16 مصوبه از سوی اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری تصویب شد.
وی افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید چهارمحال و بختیاری به تمامی درخواست های مربوط به واحدهای تولیدی مشکل دار رسیدگی می کند.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: برخی مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در نشست های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین کارگروه اقتصاد مقاومتی استان حضور پیدا نمی کنند.
وی یادآور شد: این مدیران باید علت غیبت خود در این جلسات مهم را به صورت مکتوب اعلام کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: دبیرخانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان باید اسامی مدیران غایب و علت غیبت آنان را به اطلاع استاندار برساند.
وی گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی از اهمیت ویژه تری نسبت به سایر نشست های تصمیم گیری برخوردار است، به همین منظور مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند در این نشست ها حضور یابند.
گفتنی است ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به منظور بررسی مشکلات طرح های تولیدی و برنامه ریزی برای تسریع در رفع مشکلات این واحدها در دولت یازدهم تشکیل و فعال شده است .

46

کلید واژه‌ها : استان چهارمحال و بختیاری -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ازچهارمحال وبختیاری، حجت الله رئیسی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان سامان از کارخانه فرآورده های گوشتی شقایق سامان تولید کننده سوسیس و کالباس، واقع در شهرک صنعتی شهر سامان فاز یک به منظور بررسی مسائل و مشکلات در عرصه تولید و همچنین برآورد آرد مصرفی ماهانه کارخانه بازید نمودند.

وی افزود: ظرفیت تولیدی این واحد تولیدی ۳۵۰۰تن درسال و با اشتغال ۱۰نفر می‌باشد.

رئیسی خاطر نشان کرد: فرآورده های گوشتی شقایق سامان بعد از ۷ سال تعطیلی سال گذشته مجدد به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان در پایان گفت : توسعه زنجیره تولید در صنایع غذایی یکی‌ از راهکارهای موفق در جهش تولید و رشد و توسعه اقتصادی است زیرا این راهکار در کاهش هزینه‌ها و افزایش اشتغال‌زایی و صادرات بسیار موثر است.


۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902961

دیگر خبرها

  • ۶۴۰ هکتار از باغ‌های چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شد
  • ۶۴۰ هکتار از باغات چهارمحال‌ و بختیاری دچار سرمازدگی شدند
  • بارش‌ها برای چهارمحال‌ و بختیاری تا چهارشنبه ادامه خواهد داشت+فیلم
  • مشاهده پلنگ درسبزکوه چهارمحال و بختیاری
  • موافقت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری با ۹۵ درصد درخواست انشعاب خاص
  • مختومه شدن ۲۹۰ هزار پرونده در دادگستری چهارمحال و بختیاری
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • یک واحد تولیدی چهارمحال و بختیاری پس از ۷سال به چرخه تولید برگشت