Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید گفت: مردم پیمانکارانی را که در پردیس دست از ساخت و ساز کشیده‌اند به شرکت عمران شهرهای جدید معرفی کنند. آفتاب‌‌نیوز : حبیب‌الله طاهرخانی درخصوص شرایط سایت مسکن مهر شهر جدید پردیس اعلام کرد: شرکت عمران پردیس، متعهد به ساخت ۸۱ هزار واحد مسکن مهر است که از این تعداد ۱۸ هزار واحد افتتاح و ۴۹ هزار واحد به مرحله نازک‌کاری و به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وی ادامه داد: یکی از دلایل تاخیر در طرح‌های مسکن مهر پردیس، تامین هزینه‌های آماده‌سازی و همچنین تامین زیر ساخت‌های آب، برق و فاضلاب است.
عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد: در سال ۹۵ دولت در بخش تامین مالی، محوطه‌سازی و تامین زیرساخت مسکن مهر وارد عمل شد بطوریکه درگذشته این گونه هزینه‌ها از آورده متقاضیان بود.
طاهرخانی تاکید کرد: سال گذشته دولت ۲۰۰ میلیارد تومان به مسکن مهر اختصاص داد که از این مبلغ ۱۳۰ میلیارد تومان به شهر جدید پردیس اختصاص داده شده است. همچنین از محل یارانه نیز ۴۰ میلیارد تومان به شهر پردیس برای محوطه‌سازی اختصاص داده شده است.
وی تاکید کرد: شرکت عمران و بهسازی نیز از منابع داخلی خود برای کارهای روبنایی استفاده کرده است بطوریکه ۳۰ واحد آموزشی از جمله مدرسه در حال احداث داریم.
طاهرخانی تاکید کرد: در اواخر سال گذشته در شهر پردیس در همه فازها افتتاح داشتیم .
طاهرخانی با بیان اینکه مشکل خدمات زیر ساختی از جمله آب ، فاضلاب و آماده‌سازی محوطه‌ها تا حدودی حل شده است گفت: ۵۰ هزار واحد در پردیس به مرحله نازک‌کاری رسیده است اما بدلیل بحث‌های زیرساختی نمی‌توانیم آنان را افتتاح کنیم.
طاهرخانی تصریح کرد: اگر منابع مالی به موقع تامین شود تا پایان سال ۵۰ هزار واحد به اتمام می‌رسد.
وی ادامه داد: هزینه آماده‌سازی در مسکن مهر سایر شهرها ۳ تا ۴ میلیون است اما در پردیس بدون ادعای پیمانکاران این هزینه ۱۷ - ۱۸ میلیون تومان است.
طاهرخانی تاکید کرد: سال گذشته هیئت وزیران اجازه استفاده از منابع داخلی را به ما داد و شرکت عمران و بهسازی توانست به بخشی از تعهدات خود عمل کند.
وی در رابطه با واحدهایی که تحویل متقاضی شده و افزایش قمیت به آن خورده است گفت: فاز ۳ شهر جدید پردیس در سال‌های اولیه بدون خدمات و محوطه‌سازی به متقاضیان تحویل داده شده که از بودجه شرکت عمران مشکلات اساسی چون آسفالت و جدول حل شده است.
طاهرخانی در باره پیمانکاران متخلفی که دست از کار کشیده‌اند و ساخت و ساز نمی‌کنند گفت: طلب تمامی پیمانکاران پرداخت شده است و در چارچوب قراردادها باید پیمانکاران اقدام به ساخت کنند.
وی افزود: اگر پیمانکاری تخلف کرد مردم به شرکت عمران بعنوان ناظر مراجعه کنند تا با هماهنگی دستگاه‌هایی قضا با این پیمانکار برخورد شود.
طاهرخانی گفت: با افزایش تسهیلات از ۳۰ به ۴۰ میلیون نباید پروژه‌ای در مسکن مهر پردیس متوقف شده باشد چون پردیس مشکل مالی ندارد.
وی افزود: به پیمانکاران هشدار می‌دهیم کارهایشان را فعال کنند در غیر این صورت با استفاده از چارچوب قانونی با آنان برخورد می‌شود.
طاهرخانی درباره واحد‌هایی که امسال به پایان نمی‌رسد گفت: تمام طرح‌ها تا پایان سال در بخش ساخت کامل خواهد شد و در بحث زیرسازی و خدمات زیر بنایی باقی می‌ماند و مشمول افزایش قیمت نخواهد شد.
وی ادامه داد: قیمت پروژه‌های مسکن مهر پردیس نهایی شده است.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۲۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد

سعید خواجه گفت: ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر تاکنون برای طرح نهضت ملی مسکن و حدود یک هزار و ۲۰۰ نفر نیز برای واحدهای مسکونی طرح جوانی جمعیت در شهرستان گناباد ثبت نام کردند.

وی تصریح کرد: از مجموع اشخاصی که برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند ۶ هزار و ۵۰۰ نفر تایید نهایی شدند که تاکنون زمین برای حدود ۶ هزار و ۱۰۰ نفر و ۹۰ درصد این افراد تامین شده است.

رییس اداره راه و شهرسازی گناباد ادامه داد: همچنین از مجموع یک هزار و ۲۰۰ نفر که برای طرح جوانی جمعیت در این شهرستان ثبت نام کردند شرایط ۸۰۰ نفر تایید نهایی و به ۵۰۰ نفر از آنان زمین به صورت رایگان تحویل داده شده است.

با هدف تشویق خانواده ها به فرزندآوری و در راستای طرح جوانی جمعیت و قانون حمایت از خانواده، افرادی که تاریخ تولد فرزند سومشان بعد از تاریخ ۲۴ مهرماه سال ۱۴۰۰ باشد و قبل این تاریخ برای شرکت در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده باشند قطعه زمینی به مساحت ۲۰۰ متر و رایگان به آنان اهدا می شود.

وی خاطر نشان کرد: شهرستان گناباد از نظر تامین زمین طرح جوانی جمعیت و قانون حمایت از خانواده رتبه نخست را بین شهرستانهای استان خراسان رضوی به خود اختصاص داده است.

خواجه گفت: همچنین حدود ۶۰۰ واحد مسکونی از مسکن مهر سابق با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد تعیین تکلیف و به متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد واگذار شده و ۲۷۶ واحد نیز در آینده نزدیک تعیین تکلیف می شوند.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • واحد پردیس به جمع میزبانان جشنواره امامت و مهدویت پیوست
  • معرفی شاخص های کلیدی برای سنجش اکوسیستم فناوری و نوآوری
  • آخرین وضعیت متقاضیان تسهیلات مسکن در این بانک مشخص شد
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • سرپرست جدید پردیس بنت الهدی صدر اردبیل معرفی شد
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • زمین ۹۰ درصد متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد