Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود 10.92 Toolwiz Photos؛ مجموعه ابزار و فیلتر تصویر برای ویرایش حرفه ای عکس نرم افزار Toolwiz Photos Prisma Filters یکی از بهترین ابزار ها زمینه ویرایش و افکت گذاری بر روی تصاویر است. این نرم افزار دارای 200 فیلتر تصویر می باشد و علاوه بر آن می توانید از 50 افکت موجود در نرم افزار Prisma و 50 افکت دیگر ازبرنامه وینتیج نیز استفاده کنید. البته بر خلاف نرم افزار پریزما، این نرم افزار برای اعمال تغییرات خود در عکس نیازی به اینترنت ندارد. شما می توانید علاوه بر افکت گذاری تصویر مورد نظر خود را ویرایش کنید. نرم افزار Toolwiz Photos Prisma Filters در گوگل پلی نمره عالی 4.6 از 5.0 را دریافت کرده است. برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Power Clean 2.9.5؛ بهینه ساز سریع، قدرتمند و کم حجم برای افزایش سرعت گوشی احتمالا تجربه کرده باشید که پس از گذشت مدتی و نصب اپلیکیشنهای مختلف، سرعت سیستم عامل اندروید کاهش یافته و بعضا تاخیرهایی در عملکرد آن مشاهده میشود. یکی از دلایل این امر انباشته شدن انبوهی از فایلهای غیر ضروری است که با اشغال بی‌مورد حافظه عملکرد سیستم را تحت‌الشعاع قرار داده و باعث افت سرعت میشوند.

با نصب این برنامه میتوانید براحتی این ایراد شایع را برطرف کرده و سرعت روزهای اولیه را به دستگاه اندرویدی خود بازگردانید. با استفاده از نرم افزار Power Clean که با وجود قدرت و سرعت بالا کم حجم ترین برنامه بهینه ساز اندروید است.


برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود QuickPic Gallery 4.7.2.2417 ، بهترین جایگزین گالری گوشی های اندرویدی QuickPic یکی از بهترین نرم افزار هایی است که میتواند جایگزین گالری گوشی های اندرویدی شوید .این نرم افزار قادر است، فایل های چند رسانه ای شامل عکس و ویدئو به بهترین نحو طبقه بندی کند و همچنین امکانات بسیار کامل و عالی را در اختیار کاربران قرار دهد.این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات زیاد و استفاده از طراحی ساده و مناسب، توانسته راه خود را به بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی باز کند. برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود Pulsar Music Player Pro 1.5.1 ؛ پلیر قدرتمند و بسیار کم حجم نرم افزارهای مختلفی برای پخش موسیقی ارائه شده است اما معمولا نرم افزار های قدرتمند حجیم هستند و پردازنده دستگاه شما را به مقدار قابل توجهی اشغال می کنند. اما ما نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که درعین قدرت ، کیفیت و زیبایی فوق العاده ، حجم بسیار سبکی دارد. و در نتیجه باتری کمتری هم از گوشی شما مصرف میکند. Pulsar Plus ضمن داشتن قابلیت های نرم افزار های مشابه با حجم 2.9 مگابایتی و طراحی و ساخت فوق العاده اش کاری می کند که با همه پلیرها موسیقی خداحافظی کنید و برای همیشه از آن استفاده کنید. برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود 2.0.8 QR & Barcode Scanner؛ قدرتمندترین بارکد اسکنر

بارکدهای دو بعدی (QR) یکی از پر کاربردترین بارکدها و ابزارهایی است که شرکت‌های ساخت و تولید و تکنولوژی از آن استفاده می‌کنند. این نوع بارکدها اغلب برای شناسایی محصولات و معرفی وب‌سایت‌های محصول یا شرکت‌ها کاربرد دارند. با عمومی‌تر شدن این نوع بارکدها و اضافه شدن امکانات مختلف، حال می‌توانید تمامی اطلاعات خود شامل نام، شماره تماس، آدرس وب‌سایت، ایمیل و… در بارکدهای سه بعدی ذخیره و با دوستان و سایر افراد به اشتراک بگذارید.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید دانلود اینستاگرام 10.29 ؛ آخرین نسخه Instagram برای اندروید و ios اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی هایی با سیستم عامل هوشمند است که می توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌های زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و از آن لذت ببرید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۳۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی

در گوگل پلی دیگر نیازی نیست برای دانلود چند اپلیکیشن منتظر بمانید تا هر برنامه به‌صورت جداگانه دانلود و نصب شود؛ اکنون می‌توانید اپلیکیشن‌های جدید موردنظر خود را هم‌زمان دریافت کنید. البته این قابلیت فعلاً فقط برای دانلود هم‌زمان دو اپلیکیشن فعال شده است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از دیجیاتو، در اسفندماه نیز شایعاتی درباره راه‌اندازی قابلیت دانلود هم‌زمان یا موازی چند اپلیکیشن در گوگل پلی منتشر شده بود و این ویژگی در آن زمان برای برخی کاربران نیز فعال شد؛ اما اکنون گوگل امکان دانلود و نصب هم‌زمان برنامه‌ها را در فروشگاه اپلیکیشن خود به‌صورت گسترده فراهم کرده است. در قابلیت جدید می‌توان میزان حجم دانلودشده را برای هر برنامه در پلی‌استور یا در صفحه اصلی گوشی خود دید.

با این قابلیت جدید تنها می‌توان دو برنامه را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کرد و وقتی روی اپلیکیشن سوم کلیک می‌کنید تا دانلود شود، در حالت انتظار باقی می‌ماند تا نصب دو اپلیکیشن قبلی تمام شود. برای مقایسه، اپ‌استور iOS می‌تواند سه اپلیکیشن مختلف را به‌صورت هم‌زمان دانلود و نصب کند؛ البته ممکن است گوگل در آینده تعداد دانلودهای هم‌زمان را افزایش دهد.

همچنین این قابلیت صرفاً برای دانلود اپلیکیشن‌های جدید فعال شده است و نمی‌توان به‌صورت هم‌زمان چندین برنامه را به‌روزرسانی کرد. با توجه به اینکه در میان کاربران عمدتاً آپدیت‌کردن اپلیکیشن‌ها بیشتر از نصب اپلیکیشن‌های جدید انجام می‌شود، به نظر می‌رسد برای کاربردی‌تر شدن این قابلیت، باید قابلیت آپدیت هم‌زمان چند اپلیکیشن نیز فعال شود.

بااین‌حال، این قابلیت می‌تواند بسیار کاربردی باشد؛ مخصوصاً زمانی که گوشی جدیدی خریده‌اید و می‌خواهید چندین اپلیکیشن را روی گوشی خود دانلود و نصب کنید.

۵۴۵۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900962 ذوالفقار دانشی

دیگر خبرها

  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوتر‌ها است
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ یک بد‌افزار خطرناک در کمین کامپیوترها
  • هشدار به ایرانی‌ها؛ بد‌افزار خطرناک PlugX در حال نفوذ به کامپیوترها است
  • باج‌افزار‌ها چطور باج می‌گیرند؟
  • باج‌افزارها چطور باج می‌گیرند؟
  • استقبال از تیم ملی فوتسال پس از بازگشت به ایران+فیلم
  • باج‌افزارهای جدید چطور حمله می‌کنند؟
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • ایلان ماسک راه جولان خودروهایش در چین را باز کرد
  • غربالگری و تشخیص زودهنگام ۶ نوع سرطان با محصول ایرانی جدید