Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:48:09 GMT

ریزش آوار جان ۳ نفر را در شهرستان خدابنده گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۳۳۸۸۱

ریزش آوار جان ۳ نفر را در شهرستان خدابنده گرفت

رئیس مرکز مدیریت حوادث استان زنجان با اشاره به جان باختن سه تن در اثر ریزش کناره‌های چاه در اثر گودبرداری برای امدادرسانی به یک مصدوم گفت: وضعیت یک فرد که داخل چاه گرفتار شده نامعلوم است.

علیرضا زراعتچی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار داشت: ساعت یک و 39 دقیقه بامداد امروزپنج نفر به داخل یک گودال در اثر گودبرداری و ریزش کناره‌های گودال آنکردند که سه نفر جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد جزئیات این حادثه ابراز کرد: عملیات امدادرسانی در روستای استرود زرین‌رود از توابع خدابنده از ساعت 16 و 47 دقیقه روز گذشته به علت مسمومیت یک نفر داخل چاه با گاز منواکسید آغاز شد و یک دستگاه آمبولانس اورژانس، تیم کوهنوردی هلال احمر و آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فورت‌های پزشکی استان زنجان افزود: به دلیل عدم وجود تجهیزات لازم با هماهنگی مسئولان محل تصمیم به گودبرداری از کناره چاه بایک دستگاه لودر گرفته شد که در ساعت یک و 15 دقیقه بامداد امروز به علت ریزش کناره‌های گودال پنج نفر به داخل آن سقوط می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دو نفر سالم و بدون هیچ گونه مصدومیت از زیر آوار بیرون می‌آیند، بیان کرد: دو نفر از نیروهای هلال احمر و یک نفر از مردم عادی بدون علائم حیاتی و با احیای قلبی ریوی به درمانگاه زرین‌رود اعزام می‌شوند که فوت دو نفر در درمانگاه تأیید و یکی از مصدومان به بیمارستان امیرالمومنین اعزام می‌شود اما به علت شدت آسیب ها در آنجا فوت می‌کند.

زراعتچی با اشاره به اینکه یک نفر داخل چاه است، تصریح کرد: وضعیت فرد داخل چاه نامعلوم است.

انتهای پیام/

R41375/P1336/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۳۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد

یک مقام ارشد سازمان ملل متحد می‌گوید حدود ۳۷ میلیون تن آوار از جنگ غزه به جا مانده که ممکن است فرایند آواربرداری ۱۴ سال طول بکشد.

به گزارش مشرق، «پیر لودهامار» از مقامات ارشد سازمان ملل متحد در امور مین‌روبی، بعدازظهر امروز (جمعه)، در کنفرانسی مطبوعاتی در ژنو گفت که برداشتن حجم عظیم آوارها و بمب‌های منفجرنشده در غزه ممکن است ۱۴ سال طول بکشد.

حملات اسرائیل به نوار غزه باعث شده است بخش عظیمی از این منطقه باریک با ۲.۳ میلیون جمعیت، به آوار تبدیل شود و بسیاری از غیرنظامیان آواره شوند و با خطر گرسنگی و ابتلا به انواع بیماری‌ها دست و پنجه نرم کنند.

براساس گزارش خبرگزاری «رویترز»، لودهامار می‌گوید جنگ در غزه حدود ۳۷ میلیون تن آوار در منطقه پرجمعیت غزه به جا گذاشته است.

او اضافه کرد با آنکه مشخص کردن میزان دقیق مهماتی که در غزه منفجر نشده‌اند، ممکن نیست؛ اما پیش‌بینی می‌شود آواربرداری در غزه از جمله ساختمان‌های ویران‌شده حدود ۱۴ سال طول بکشد.

این مقام سازمان ملل در پایان اشاره کرد: «ما می‌دانیم که معمولا حداقل ۱۰ درصد مهماتی که پرتاب شده، عمل ناموفق بوده و عمل نکرده است. ما از ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون صحبت می‌کنیم.»

ارتش رژیم اسرائیل با حملات گسترده به نوار غزه بسیاری از تاسیسات این منطقه از جمله تاسیسات درمانی، آموزشی و عبادتگاه‌ها را ویران کرده است.

مردم غزه تحت محاصره نیروهای اسرائیلی هستند و نیاز مبرمی به دارو و مواد غذایی دارند.

نظامیان اسرائیلی به کامیون‌های حاوی کمک‌های بشردوستانه به‌سختی اجازه ورود به غزه را می‌دهند و این کامیون‌ها بعد از بازرسی‌های سختگیرانه به صورت محدود وارد غزه می‌شوند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • مرگ تلخ یک کودک در رودبار
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • دومینوی کناره گیری‌ها در ارتش رژیم صهیونیستی
  • نخست وزیر اسپانیا در فکر کناره گیری از قدرت
  • کشف اسکلت‌های 5 هزارساله که به شیوۀ «مافیا» قربانی شده بودند (+عکس)