Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@06:46:59 GMT

جلوگیری از ۵۲۰۰ خودکشی در سال ۹۵

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۳۵۲۶۷

جلوگیری از ۵۲۰۰ خودکشی در سال ۹۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، حسین اسد بیگی ضمن اشاره به آنکه ممکن است در فضای مجازی شایعاتی در خصوص رتبه ایران در خودکشی در مقایسه با سایر کشورهای جهان مطرح شود، افزود: بر اساس آمار سازمان جهانی بهداشت (WHO) در سال 2012 رتبه ایران در میان تمام کشورهای جهان در خصوص آمار خودکشی‌های کامل منجر به فوت 108 است؛ به این ترتیب ایران رتبه بالایی در این حوزه ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اورژانس اجتماعی در سال 95، در 5 هزار و 225 مورد خودکشی مداخله، خودکشی از طریق فعالیت خط 123، خدمات سیار و مراکز مداخله در بحران مداخله و از انجام خودکشی جلوگیری کرده است.

رئیس اورژانس اجتماعی کشور ادامه داد: پزشکی قانونی معتبرترین مرجع در خصوص آمارهای خودکشی در کشور است. این در حالیست که اورژانس اجتماعی فقط در برخی از موارد خودکشی وارد عملیات می‌شود.

اسدبیگی در ادامه گفت: در میان پرونده‌های خودکشی که اورژانس اجتماعی در آنها مداخله می‌کند «پریدن از ارتفاع» به قصد خودکشی دارای بیشترین فراوانی است و بیشترین مورد اعزام خودروهای سیار اورژانس اجتماعی در ارتباط با خودکشی به این موضوع ارتباط دارد.

وی در ادامه با بیان آنکه بر اساس آمارهای پزشکی قانونی در سال 95، 52 درصد خودکشی‌ها به شیوه حلق آویز کردن بوده است گفت: اورژانس اجتماعی در این مورد از خودکشی مداخله خاصی ندارد مگر آنکه برای خانواده‌های آنان خدمات مددکاری و مشاوره ارائه کنیم.

به گفته وی در سال 94 بر اساس آمار پزشکی قانونی 4020 مورد خودکشی منجر به فوت در کشور رخ داده است.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2908656056497522526 برچسب‌ها : اورژانس خودکشی پریدن از ارتفاع جام جم آنلاین جلوگیری از ۵۲۰۰ خودکشی در سال ۹۵ لینک کوتاه : اخبار مرتبط خودکشی بعد از 2 جنایت دوشنبه 12 تیر 1396 00:01 خودکشی مرد جوان با برق فشار قوی!+فیلم سه شنبه 13 تیر 1396 06:00 سقوط مرگبار بعد از ملاقات با پسر دانشجو سه شنبه 13 تیر 1396 00:01 خودکشی مادر بعد از قتل 3 فرزند چهارشنبه 14 تیر 1396 00:01

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها خسارت زدن به پورشه‌های لاکچری توسط پلیس! توهین به سلمان فارسی پیگرد قضائی دارد جزئیات بازداشت ۲۱ داعشی در مشهد نشانه گیری 150 هزار راکت حزب‌الله به سوی رژیم صهیونیستی غذا را بو نکشید دختر نوجوان در راه کنکور جان باخت عجیب‌ترین چیزهایی که در هواپیما کشف شد + عکس شیمی‌درمانی موجب گسترش سرطان می‌شود دام شیطانی برای دختر جویای کار آقایی فوتبال ایران در سه قاره جهان / هلند ، آمریکا، چک و نیجریه پایین تر از شاگردان کی روش لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها حمله خرس گریزلی به یک خودرو یکی از خطرناک‌ترین و متفاوت‌ترین مشاغل دنیا سُرسُره بازی بچه فیل لحظه دردناک مرگ موش با تله ویدیوی جدید ناسا در مورد عظمت جهان ذوب شدن آسفالت بر اثر گرمای هوا! دهه شصتی‌ها؛ آرمان‌گرا/ دهه هفتادی‌ها؛ واقع‌گرا بحران قطر به سازمان ملل کشید دفترچه سئوالات آزمون‌های ریاضی و انسانی کنکور ۹۶ منتشر شد 45 سفیر خارجی از زندان اوین بازدید کردند آخرین مطالب همه سایت 12:02 جلوگیری از ۵۲۰۰ خودکشی در سال ۹۵ 11:59 ریزش آوار جان ۳ نفر را در خدابنده گرفت 11:47 استعفای یک مقام دیگر دولت ترامپ 11:43 پوتین لیموزین جدید روسی را تست کرد+عکس 11:17 اعلام نتایج اولیه نیمه نخست مرداد/ ۷۴۰ هزار نفر در کنکور ۹۶ پذیرفته می‌شوند 11:12 چک پاداش ۵۰ میلیون تومانی حدادی آماده شد 11:04 مشکل در خوابیدن از علائم اولیه آلزایمر است 10:54 واگذاری فاز 11 به توتال بدون تشریفات مناقصه بوده است 10:54 حمله خرس گریزلی به یک خودرو 10:42 تصادف در محور میاندوآب- بوکان ۴ فوتی برجای گذاشت فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: انتخاب

tags # خودکشی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • مداخله جویی کاخ سفید درباره خواننده رپ ایرانی
  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • ادامه مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • ببینید | گیاه مرگباری که باعث خودکشی کردن قربانی می‌شود!
  • (ویدئو) تصاویری عجیب از نجات افراد در حال خودکشی
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی