Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران بهرام پارسایی، با اشاره به لزوم تعامل مجلس و دولت در راستای تشکیل کابینه دوازدهم اعلام کرد: فراکسیون امید از شروع مجلس دهم به‌هدف تعامل با دولت در راستای منافع ملی پیگیر مسائل بود و اکنون پس از پیروزی روحانی در انتخابات نیز طبیعی است که این فراکسیون به‌عنوان منسجم‌ترین و اثرگذار‌ترین فراکسیون مجلس که در جریان انتخابات نیز کاملاً همراه و همسوی دولت بود، با اعضای دولت و آقای روحانی همفکری و تعامل داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از تشکیل کمیته تعامل فراکسیون امید با دولت در این رابطه خبر داد و گفت: بر این اساس، کمیته ۵ نفره متشکل از آقایان تابش، وکیلی، حسین‌زاده، حضرتی و بنده برای تعامل با دولت تشکیل شد و این درحالی است که عمده هدف این کمیته موفقیت دولت در راستای تحقق خواست و مطالبه ۲۴ میلیون رای‌دهنده به آقای روحانی در جریان انتخابات اخیر است؛ چراکه ما نیز پیگیر مطالبه‌های مردم هستیم و در این راستا سعی خواهیم کرد بیشتر درمورد شاخص‌های موردنظر برای اعضای کابینه با آقای روحانی و اعضای دولت تبادل‌نظر کنیم.

برگزاری جلسات کمیته تعامل با اعضای دولت

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری جلسات این کمیته تعامل خاطرنشان کرد: تاکنون در چندین نوبت به‌همراه اعضای کمیته تعامل تشکیل جلسه داده و اعضای کمیته نقطه‌نظرات خود را مطرح کرده‌اند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی همچنین اعلام کرد: برخی از اعضای کمیته تعامل نیز جلساتی با اعضای دولت داشته و درباره نحوه تعامل درمورد معرفی کابینه صحبت و تبادل‌نظر کرده‌اند و بنا داریم طی هفته آینده، جلسه‌ای با هر ۵ عضو کمیته تعامل فراکسیون امید و برخی اعضای دولت در این رابطه برگزار کنیم.

دیدار با روحانی در چارچوب فعالیت‌های کمیته تعامل

پارسایی در پایان با اشاره به درخواستی که چندی پیش ازسوی فراکسیون امید به‌منظور ملاقات با رییس‌جمهور ارائه شده بود، گفت: باتوجه به تشکیل کمیته ۵ نفره تعامل فراکسیون امید طبیعتاً دیداری که قرار است با آقای روحانی در رابطه با تشکیل کابینه دوازدهم داشته باشیم نیز در چارچوب فعالیت‌های این کمیته و البته با حضور دکتر عارف برگزار خواهد شد که البته باتوجه به مشغله فراوان آقای روحانی در دولت و همچنین فشردگی کار مجلس هنوز موفق به مشخص کردن موعد زمانی مشخص برای این دیدار نشده‌ایم.

منبع: صدای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۶۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، از انتشار پاسخ خود به نامه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند.

وی گفت: موارد ردصلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام و… این پاسخ هم به این دلیل است که باور دارم جایگاه شورای نگهبان مقدس است و این شورا شکل گرفته تا مردم اطمینان حاصل کنند قوانین تدوین‌شده خلاف موازین اسلامی و قانون اساسی نیست.

وی ادامه داد: اگر داوری شورای نگهبان مورد تردید قرار بگیرد، به جمهوریت و اسلامیت ما ضربه وارد خواهد شد. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست. به همین جهت باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

دیگر خبرها

  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • ۷ نفر برای ریاست مجلس رقابت می‌کنند/ سهم مستقلین در مجلس دوازدهم
  • اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم برگزار شد + اسامی اعضا
  • اولین جلسه هیات اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی برگزار شد + اسامی اعضا
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند