Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای آذربایجان غربی برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل اروم نیوز، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در سراسر شهرستانها و بخشهای آذربایجان غربی برگزار و ائمه جمعه مطالبی را درباره مباحث روز مطرح کردند که به شرح ذیل است:

ریشه کنی فساد نیازمند نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: ریشه کنی فساد نیازمند نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر است

به گزارش اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه گفت: یکی از نشانه های ایمان این است که مومنان مواظب رفتار و کردار خود باشند و انطور که سفارش دین است عمل نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رعایت فرهنگ صرفه جویی در جامعه افزود: برای جلوگیری از اسراف باید یک همت همگانی بین احاد مردم و مخصوصا موسسات دولتی صورت گیرد.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: چراکه خداوند متعال نیز در قران می فرمایند انهایی که اسراف می کنند از شیاطین هستند و در قیامت نیز با شیطان محشور می شوند.

حجت الاسلام قریشی به دیدار اخیر رییس قوه قضایه و دست اندرکاران این مجموعه با رهبر معظم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری قضاوت شغل خطیری است و در نزد خدا جایگاه ویژه ای دارد.

وی امیدبخش بودن، نجات بخشی و ارامش بخش بودن را ۳ ویژگی مهم قوه قضاییه عنوان کرد و گفت: برای تحقق این سه مولفه بایستی قوانین بصورت جدی و محکم اجرا شود.

وی اظهلر داشت: یکی دیگر از مهمترین وظایف قوه قضاییه دفاع از آمرین امر به معروف و نهی از منکر است چراکه موضوع امر به معروف و نهی از وظیفه همگانی است.

امام جمعه ارومیه گفت: لذا تا زمانی که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه جا نیافتد فساد از بین نمی رود.

وی به فرارسیدن سالگرد کشتار در مسجد گوهر شاه نیز اشاره کرد و افزود: یکی از مهترین اهداف استعمار گران از بین بردن اسلام است که البته در این راستا نیز تلاش بسیاری می کنند.

وی تصریح کرد: خداوند در قرآن کریم نیز به این موضوع تاکید و فرموده اند اصل هدف دشمنان اسلام زدایی از جوامع مسلمانان است.

وی اظهار داشت: لذا یکی از نقشه های دشمنان که رضا شاه پیاده کرد تلاش برای از بین بردن دین و کشف حجاب بود که در نهایت باعث به شهادت رساندن بسیاری از مردم مومن و مسلمان که در اعتراض به موضوع کشف حجاب در مسجد گوهر شاه مشهد جمع شده بودند شد.

امام جمعه ارومیه در پایان سخنان خود به رعایت عفت و حجاب در جامعه تاکید کرد و گفت: لذا در ارزیابی مدیران نیز به این نکته توجه شود که چقدر به موضوع حجاب و عفاف کارمندان خود توجه می نماید.

در افق ۱۴۰۴ باید قدرت برتر منطقه شویم

به گزارش زرین خبر، حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه میاندوآب با اشاره به تدوین سند توسعه چشم انداز ۱۴۰۴ در مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار کرد: این سند، دومین قانون کشور پس از قانون اساسی است و همه ملزم به رعایت آن و حرکت در راستای دست یابی به اهداف آن هستند.

وی افزود: بر اساس سند توسعه چشم انداز ۲۰ ساله ۱۴۰۴ کشور باید به توسعه فرهنگی، علمی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی رسیده و در بین کشورهای منطقه قدرت اول باشد و مسئولان نیز باید از آن تبعیت کرده و آن را عملی کنند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه هر کس در مقابل این سند بایستد، در واقع در مقابل دستور رهبری و نظام ایستاده است، گفت: متاسفانه عده ای می گویند که نگویید می خواهیم قدرت برتر منطقه باشیم که در انقلاب نیز سابقه دارند و از یاران انقلاب هستند ولی نمی دانیم این گفته های آنها برچه اساسی است.

حسن زاده با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب و با بیان اینکه چالش هزینه دارد اما هزینه سازش به مراتب بالاتر است، تصریح کرد: هزینه چالش، شش موشک بود ولی هزینه سازش، تامین یک چهارم بودجه سالانه آمریکا مانند عربستان، سلطه پذیری، تبعیت از آنها، گوش کردن به خواسته های دشمنان است که به مراتب هزینه ای بالاتر از شش موشک دارد.

وی با توصیه به افراد مختلف مبنی بر اینکه نباید مسائل حاشیه ای را مطرح و از مسائل اصلی غافل شد، اظهار کرد: از کسانی که هر هفته با طرح یک موضوع حاشیه ای، اذهان عمومی را مشغول می کنند و در جامعه چالش ایجاد می کنند تقاضا داریم به جای این کارها به مردم خدمت کرده و به فکر اشتغال جوانان، رونق تولید و بهبود معیشت و اقتصاد جامعه باشند.

امام جمعه میاندوآب با انتقاد از برگزاری همایش منافقان در فرانسه و با تاکید بر لزوم پاسخ قاطع و کوبنده به این اقدامات و محکوم کردم آنها از سوی دستگاه دیپلماسی کشور، افزود: تاریخ فرانسه، پر از دشمنی با ایران است و اکنون نیز برای منافقان و جنایتکاران همایش برگزار می کنند ولی متاسفانه دریغ از یک بیانیه علیه این اقدام و نیز ما با توتال فرانسه قرار داد می بندیم که ۳۰درصد آن به فرانسه، ۵۰ درصد به چین و حدود ۱۹ درصد به ما رسید.

حسن زاده گفت:یکی از سرداران سپاه در تلویزیون نیز به صراحت اعلام کرد که نمی دانیم این قرارداد چه زمانی منعقد شده است.

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) فرمودند، نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد، تصریح کرد: من نیز به شما می گویم نگذارید میاندوآب به دست نااهلان بیفتد، حواس خود را جمع کنید، نگذارید با برنامه ریزی نیروهای انقلابی را به حاشیه برانند.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کرد، افزود: مسئولان باید توجه داشته باشند که مردم شغل می خواهند، رونق تولید می خواهند باید حرف های اختلاف افکن را کنار گذاشت و با همدلی به مردم خدمت کرد.

حسن زاده هم چنین با اشاره به جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان و با تاکید بر تلاش در حوزه فرهنگ دانش آموزی، کودکان، نوجوانان و جوانان، گفت: باید در پیش دبستانی و مهدکودک ها، درس انسانیت و اخلاق اسلامی و درس دین آموخت.

وی با بیان اینکه کودکان مانند مزرعه ای هستند که هر چه در آن بکاری، آن نتیجه را می دهد، تصریح کرد: متاسفانه بعضا شنیده می شود که در برخی مهد کودک ها و پیش دبستانی ها به جای اینکه به کودکان درس دین، قرآن، آموزه های اهل بیت(ع) بیاموزند، رقاصی یاد می دهند و خوانندگی می آموزند که جای تاسف دارد و نباید اینگونه خیانت کرد.

امام جمعه میاندوآب هم چنین با اشاره به طرح برخی مسائل حاشیه ای در مورد اینکه داخل خودرو، حریم خصوصی نیست، اظهار کرد: عده ای جاهل و نادان می خواهند کشور را به هم بریزند، در حال در قانون اساسی گفته شده است که داخل ماشین حریم خصوصی نیست.

حسن زاده به روز عفاف و حجاب نیز اشاره کرد و گفت: حجاب یکی از ضروریات دین است و باید در همه شئون رعایت شود.

کسانی که شکم خود را با مال حرام پر کرده اند هرگز دلسوز نظام نخواهند بود

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شاهین دژ در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن دعوت مردم به تقوی الهی به ۲۱ تیر که به روز حجاب و عفاف نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت: حفظ حجاب لتزمه وجودی زن مسلمان است و همین حفظ حجاب است که رعب و وحشت را در دل دشمنان اسلام را برافرخته است.

وی این روز را که همزمان با حمله رضا خان در سال ۱۳۱۴ هجری شمسی به مسجد گوهرشاد و قتل عام مردم است را مهم تلقی کرد و افزود: دشمنان اسلام و ایران از ۸۳ سال قبل توطئه بی حجاب سازی را در ذهن خود دارند و درصدد رواج فرهنگ غرب در ایرام را دارند اما الحمدالله ملت بیدار ایران عزیز با ذهنی روشن و فکری باز هرگز اجازه دستابی دشمن به این ایده پردازی های غرب را نداده اند و نخواهند داد.

امام جمعه شاهین دژ به راه اندازی کودتا توسط آمریکا در پایگاه هوایی شهید نوژه همدان در سال ۱۳۵۹ اشاره کرد و افزود: آمریکا با طراحی این کودتا سعی داشت با در اختیار گرفتن این پایگاه که محل حملات هوایی به ارتش عراق و آمریکا بود هجمه های هوایی از سوی ایران را بکاهد و آمریکا از ابتدا با علنی شدن قدرت نظامی ایران مخالف بوده است ، اما امروز موشک های نقطه زن سپاه که بعداز طی ۷۰۰ کیلومتر مقر داعشی ها را مورد اصابت قرار میدهد نشانگر اوج اقتدار قدرت نظامی کشور است و امروز ایادی استکبار عزادار این موضوع هستند که با وجود این همه تحریم ایران چگونه به فناوری های روز دنیا دست یافته است.

خطیب نماز جمعه شاهین دژ به دستگیری قریب به ۹۰ نفر از همدستان افراد تروریستی که در حرم امام (ره) و مجلس اقدامات خرابکارانه انجام دادند اشاره کرد و اظهار داشت: این افراد به خون مردم تشنه اند،اگر سپاه و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی نبود این تروریست ها حرم مطهر و مجلس را محل خلافت خود قرار میدادند اما دیدید که چگونه فرزندار غیور شما حتی اجازه انفجار جلیقه های انتحاری را هم به آنان ندادند ، با این تفاسیر آیا تخریب نیروهای نظامی انصاف است، مطمئن ا کسی که شکمش با مال حرام پر شده هرگز دلسور نخواهد بود و واقعیت ها را نخواهد دید و آمریکا را آفتاب تابان میبیند.

باقری در پایان عموم مردم را به صرفه جویی در مصرف آب و برق فراخواند و از مردم خواست تا با اندکی صرفه جویی مانع قطعی برق در برخی مناطق شوند.

حجاب جواب کوبنده ای به نامحرمان است

امام جمعه پلدشت گفت: حجاب در واقع جواب کوبنده¬ای برای نامحرمان است، انسان با عفاف و حجاب تلاش می¬کند جایگاه خود را در جامعه حفظ کند.

به گزارش آراز سسی، حجت الاسلام وحید طالبی ظهر امروز در خطبه¬های نماز جمعه پلدشت با اشاره به مسئله تقوا گفت: تقوا انسان را در مسیر صحیح زندگی قرار داده و باعث می¬شود انسان لذت¬های زندگی را به صورت واقعی تجربه کند.

وی با تاکید به مسئله عفاف و حجاب تصریح کرد: حجاب در واقع جواب کوبنده¬ای برای نامحرمان است، انسان با عفاف و حجاب تلاش می¬کند جایگاه خود را در جامعه حفظ کند.

امام جمعه پلدشت افزود: کشور های¬غربی از زن¬ها استفاده ابزاری می کنند و این عامل منجر به افزایش فساد در کشور-های غربی شده است.

به گفته وی حجاب محدودیت نیست در واقع مصونیت است.

طالبی با اشاره به نقش موثر حجاب و عفاف در جامعه گفت: دشمن امروزه حجاب زنان را نشانه گرفته است، باید نسبت به این مسائل آگاه باشیم.

وی تصریح کرد: زنی که در برابر گرما و سرما حجابش را حفظ می کند اجرش همانند اجر شهید مجاهد است.

خطیب نماز جمعه پلدشت افزود: دولت و مسئولان فرهنگی باید به مسئله عفاف و حجاب توجه جدی کنند.

طالبی با اشاره به ۱۸ تیرماه سالروز ادبیات کودک و نوجوان گفت: جامعه غرب در تلاش است تا فرهنگی غربی را در بین کودکان و نوجوانان ما گسترش دهد، باید نسبت به این مسائل آگاه بوده و اقدام مناسب صورت گیرد.

دانشگاه علوم دینی در استان دایر می شود

به گزارش کانی پرس، امام جمعه بوکان در خطبه های امروز نماز جمعه با تاکید بر حفظ سلامت و صداقت در معاملات اظهار کرد: راستگویی و تعهد و به انجام وظایف و صحت در معاملات از توصیه های دین مبین اسلام است که باید توسط مسلمانان رعایت شود.

ماموستا عبدالرحمن خلیفه زاده بیان کرد: ریا و تدلیس در معاملات جایز نیست و خداوند آن را نهی کرده نباید به خاطر سود و نفع شخصی سوگند نابجا یاد کنند.

خلیفه زاده در بخش دیگری از خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به امنیت موجود در کشور افزود: ما باید با مخالفین دین اسلام و کشورمان مبارزه کنیم و نگذاریم در ایران نفوذ کنند.

وی گفت: بایدقدردان زحمات نیوهای امنیتی به ویژه سپاه باشیم و با آنها همکاری کنیم و همگی در حفظ و حراست دین و کشور بکوشیم.

امام جمعه بوکان اظهار کرد: با جلساتی که در طول هفته گذشته با مسئولین استانی و شهرستانی و دیگر روحانیون داشته ایم تاسیس دانشگاه علوم دینی در اولویت کاری است و با توکل به خدا به زودی در استان دایر می شود

گلایه امام جمعه موقت سردشت از مسئولان در خصوص عفاف و حجاب

امام جمعه موقت سردشت از مسئولان شهرستان در خصوص کم توجهی به امر عفاف و حجاب گلایه کرد.

“ماموستا محمد واوی” در نماز عبادی سیاسی جمعه، با گلایه از ادارات متولی در امر عفاف و حجاب، اظهار کرد: اداراتی که متولی و دخیل در امر عفاف و حجاب هستند این احساس را در شهروندان درست کرده اند که در این خصوص نامربوط و غیرکارشناس هستند و تشکیل جلسات هم تنها برای رفع تکلیف است.

امام جمعه موقت سردشت افزود: در امر مهم عفاف و حجاب بایستی مردم و مسئولان ادارات با همت جمعی ورود پیدا کنند تا کاری برای آن انجام شود.

وی با اشاره به تاریخ افتخار آفرین مردم کشورمان در مبارزه علیه قانون کشف حجاب در کشور گفت: کشف حجاب توطئه رضاشاه علیه قومی بود که ۱۴۰۰ سال زیباترین فرهنگ خود را حفظ کردند اما در مشهد جمع زیادی از فرزندان این دیار علیه آن قیام کردند و به شهادت و اسارت گرفته شدند.

ماموستا واوی با بیان اینکه روحانیون همیشه در بین مردم شهرستان مقبولیت و نفوذ داشته اند، تصریح کرد: در سردشت ماموستا خلیل گوره میر که رهبری خودساخته و کاریزما در بین عشایر منطقه بود فرمان مبارزه با آن را در زمان رضاشاه صادر کرد که «اگر سایه کلاه پهلوی روی گیاهی بیافتد و حیوانی از آن تغذیه کند خودرن گوشت آن حیوان حرام است».

وی در رابطه با اینکه استکبار در قالب آزادی درصدد غلبه بر فرهنگ دینی مسلمانان است بیان کرد: امروزه دولت های اسلامی با سکوت در برابر عفاف و حجاب، اخلاق و پوشش خود را زیر سوال برده اند ولی خوشبختانه تنها در کشور ما بر این اصل مهم به صورت عمومی پافشاری می شود.

وی آثار بدحجابی را برشمرد و گفت: رسیدن مسائل جنسی و بلوغی به دوران ابتدایی و مدارس، چشم و هم چشمی و مدگرایی، تاثیر بر مسائل بهداشتی و دینداری از جمله مهم ترین این آثار هستند.

وی همچنین در خصوص برگزای کنکور سراسری برای تمام شرکت کنندگان آرزوی موفقیت کرد و افزود: امیدوارم هدف از درس خواندن و تحمل مشکلات آن تنها برای استخدامی نبوده بلکه برای خدمت به کشور باشد و در این راستا با وجدانی بیدار گام برداشته شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۳۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا

فرارو- در روز‌های گذشته دانشگاه‌های آمریکایی نظیر: کلمبیا، ماساچوست، نیویورک، براون، و ده‌ها دانشگاه دیگر در ایالت‌های مختلف آمریکا، صحنه برگزاری اعتراضات و همچنین تحصن از سوی دانشجویان و اساتید دانشگاهی بوده است.

به گزارش فرارو؛ این طیف‌ها به طور خاص خواستار پایان فوری جنگ غزه و همچنین خاتمه دادن به حمایت‌های مالی و تسلیحاتی آمریکا و نهاد‌های دانشگاهی و شرکت‌های تسلیحاتی از رژیم اشغالگر قدس شده اند و در عین حال، این خواسته را نیز مطرح کرده اند که آن دسته از دانشجویان و اساتیدی که به دلیل حمایت از ملت فلسطین و انتقاد از اسرائیل هدفِ اقدامات تنبیهی قرار گرفته اند نیز بایستی عفو شوند.

با این همه، نکته قابل تامل اینکه اعتراضات در دانشگاه‌های مختلف آمریکا با واکنش سنگین و قهری نیرو‌های امنیتی این کشور رو به رو شده است. تصاویر و ویدئو‌های فراوانی از بازداشت دانشجویان، اساتید و خبرنگاران، در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف جهان منتشر و پخش شده است.

دامنه اعتراضات به آمریکا محدود نمانده و در مدت اخیر اعتراضات به کشور‌هایی نظیر ایتالیا، استرالیا و فرانسه نیز کشیده شده است. بسیاری از تحلیلگران سعی داشته اند تا به واکاوی ریشه‌های این اعتراضات بپردازند. به بیان ساده تر، سعی داشته اند این سوال را پاسخ دهند که عمده محرک‌های انفجار اعتراضات جاری در دانشگاه‌های آمریکا چیست؟

به نظر می‌رسد در پاسخ به این پرسش، می‌توان به ۲ مولفه عمده و محوری اشاره کرد.

۱. شکاف نسلی در آمریکا

یکی از محرک‌های عمده و محوری که اغلب جامعه شناسان در ریشه شناسی اعتراضات به آن معطوف بوده اند، مساله و چالش "شکاف نسلی" بوده است. به این ترتیب که میان ارزش‌های مقام‌های ارشد و نخبگان سیاسی و به طور کلی طبقه حاکمه در آمریکا و قشر جوان و تحصیلکرده در این کشور، شکاف و گسست ایجاد شده و همین مساله موجب شده تا در بسیاری از موضوعات سیاست داخلی و خارجی آمریکا، انفجار نوعی منازعه و تقابل میان  دولتمردان و تصمیم سازان و قشر جوان و نسلِ Z رخ دهد.

در این رابطه، تحلیل‌های مختلف در خودِ آمریکا حاکی از این هستند که مساله شکاف نسلی در ارتباط میان حامیان هر دو حزب جمهوری‌خواه و دموکرات و احزاب برقرار است با این حال، این شکاف به نحو جدی‌تر و عمیق تری در حزب دموکرات و شیوه حکمرانی آن قابل مشاهده است.

نسل‌های جوان و دانشگاهی در آمریکا، بر این باورند که حاکمان این کشور دچار نوعی تاخر از نظر تاریخی هستند و به واقعیت‌های روز، متناسب با مقتضیات جهان کنونی را نمی‌نگرند و همچنان اسیر بینش و رویکرد‌هایی هستند که آمریکا را قدرت برتر و هژمون جهان می‌دانند. قدرتی که می‌تواند هرکاری انجام دهد و از تبعات و پیامد‌های آن نیز فرار کند.

۲. افول هژمونیک

یکی از محرک‌های دیگری که برخی تحلیلگران مسائل راهبردی در توضیح ریشه‌های اصلی اعتراضاتدانشگاهی به آن اشاره می‌کنند، این مساله است که این رویداد را باید نقطه‌ای از یک روند کلی دانست که از مدت‌ها قبل آغاز شده و اشاره به افول هژمونیک موقعیت بین المللی آمریکا دارد.

جهان در دوره‌های زمانی مختلف، از وجود یک یا چند قدرت هژمونیک بهره برده است. قدرت یا قدرت‌هایی که نظام بین الملل را سامان داده و نوعی نظم را در آن برقرار می‌کنند.

در هر سیکل تاریخی، قدرت‌های هژمونیک، فراز‌ها و در نهایت فرود را تجربه می‌کنند و در نهایت با سقوط هژمونی خود و یا کم فروغ شدن آن، با خیزش قدرت‌های رقیب مواجه می‌شوند و نظمی تازه در جهان شکل می‌گیرد و تقویت می‌شود.

در سال‌های گذشته نشانه‌های متعددی از افول هژمونیک آمریکا نیز در جهان قابل مشاهده بوده است. افولی که هم ناشی از سستی بنیاد‌های ایدئولوژیک و فکری نظام سیاسی آمریکا بوده و از جذابیت جهانی آن کاسته و هم متاثر از شکست‌های میدانی آمریکا در جبهه‌های مختلف در مواجهه با رقبایش در مناطقی نظیر شرق و غرب آسیا، قاره آفریقا و یا حتی اروپا بوده است.

حال در این بحبوحه، عرصه سیاست داخلی آمریکا نیز همچون حوزه سیاست خارجی این کشور، متاثر از این شکست‌ها، جلوه‌هایی از افول هژمونیک آمریکا را به نمایش گذاشته است. جلوه‌هایی که علاوه بر نمایش کاستی و ضعف‌های نظام حکمرانی آمریکا، از عدم توانایی حل و فصل مسائل و مشکلات حکایت دارند. از این منظر، اعتراضات جاری در آمریکا، یک نقطه و ایستگاه از روندی کلی است که در ادامه راه نیز بایستی انتظار نمود‌های عینی تری از آن را داشته باشیم.

این رویداد‌هادر نهایت بسیاری از معادلات و جایگاه جهانی آمریکا را دگرگون می‌کنند. برخی تحلیلگران در آمریکا به این نکته اشاره می‌کنند که هیچ بعید نیست حتی آمریکا در اواخر دهه ۲۰۲۰ میلادی، از حیث حکمرانی سیاسی، به سمت یک کشور اقتدارگرا و دیکتاتوری تغییر جهت بدهد.

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب ریشه در فطرت زن دارد/ دلایل عقلی ضرورت حجاب را تائید می کند
  • جهان ایران را به عنوان قدرت برتر پذیرفت
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران
  • فلاحت پیشه: هم گشت ارشاد حجاب ناموفق بود هم گشت ارشاد مدیران /سرنوشت پول‌های اختلاس‌شده مشخص نشده /ناکارآمدی دولت مقابل الیگارشی قدرت و ثروت