Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - داعش مسئوليت حمله تروريستي روز جمعه به دو ايست بازرسي در شهر رفح واقع در شمال شبه جزيره سينا را که بر اثر آن دست کم 23 نظامي مصري کشته و 26 نفر ديگر زخمي شدند، به عهده گرفت.

به گزارش بامداد روز شنبه ايرنا به نقل از خبرگزاري رويترز، منابع امنيتي گفتند دو خودروي بمب گذاري شده روز جمعه در دو ايست بازرسي ارتش در جنوب شهرک رفح منفجر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حمله تروريستي روز جمعه در شمال شبه جزيره سينا، 23نيروي ارتش از جمله پنج افسر کشته شدند.
ارتش مصر درپي اين حمله در بيانيه اي اعلام کرد که 26 تن از نيروهايش در اين حمله کشته و زخمي شده‌اند. ارتش در اين بيانيه تعداد کشته‌ها و زخمي‌ها را مشخص نکرده است.
در اين بيانيه آمده است: نيروهاي ارتش بيش از 40 مهاجم را به هلاکت رسانده و شش خودروي مورد استفاده مهاجمان را نيز منهدم کرده است.
بر اساس اعلام رسانه هاي خبري در ميان نظاميان مصري کشته شده، سرهنگ احمد منسي فرمانده گردان الصاعقه 103 نيز ديده مي شود.
پيشتر يک منبع امنيتي گفت که افراد مسلح ناشناس با حمله به يک پست بازرسي نظامي در روستاي البرث در شهر رفح يک سرهنگ را کشته و 9 نظامي ديگر را زخمي کردند.
اين منبع افزود: نيروهاي کمين با انفجار دو خودروي بمب گذاري شده غافلگير شدند وپس از آن دهها تروريست مسلح ناشناس با تيربار به نظاميان حمله کردند.
شبد**1480**1379
مترجم: غلامرضا رفيع** انتشار دهنده: هادي افتخاري



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد

ذبیح‌الله مجاهد سخنگوی طالبان گفت که حمله روز دوشنبه بر مسجد اهل تشیع در ولسوالی گذره هرات به معنای نیرومند شدن داعش در افغانستان نیست.

سخنگوی طالبان این حمله را یک جنایت خوانده و افزود که تلاش‌ها برای جستجوی عاملان این رویداد ادامه دارند.

مجاهد افزود: «جنایت اخیر داعش در ولایت هرات کدام دست‌آوردی برای آن‌ها نیست و قوت آنان را هم نشان نمی‌دهد. این یک جنایت محض است که انجام شده و در اکثر کشورها ممکن انجام شود. نیروهای امنیتی متوجه پیدا کردن سرنخ این جنایت هستند و عاملان را به جزا خواهد رساندند.»

مسئولیت حمله روز دوشنبه بر مسجد اهل تشیع در ولسوالی گذره هرات را گروه داعش پذیرفت؛ در این حمله تروریستی ۷ نفر جان باختند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • داعش مسئولیت حمله به نمازگزاران شیعه در هرات را پذیرفت
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات