Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای نخستین بار امسال به صورت پایلوت در پارک وحدت اردبیل به جای سم پاشی برای مبارزه با آفات درختان از کارت زرد چسبنده استفاده شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما اردبیل/ مدیرعامل سازمان فضای سبز شهرداری اردبیل گفت: امسال برای نخستین بار به صورت پایلوت در پارک وحدت اردبیل به جای سم پاشی برای مبارزه با آفات درختان نظیر شته از کارت زرد چسبنده استفاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهروز محبی افزود: این طرح برای کنترل آفات مکنده قابل اجراست و برگه های زرد پس از پرشدن از آفات دوباره تعویض می شوند.وی با اشاره به اینکه استفاده از تله های چسبنده آسانترین و ارزانترین روش در پیش آگاهی و مبارزه با آفات می باشد تصریح کرد: تله های چسبنده معمولا در دو رنگ زرد و آبی عرضه شده است که حشرات به طول موجهای انعکاسی بین 300 تا 650 نانومتر جلب شده و به آنها می چسبند و با روش مکانیکی می توان نسبت به شکار انبوه آفات در گلخانه ها و باغات اقدام کرد./

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۴۷۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، شهید آیت الله سلیمانی نماینده سابق ولی فقیه در سیستان و بلوچستان بود که ششم اردیبهشت ماه سال گذشته این عالم ربانی در یکی از بانک‌های بابلسر استان مازندران مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و به شهادت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • سمپاشی بیش از ۲۳۰ هزار هکتار مزارع کردستان علیه سن غلات
  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • هشدار سازمان حفظ نباتات کشور به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد
  • برگزاری دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • دوره آموزشی آفات مکنده در یزد
  • آموزش فنی و حرفه ای رایگان برای ترک کنندگان
  • پایش مزارع خرمشهر پژوهشگران
  • کنه‌های تار عنکبوتی از آفات نخیلات