Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود قاسمی در ارتباط با برگزاری نوزدهمین کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق اظهارداشت: مجموعه ای از فعالیت های علمی، تحقیقاتی و پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروق در این کنگره برنامه ریزی شده است.

وی افزود: ما بر اساس سیاست کلی برگزاری کنگره ها در انجمن اترواسکلروز ایران، 3 محور اصلی پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروق، آخرین روش‌های تشخیصی و بررسی آخرین روش های آماری و درمانی (آماری یعنی بر اساس اطلاعاتی که از درمان در قسمت های مختلف دنیا داریم نتایج دقیق اعلام می کنیم) و درمان‌های تازه را در نوزدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس انجمن آترواسکلروز ایران اضافه کرد: تلاش می کنیم در این کنگره بالاترین حجم کیفی را از نظر برنامه ریزی و طبقه‌بندی محتوایی داشته باشیم و برنامه‌ریزی لازم در این زمینه صورت گرفته و گزیده هایی مناسب از جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه قلب و عروق به خصوص موفقیت های کشورمان خواهیم داشت.

قاسمی گفت: در حوزه پیشگیری از بیماری‌های قلب و عروق در دنیا تا حد قابل توجهی پیش رفته‌ایم و پیشگیری شامل مباحث خیلی پیچیده است که از ژنتیک شروع شده تا استفاده از برنامه‌های خانوادگی همچون ورزش مناسب، کیفیت زندگی و مسائل تخصصی تر برای کسانی که بیماری قلب و عروق دارند و در شرف حوادث قلبی و عروقی هستند و پیشگیری اولیه، ثانویه و ثالثیه را برای آنها پیشنهاد می‌کنیم.

رئیس نوزدهمین کنگره بین‌المللی تازه‌های قلب و عروق افزود: مبحث دوم کنگره مربوط به روش های تشخیصی به ویژه کم تهاجمی و غیر تهاجمی بوده و اینها روش‌هایی بوده که با بدن انسان سرکار ندارند و می توان به صورت عکسبرداری یا روش‌های معادل بدون ورود به بدن اطلاعات داخل بدن را به دست بیاوریم که در این زمینه می توان از روش اکوکاردیوگرافی و استفاده از صوت یا سونوگرافی ها در قلب استفاده کرد یا روش های متنوع دیگری که در حوزه قلب و عروق راه یافته و در تمام مراحل درمانی و تشخیصی به ما کمک کرده است.

وی بیان داشت: روش‌هایی که با بدن سر وکار دارد مثل آنژیوگرافی‌ها و تکنیک های معادل همچون عکسبرداری از داخل رگ های قلب با پیشرفت‌های محسوسی که در دنیا پیدا کرده نیز در این گنگره مورد بحث و گفت‌وگو قرار می‌گیرد.

رئیس انجمن آترواسکلروز ایران ادامه داد: در مورد موضوعات تخصصی، تقسیم بندی خاصی انجام شده و یک گروه از قسمت قلب و عروق تخصصی ما منعطف به روش های بدون جراحی قلب باز شده است که ما با این روش قادر هستیم در درمان بیماری های قلبی و عروقی بدن نقش داشته باشیم.

قاسمی اضافه کرد: رفع تنگی عروق کرونر یا رفع تصلب شرائین قلب از دیگر محورهای کنگره است که در کشور ما نیز موفق بوده و امروز بیماران دچار انفارکتوس قلبی در بسیاری از مراکز درمانی کشور اگر در همان ساعات اولیه بروز این بیماری، مراجعه کنند در هر موقع از شبانه روز قادر هستیم اقدامات لازم را انجام و عامل تنگی را رفع سازیم این مسئله نیز مورد گفت‌وگو در کنگره قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: روش های بسیار مدرن درمان نارسایی و تنگی دریچه قلب بدون جراحی باز همچنین نصب دریچه آئورت بدون استفاده از جراحی مدنظر قرار گرفته و قادر هستیم طی سال های اخیر در کشور با استفاده از یکی شریان ها همچون شریان پا دریچه ای را در قلب کار گذاریم حتی بدون استفاده از ورود به بدن از قفسه سینه که مسئله بسیار حائز اهمیت است.

وی گفت: استفاده از روش اندوسکلار نیز در کنگره مطرح می شود که تعبیه رفع تنگی ها و نارسایی و گشادی عروق بزرگ بدون جراحی در بدن است. همچنین در قسمت مربوط به الکتروفیزیولوژی یا درمان اختلالات ضربان قلب یا بهم خوردن ضربان قلب پیشرفت خوبی در کشور و دنیا حاصل شده است.

وی تصریح کرد: از رفع بیماری هایی که سبب اختلالات ریتم قلب می شود تا استفاده از انواع باتری قلبی، استفاده از برودت و حرارت و امواج صوت جهت رفع آریتمی ها مورد بحث قرار خواهد گرفت. نارسایی قلب و درمان های پیشرفته و استفاده از سلول های بنیادی و جراحی های خاص نیز در کنگره در پنل های اختصاصی مطرح می شود. طب پیشگیری و پرستاری پیشرفته قلب نیز مد نظر قرار دارد و از همکاران برجسته در این زمینه دعوت به عمل آمده و از سخنرانی آنها بهره مند خواهیم شد.

رئیس نوزدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق گفت: اساتید بنام خارج از کشور اعم از ایرانی و خارجی نیز در حوزه های مختلف که برخی روش های جراحی جدید به نام آنها ثبت شده امسال دعوت شده است . پنل پیشرفته در مورد گفت‌وگوی متقابل در زمینه آخرین دستاوردها با استفاده از جدیدترین گایدلاین ها و نقش راه درمانی و تشخیصی نیز خواهیم داشت. همچنین همکاری موثری با رشته های تخصصی که در بیماری های مشترک با ما همکار هستند همچون غدد، مغز و اعصاب، کلیه، گوارش، رادیولوژی و طب هسته ای نیز مد نظر قرار داشته است.

نوزدهمین کنگره بین المللی تازه های قلب و عروق 21 تا 24 شهریور در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد با حضور صاحبنظران و اساتید این حوزه برگزار می‌شود.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۰۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریچه تنظیم هوا در ساختمان

دریچه تنظیم هوا

دریچه تنظیم هوا قطعه ای است که در سیستم تهویه مطبوع مورد استفاده قرار میگیرد تا میزان جریان هوای ورودی به سیستم را تنظیم کند . این دریچه ها به صورت دستی یا اتوماتیک کنترل میشوند و به صورت دقیق میزان هوای وارد شده به فضای تهویه شده را کنترل می کنند.


انواع دریچه عبارت است از :

دریچه تنظیم هوای دیواری: این نوع دریچه ها بر روی دیوار نصب می‌شوند و برای تنظیم جریان هوا و دمای اتاق استفاده می‌شوند

دریچه تنظیم هوای سقفی: این نوع دریچه ها بر روی سقف اتاق نصب می‌شوند و برای تنظیم جریان هوا در اتاق استفاده می‌شوند

دریچه های تنظیم هوای فلزی: این نوع دریچه ها از فلز ساخته شده و برای تنظیم جریان هوا در سیستم تهویه استفاده می‌شوند

دریچه های تنظیم هوای گریل: این نوع دریچه ها شبیه به گریل های شومینه می‌باشند و برای تنظیم جریان هوا و دمای اتاق استفاده می‌شوند.

دریچه های تنظیم هوای پنجره: این نوع دریچه ها بر روی پنجره نصب می‌شوند و برای تهویه و تنظیم دمای اتاق استفاده می‌شوند

دریچه های تنظیم هوای چند زاویه ای: این نوع دریچه ها قابلیت تنظیم جریان هوا در چند زاویه مختلف را دارند و برای تهویه و تنظیم دمای اتاق مناسب هستند.

دریچه های تنظیم هوای دستی: این نوع دریچه ها با استفاده از دست برای تنظیم جریان هوا و دمای اتاق قابل تنظیم هستند.

دریچه های تنظیم هوای الکترونیکی: این نوع دریچه ها دارای سیستم الکترونیکی هستند که به صورت خودکار جریان هوا و دمای اتاق را تنظیم می‌کنند

دریچه های تنظیم هوای هوشمند: این نوع دریچه ها با استفاده از فناوری هوشمند قابلیت تنظیم جریان هوا و دمای اتاق را دارند و از طریق اتصال به شبکه‌های اینترنتی قابل کنترل هستند

دریچه های تنظیم هوای صنعتی: این نوع دریچه ها برای استفاده در محیط های صنعتی و تجاری طراحی شده اند و برای تنظیم جریان هوا و دمای محیط استفاده می شوند .


یکی از شایع ترین و پرکاربرد ترین دریچه تنظیم هوا دریچه های سقفی میباشد که تنوع بسیار بالایی دارد که ما در ادامه به تعدادی از آنها اشاره میکنیم:

دریچه تنظیم هوای سقفی دایره ای: این نوع دریچه ها به صورت دایره ای طراحی شده اند و می توان آنها را به سادگی باز و بسته کرد.

دریچه تنظیم هوای سقفی مستطیلی: این نوع دریچه ها به صورت مستطیلی طراحی شده اند و امکان تنظیم جریان هوا را بهتر از دریچه های دایره ای فراهم می کنند.

دریچه تنظیم هوای سقفی خطی: این نوع دریچه ها به صورت خطی طراحی شده اند و معمولاً برای ایجاد جریان هوای یکنواخت در اتاق های بزرگ استفاده می شود.

دریچه تنظیم هوای سقفی قابل تنظیم: این نوع دریچه ها قابلیت تنظیم شدن برای تنظیم دقیق جریان هوا را دارند و معمولاً در سیستم های تهویه مطبوع صنعتی استفاده می شوند.

دریچه های تنظیم هوا با نوع اتوماتیک: این نوع دریچه ها دارای سنسورها و کنترل خودکار هستند که به طور خودکار جریان هوا را تنظیم می کنند، این امکان را به شما می دهند که دمای محیط را مطابق با نیاز خود تنظیم کنید.

دریچه های تنظیم هوا با دیسپلی: این نوع دریچه ها دارای دیسپلی هایی هستند که به شما نمایش دهندهای مربوط به درجه حرارت، رطوبت و سطح هوای خارجی هستند تا بتوانید تنظیمات خود را بهتر و دقیق تر انجام دهید.

دریچه های تنظیم هوا با فیلتر: این نوع دریچه ها دارای فیلتر هایی هستند که می توانند هوای وارد شده را تصفیه کرده و از وارد شدن ذرات معلق و آلرژن های هوا جلوگیری کنند.

دریچه های تنظیم هوا با تکنولوژی هوشمند: این نوع دریچه ها دارای تکنولوژی هوشمند هستند که قابلیت ارتباط با سیستم های هوش مصنوعی و کنترل از راه دور را فراهم می کنند تا بتوانید تنظیمات هوای خود را به راحتی انجام دهید

دریچه تنظیم هوای سقفی با قابلیت خنک و گرم: این نوع دریچه ها دارای قابلیت تنظیم جریان هوای گرم و سرد هستند تا بتوانید دمای اتاق را به دلخواه خود تنظیم کنید.

10- دریچه های تنظیم هوای سقفی با قابلیت تنظیم جریان هوا به صورت عمودی و افقی: این نوع دریچه ها دارای قابلیت تنظیم جریان هوای به صورت عمودی و افقی هستند تا بتوانید جریان هوا را به شکل دلخواه و مناسب تر تنظیم کنید

11- دریچه های زیردستگاه: این دریچه ها که یکی از اصلی ترین و پرکاربرد ترین دریچه سقفی هستند برای دستگاه های فن کویل و یا داکت اسپیلت تعبیه شده که امروزه بسیار در صنعت ساختمان نقش مهمی دارند و لازمه ی استفاده از انها داشتن دریچه زیر دستگاه مناسب است همکاران ما در شرکت هوا نسیم با بکارگیری از تجربه و دانش در حال ساخت و ارائه بهترین نوع دریچه های تنظیم هوا میباشند نقش دریچه های تنظیم هوا در ساختمان سازی بسیار هائز اهمیت میباشد زیرا هرچقدر هم که یک سازه با کیفیت و عالی و زیبا باشد اما هوای مطبوع در فصول مختلف نداشته باشد ساکنین آن محیط را دچار مشکل میکند و باتوجه به هزینه هایی که برای استفاده از دستگاه های تنظیم هوا میشود اگر دریچه ی باکیفیت و مناسب تهیه نشود باعث تداخل در کار دستگاه شده و هم نتیجه مطلوب را نخواهیم دید و هم باعث افزایش سرویس های دوره ای دستگاه شده که بسیار هزینه بر میباشد.دریچه تنظیم هوا شاید جزء کوچکی از یک ساختمان باشد اما تاثیر بسیار زیادی میگذارد دریچه های تنظیم هوا در بازار مدل های متفاوتی با کیفیت های متفاوت موجود میباشد اما در شرکت هوا نسیم شرق تمامی دریچه ها با بالاترین کیفیت از جنس آلومینیوم مرغوب و رنگ الکترواستاتیک پودری (همان مواد رنگی که در صنعت خودرو سازی برای رنگ ماشین ها استفاده میشود) تهیه و تولید میگردد.

دریچه های زیردستگاه در شرکت هوانسیم شرق در مدل های مختلف با تنوع بسیار زیادی موجود میباشد که شامل:

مدل گل سقفی یک پله و دوپله وزنه ای که با کلاف خم دار و ساده از جنس تمام آلومینیوم و بارنگ الکترواستاتیک پودری تولید میشود

مدل گل سقفی یک پله لولا دارهمراه با قفل زیمنس که با کلاف خمدار و ساده از جنس تمام الومینیوم و رنگ الکترواستاتیک پودری و امکان دسترسی به صورت لولا دار با قابلیت یک درب و دو درب تولید میشود

مدل گل سقفی یک پله لولا داربا کلاف خم دار و ساده از جنس تمام آلومینیوم با رنگ الکترواستاتیک پودری و قابلیت دسترسی به صورت لولا دارو قابلیت یک درب و دو درب برای دستگاه های فن کوئل و داکت اسپیلت با حداقل فضای جابه جایی درب 5 سانتیمتری تولید میشود

مدل شیار دار(گریل دار) که در دومدل لولا داربا قفل زیمنس و وزنه ای با کلاف ساده و خمدار ار جنس تمام آلومینیوم و رنگ الکترواستاتیک پودری تولید میشود

مدل ورق صاف،هوابند شده ،لولادار که همراه با قفل زیمنس و کلاف ساده و خم دار برای دستگاه هایی که بیرون از واحد در داخل راهرو ها کار میشوند و هیچ مکشی از زیر دستگاه ندارد از جنس تمام آلومینیوم و رنگ الکترواستاتیک پودری تولید میشود

مدل وسط خطی یا یکسره در دو مدل لولادار و وزنه ای و با کلاف ساده و خم دار از جنس تمام آلومینیوم با رنگ الکترو استاتیک پودری تولید میشود.

 

دیگر خبرها

  • جهش تولید بدون تکیه بر نیروی کار میسر نیست
  • بهت پزشکان داوطلب غزه از شدت جراحات در بیمارستان‌ها
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • امکان ذخیره‌سازی میلیو‌ن‌ها فیلم روی یک دیسک فراهم شد
  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • دریچه تنظیم هوا در ساختمان
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست