Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-03@02:55:25 GMT

جزئیات بخشش اضافه خدمت انضباطی و سنواتی

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۵۱۸۶۲

جزئیات بخشش اضافه خدمت انضباطی و سنواتی

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از بخشش اضافه خدمت سنواتی و انضباطی مشمولان سربازی خبر داد.
به گزارش جهان نيوز، سردار ابراهیم کریمی جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا در برنامه زنده تلویزیونی، اظهار کرد: اضافه خدمت سنواتی مشمولان غایبی که تا ۲۲ بهمن ماه سال ۹۶، خود را برای انجام خدمت سربازی معرفی کنند، بخشیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اکنون شرایطی فراهم شده که آن دسته از سربازانی که اضافه خدمت انضباطی دریافت کرده‌اند نیز مشمول بخشش‌ها شوند.
جانشین سازمان وظیفه عمومی در خصوص وضعیت مشمولانی که دارای هشت سال غیبت یا بیشتر هستند، تصریح کرد: در حال حاضر امکان معافیت از سربازی با پرداخت جریمه ریالی وجود دارد، اما افرادی که بخواهند به سربازی بروند نیز می‌توانند از این فرصت استفاده کرده و نسبت به رفع اضافه خدمت خود اقدام کنند.
کریمی با تاکید بر اینکه فرصت بخشش مشمولان غایب تکرار شدنی نیست، تصریح کرد: توصیه می‌شود افراد برای بهره مندی از فرصت بخشش، هر چه سریع‌تر اقدام کنند.
وی با اشاره به فراخوان متولدین ۷۸ برای حضور در خدمت سربازی گفت: در حال حاضر متولدین ۷۸ فراخوان شده اند و می‌توانند هر ماه که به ۱۸ سالگی تمام می‌رسند برای حضور در خدمت سربازی اقدام کنند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۱۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی خانی گفت: با پیگیری‌های معمول و با مصوبه کمیته حقوقی و قضایی شورای راهبری دادرسی الکترونیک قوه قضاییه، عنوان اتهامی اقدام تروریستی به عناوین مجرمانه سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی اضافه شد.

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم ادامه داد: این اقدام در راستای تصریح و تسهیل دسته بندی اطلاعات پرونده‌های مرتبط با اقدامات تروریستی و تامین مالی تروریسم و به تبع آن سهولت مدیریت پرونده‌های مربوط صورت پذیرفته است.

کد خبر 6093602 سمیه رسولی

دیگر خبرها

  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • ۶۰ هکتار به فضای سبز سنندج اضافه می‌شود
  • عکس | اطلاعیه جدید سامانه تجارت
  • جذب امریه سربازی در سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیر
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • سامانه جامع تجارت: تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی