Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازسنندج؛برگزیدگان بخش های مختلف فیلمنامه نویسی سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، اعلام شدند که شعله شریعتی برای فیلمنامه روح بازی به عنوان مقام دوم برگزیدگان بخش تالیفی حرفه‌ای مسابقه فیلمنامه نویسی شناخته شد.
سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در بخش های مختلف از جمله برگزیده های فیلم های انیمیشن کوتاه و نیمه بلند، فیلم های انیمیشن سینمایی، فیلم های کوتاه و نیمه بلند پویا نمایی بخش بین الملل، فیلم های بلند پویا نمایی بخش بین الملل، فیلم های غیر سینمایی- ویدئویی و فیلم نامه نویسی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مراسم اختتامیه سی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان عصر پنجشنبه 15 تیر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار کوثر اصفهان برگزار شد.
سی امین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان با هدف معرفی آثار برتر سینمای کودک و نوجوان درعرصه ملی و بین ‌المللی، زمینه‌سازی حضور فعالان سینمای کودک و نوجوان در بخش‌ های متنوع جشنواره و رشد و رونق تولید و نمایش در سینمای کودک و نوجوان از طریق تبادل اندیشه و همکاری دست‌ اندرکاران سینمای کودک و نوجوان، صاحب نظران و مخاطبان از 9 تیر در اصفهان آغاز شده بود.
در این مدت 35 فیلم ایرانی و خارجی در بخش های کودک و نوجوان به نمایش در آمد.

انتهای پیام/م

درخششفیلم نامه نویس کردستانی درسی امین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۳۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ۱۹ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، نعیمی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان برگزار می‌شود.

در این نشست که به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می‌شود حاضرین پس از ارائه تجارب موفق خود در حوزه دانشجویی به تبادل نظر در خصوص پیش‌نویس آیین‌نامه جامع اسکان در سرا‌های دانشجویی، پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی خواهند پرداخت.

در بخش دوم این نشست دو روزه شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی تحلیل آسیب‌های روانی- اجتماعی دانشجویان که از سوی دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان برگزار خواهد شد؛ شرکت می‌کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از مدیران دانشجویی شایسته مناطق با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • فراخوان جشنواره راویان غدیر در استان قزوین
  • مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در ساری برگزار می‌شود
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • انتخاب «در مسیر نسیم» برای حضور در جشنواره‌ فیلم پاناما
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • برگزاری جشنواره هنر‌های نمایشی مازندران در ساری 
  • برپایی دو رویداد در باغ هنر برای کودکان و نوجوانان