Web Analytics Made Easy - Statcounter

مَل مَل با ۶۶۰ دقیقه اجرای زنده رکورد دار پخش زنده از جشنواره کودک اصفهان شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی شبکه کودک سیما، مَل مَل برنامه عروسکی شبکه نهال با ۶۶۰ دقیقه پخش زنده از حواشی سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان رکورد جدیدی ثبت کرد.
در ایام جشنواره کودک اصفهان برنامه عروسکی مَل مَل با حضور شخصیت عروسکی مَل مَل و مجریان خانم گلی (فاطمه امینی) و امیر عباس خلیلی به مدت ۷ روز از شنبه ۱۰ تا جمعه ۱۶ تیر با برنامه زنده از محل برگزاری جشنواره در شبکه نهال به مدت یک ساعت و در مجموع ۴۲۰ دقیقه میهمان خانه‌های کودکان ایرانی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین مَل مَل در این ایام در برنامه‌های ویژه کودک شبکه اصفهان به مدت ۲۴۰ دقیقه پخش زنده داشت.
در برنامه‌های زنده مَل مَل در شبکه نهال از حواشی جشنواره فیلم کودک و نوجوان هنرمندانی همچون ایرج محمدی تهیه کننده، محمدرضا شیرخانلو بازیگر کودک، مسعود فرخنده کارگردان، محمد امین همدانی کارگردان فهرست مقدس، شبنم مقدمی بازیگر، نعیم شیخ محبوبی بازیگر، علی اکبر قاضی نظام عضو هیأت داوران، و سایر داوران جشنواره مانند سایه وزیری فر، شروین شاه مرادی، بهار رضوان فر، مهدی رفیع منزلت حضور داشتند.
سی امین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با همکاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری اصفهان در تیر ۱۳۹۶ در شهر اصفهان برگزار شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان‌ از تلوزیون +شبکه ۳ و پخش آنلاین

پخش زنده بازی هوادار و پرسپولیس و سپاهان در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۹:۳۰ امروز آغاز و از شبکه سه و سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان امروز _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز پرسپولیس و سپاهان

لیگ برتر ایران (پرسپولیس - سپاهان) ساعت ۱۹:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، شبکه سه

کد خبر 749624

دیگر خبرها

  • یاد مرحوم هادی نوروزی در بازی پرسپولیس - سپاهان زنده شد +فیلم
  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • ساعت پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن‌ از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج ‌از تلویزیون +شبکه سه و پخش آنلاین
  • پخش زنده دیدار‌های پرسپولیس و استقلال و لیگ قهرمانان اروپا
  • ساعت پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان‌ از تلوزیون +شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • پخش زنده| جشنواره ملی امتنان از کارگران با حضور رئیس‌جمهور
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم