Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز،بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در خصوص فعالیت‌های خود در سال 96 گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال "برنا" به کارگردانی "عباس رنجبر" هستم که به امید خدا از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد. وی در همین راستا ادامه داد: علاوه بر این سریال قرار بود در نمایشی به کارگردانی "حسین کیانی" به ایفای نقش بپردازم که با توجه به هم‌زمانی و تداخل با سریال برنا از وی برای عدم حضورم عذرخواهی کردم و در آن پروژه حاضر نشدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیگر فیلم "مهمان مامان" درباره کم‌کاری خود در عرصه سینما تصریح کرد: سه سال است که هیچ پیشنهادی به من نمی‌شود. در برخی موارد هم پیشنهاداتی می‌شد که شرایط خوبی برای تولید نداشتند و من قبول نکردم اما طی این مدت سه ساله هیچکس به من پیشنهادی نداده است. وی درباره کم‌رنگ شدن نقش پیشکسوتان در سینما تاکید کرد: نقش‌ها و فیلمنامه‌ها محدود شده‌اند. گاهی نقشی نوشته می‌شود که وجودش زائد بوده و با حذفش هیچ اتفاقی نمی‌افتد و متاسفانه آن نقش‌ها را برای سن‌های بالا می‌نویسند. سپاه منصور با گلایه از برخی پیشنهادات به پیشکسوتان اشاره کرد: به عنوان مثال برخی مواقع کاری به من پیشنهاد شده که بعد از رد کردن، آن را به یک هنرور داده‌اند تا بازی کند. کاری که یک هنرور هم می‌تواند بازی کند را چطور می‌توان به یک بازیگر پیشنهاد داد. اینها بین هنرور و بازیگر هیچ فرقی قائل نمی‌شوند. نباید انتظار داشت که چنین تفکراتی برای نسل پیشکسوت سینما نقش بنویسند. بازیگر فیلم کتاب قانون مشکل امرار معاش را یکی از معضلات حال حاضر پیشکسوتان دانست و خاطرنشان کرد: وقتی بازیگری برای مدت‌ طولانی بیکار می‌ماند قطعاً به مشکلات حاد مالی بر‌می‌خورد. خود من اکثر کارها در سینما و تلویزیون را قبول می‌کردم و در سال یک کار تئاتر هم انجام می‌دادم زیرا در تئاتر هیچ پولی نیست اما متاسفانه این روزها کار تصویر هم کم شده است. البته من حاضرم در مضیغه مالی باشم اما هرکاری را به هر قیمتی انجام ندهم.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی از مدیران کل و معاونان سابق اداره کل آموزش و پرورش و پیشکسوتان عرصه تعلیم و تربیت استان قدردانی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در این مراسم گفت: افتخارات امروز نظام تعلیم و تربیت استان در سایه تلاش‌ها و مجاهدت‌های مدیران و معلمان در دوران مختلف است.

سعادتی با اشاره به اینکه تعلیم و تربیت رسالت پیامبران است بر توجه به مفهوم استاد و شاگردی در آموزش و پرورش و استفاده از تجربیات پیشکسوتان و انتقال آن به نسل آینده تاکید کرد.

وی تحول و موفقیت آموزش و پرورش را در گرو مشارکت همگانی دانست و یادآور شد: آموزش و پرورش در کانون توجه همه نخبگان، مسئولان و نهاد‌های عمومی و دولتی است و این مجموعه بدون جلب مشارکت آحاد جامعه موفق نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • جواد عزتی بازیگر «وحشی» هومن سیدی شد
  • داروین نونیز اعصاب ندارد؛ مهاجم لیورپول به خودی هم رحم نکرد! / عکس
  • تلفیق آگاهانه بازیگری و موسیقی در آثار نمایشی
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند
  • بازیگر تایتانیک و ارباب حلقه‌ها درگذشت
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد