Web Analytics Made Easy - Statcounter

فومن - رئیس جهاد کشاورزی فومن از آغاز اجرای طرح تجهیز و نوسازی ۱۷۵ هکتار از اراضی شالیزاری سه روستای این شهرستان بعد از برداشت برنج خبر داد.

محمدرضا ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بعداز پایان برداشت برنج در سطح اراضی شالیزاری فومن، طرح تجهیز و نوسازی این اراضی در سه روستای شهرستان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این طرح ۱۷۵ هکتار از اراضی تجهیز و نوسازی می شوند، افزود: کردآباد، نوده و معاف محله سه روستای مورد نظر برای اجرای این طرح هستند.

رئیس جهاد کشاورزی فومن به اعتبار درنظر گرفته شده برای اجرای این طرح اشاره کرد و گفت: یک میلیادر و ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی برای اجرای این طرح در شهرستان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان فومن دارای ۱۳ هزار و ۸۷۰ هکتار اراضی شالیزاری است، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح تجهیز در ۱۷۵ هکتار از این اراضی، مجموع اراضی تجهیز و نوسازی شده در سطح شهرستان فومن به شش هزار و ۴۰۰ هکتار می رسد.

به گفته ابراهیم زاده تنها ۱۵۰ هکتار دیگر از اراضی شالیزاری شهرستان فومن قابلیت اجرای طرح تجهیز و نوسازی را دارند که انتظار می رود با اجرای این طرح تا سال آتی عملیات تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری در سطح شهرستان فومن به پایان برسد.

گفتنی است شهرستان فومن شش درصد از برنج سفید استان را تولید می کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۵۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر

باوقار مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: ساختمان فرسوده آموزشگاه سعدی بندر خمیر بعد از امتحانات خرداد ماه تخریب و ساختمان جدید این مجموعه با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و اتاق بازرگانی ساخته می‌شود.

وی افزود: این آموزشگاه با ۲۲۰ متر مربع زیربنا و با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان بصورت ۶ کلاسه ساخته می‌شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: با ساخت ساختمان جدید این آموزشگاه بیش از ۲۰۰ دانش آموز از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • آزادسازی سه هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان تبریز
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • توسعه ۳۰۰ هزار هکتار اراضی؛ افزایش سه میلیون تنی محصولات کشاورزی
  • رفع تصرف بیش از ۲ هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از دو هزار هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی در آذربایجان‌غربی
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی در استان آذربایجان غربی
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • رفع تصرف بیش از ۲۱۰۰ هکتار اراضی ملی و منابع طبیعی، در سال ۱۴۰۲ با ورود دستگاه قضایی آذربایجان غربی
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود