Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@20:46:17 GMT

راه اندازی ورزش مفرح پاراگلایدر در شهرستان فارسان

تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۶۳۱۸۱

راه اندازی ورزش مفرح پاراگلایدر در شهرستان فارسان

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری در سفر به فارسان از راه اندازی ورزش زیبای پاراگلایدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین زمانی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی پیرغار گفت:در جلسه ای که برگزار شد مقرر گردید ورزش زیبا پاراگلایدر که یک ورزش مفرح وهوایی است را در شهرستان فارسان و شهر چلیچه با توجه به زیر ساختهای موجود طبیعی با همکاری فرماندار راه اندازی و فعال گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ابراز داشت:رشته ورزشی مفرح و زیبای پاراگلایدر یکی از رشته‌های ورزشی هوایی است که آرزوی دیرینه انسان را مبنی بر پرواز کردن در آسمان مانند پرندگان برآورده کرده است.این رشته نوظهور و نوپا در سراسر دنیا علاقمندان به پرواز در آسمان را به سوی خود جلب کرده و تعداد زیادی در این رشته مفرح ورزشی در حال فعالیت هستند.

وی در ادامه افزود:در خلال این جلسه برای جوانان نیز تصمیمات بسیار خوبی در راستای تشکیل سازمانهای مردم نهاد با همکاری جوانان شهرستان گرفته شد.

مشخص شدن وضعیت زمین و ساخت خانه جوان شهرستان

وی خاطر نشان کرد:این موضوع برای اولین بار در شهرستان صورت می پذیرد وهزینه ها ی جانبی که برای تشکیل سازمانهای مردم نهاد صورت می گیرد را سازمان ورزش وجوانان تقبل می کند وجوانان را در امر راه اندازی این سازمان حمایت می کند.

وی تصریح کرد :خبر خوبی که برای جوانان شهرستان داریم اینست که مقرر گردید تا یک ماه آینده وضعیت زمین وساخت خانه جوان در این شهرستان مشخص گردد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۳۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد

رضا اطری قهرمان کشتی آزاد جهان و آسیا به عنوان مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست شهرستان بابلسر منصوب شد.

آئین معارفه رضا اطری با حضور اسماعیل زاده بخشدار رودبست، احمدپور رئیس شورای شهر هادی شهر، ملک تبار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات بخشداری رودبست برگزار شد.

در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از جواد علی پور، مسئول سابق نمایندگی ورزش و جوانان بخش رودبست، رضا اطری از قهرمانان نامدار کشتی آزاد ایران و جهان به عنوان مسئول جدید ورزش و جوانان این بخش معرفی شد.

رضا اطری، ۳۰ ساله، دارای مدرک کارشناسی تربیت بدنی است و کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان است.

مدال نقره سال ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در بلگراد، مدال طلای جام جهانی ۲۰۱۶ لوس آنجلس، مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ شی آن، مدال بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا و مدال طلای قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۷ دهلی نو جزو افتخارات رضا اطری است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری