Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز، سردار حسین رحیمی در زاهدان اظهار داشت: نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی در سیستان و بلوچستان با تلاش و برنامه‌ریزی‌های منسجم و هماهنگ، اشراف اطلاعاتی خوبی بر روی قاچاقچیان، اشرار و گروهک‌های معاند پیدا کردند.

وی افزود: پس از انجام مدت‌ها کار اطلاعاتی و نفوذ در گروهک جیش‌الظلم، ماموران انتظامی موفق شدند یکی از محل‌های دپو سلاح‌ها و مهمات این گروهک را در ارتفاع هزار و 800 متری کوه سفید سراوان در شرق سیستان و بلوچستان شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: عملیات اطلاعاتی نیروهای انتظامی به صورت ویژه در منطقه شکل گرفت تا در نتیجه روز گذشته (جمعه 16 تير) یک محموله قابل قبول از سلاح و مهماتی که اعضای این گروهک علیه مردم در منطقه استفاده می‌کردند، کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این محموله بخش قابل توجهی از سلاح و مهمات گروهک تروریستی جیش الظلم را تشکیل می‌دهد.

سردار رحیمی افزود: این محموله شامل 35 قبضه سلاح جنگی کلاش، یک قبضه توپ ضدهوایی 14،5 میلی متر با ده‌ها مهمات با برد مفید هفت کیلومتر و برد موثر حدود 13 کیلومتر، 9 قبضه راکت انداز اس پی جی و مقادیر قابل توجهی مهمات بوده است.

وی تاکید کرد: امروز اشراف اطلاعاتی نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی بر روی گروهک های معاند، اشرار و قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان بسیار عالی است.

وی گفت: مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و گروه‌های معاند که فکر می کنند سیستان و بلوچستان محل خوبی برای جولانشان است فضایی را با هماهنگی و همدلی میان نیروهای مسلح، امنیتی و انتظامی ایحاد کرده تا تلفات سنگینی به آنان وارد شود.

همشهری

110

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۴۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا محموله تسلیحات به رژیم صهیونیستی را نگه داشته است

یک نشریه آمریکایی گزارش داد که دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا محموله بمب‌های دقیق برای ارسال به اسرائیل را نگه داشته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، پس از گزارش‌ها مبنی بر اینکه دولت آمریکا اقدام به تعویق ارسال کمک‌های تسلیحاتی به ارتش رژیم صهیونستی کرده، حالا نشریه پولیتیکو به نقل از یک مقام آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن محموله‌های بمب‌های دقیق به اسرائیل را بمنظور ارسال یک پیام سیاسی، نگه داشته است.

یکی از دستیاران ارشد کنگره و دو نفر دیگر گفتند: مهمات برای ارسال به اسرائیل آماده بود که که خبر توقف آن به گوش رسید.

یک مقام صنعتی نیز گفت که دولت به بوئینگ گفته است که محموله را متوقف کند، زیرا تایید آن نه به دلیل فشار در زنجیره تامین، بلکه به دلایل سیاسی متوقف شده است.

رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت

روز گذشته رسانه‌‌ها به نقل از مسئولان اسرائیلی خبر دادند که ایالات متحده هفته گذشته ارسال محموله کمک‌های تسلیحاتی شامل مهمات را به دلیل اختلاف نظر در رابطه با عملیات رفح را به تاخیر انداخته است.

به نوشته این رسانه‌ها این اولین باری است که بعد از 7 اکتبر دولت آمریکا اقدام به تعویق ارسال کمک‌های تسلیحاتی خود برای ارتش اسرائیل می‌کند.

محافل نظامی رژیم صهیونیستی از عدم دسترسی به این مهمات ابراز نگرانی کرده و مسئولین اسرائیلی نیز در تلاش هستند تا علت دقیق این تاخیر را جویا شوند.

انتهای پیام/



 

دیگر خبرها

  • آمریکا محموله تسلیحات به رژیم صهیونیستی را نگه داشته است
  • تربیت نیروهای متخصص جهادی از نیاز مهم سیستان و بلوچستان
  • سودان: امارات بیش از ۴۰۰ محموله سلاح و مهمات برای نیروهای واکنش سریع فرستاده است
  • آمریکا ارسال مهمات به اسرائیل را متوقف کرد
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • کنایه جمهوری اسلامی به مولوی عبدالحمید: ادعایتان درباره مدارس دینی اهل سنت تکذیب شد /تروریست ها در انوارالحرمین پنهان شده بودند