Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقی کریمیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا آمار مرگ ناشی از غرق شدگی در دریای مازندران را از آغاز اجرای طرح سالمسازی دریا در 13 نفر اعلام کرد و افزود : هشت نفر از این افراد در سواحل ویلاهای شخصی هنگام شنا جانشان را از دست دادند.
طرح سالمسازی دریا امسال در 94 نقطه از سواحل مازندران از اول خرداد آغاز شد و تا پایان شهریور ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هدف اصلی از اجرای این طرح کاهش آمار غرق شدگی در دریا بوده است که از سال 93 به اجرا درآمد و بیش از 70 درصد از آمار قربانیان دریا کاست.
رئیس هیات نجات غریق مازندران گفت : اگر چه آمار غریق در سواحل این استان در سال جاری تاکنون روند کاهشی داشته ، ولی غرق شدگی در سواحل ویلاهای شخصی فاقد نجات غریق رو به افزایش است.
وی افزود : تاکنون مدیران ویلاهای شخصی برای استخدام ناجی برای سواحل تحت پوشش خود اقدامی نکردند و این وضعیت نگران کننده است.
بر اساس تصمیم ستاد ساماندهی دریا ، به کارگیری ناجیان غریق در سواحل ویلاهای شخصی و طرح های سالمسازی بر عهده مالکان ویلاها و مجریان طرح است .
استقرار ناجی در شنا ممنوع هم بر عهده ستاد ساماندهی دریاست که هم اکنون بر اساس اعلام استانداری مازندران دستکم 600 ناجی در این مناطق فعال هستند.
امسال 350 نقطه در 338 کیلومتر ساحل دریای خزر در مازندران به عنوان شناممنوع شناخته شده است .
کریمیان همچنین فگت که در مازندران 2 هزار و 500 ناجی آموزش دیده آماده خدمت ، ساماندهی شده اند که مدیران ویلاهای شخصی باید با درخواست از هیات نجات غریق از این ناجیان استفاده کنند.
وی اضافه کرد : همچنین طرح های سالمسازی دریا در مازندران نیز تاکنون از ناجیان ساماندهی شده استفاده نکرده و تجهیزات هوشمند نجات غریق نخریده اند.
خبرنگار : حسین فلاحتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6982/1654

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید. استقلال با این نتیجه 57 امتیازی شد و صدر جدول را در ثانیه آخر با گل بلانکو از پرسپولیس پس گرفت.

داور: کوپال ناظمی

اخطار: ایمان سلیمی، روزبه چشمی و صالح حردانی (استقلال) ؛ مجید علیاری، محمدجواد محمدی، محمدحسین اسلامی، محسن فروزان و فریبرز گرامی (ذوب‌آهن)

گل‌ها: مجید علیاری (۶) (ذوب‌آهن) ؛ جلال الدین ماشاریپوف (۶۴) گوستاوو بلانکو(3+90) برای (استقلال)

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند (۸۷- پیمان بابایی)، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (۴۲- میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (۷۷- آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس (۸۷- امید حامدی‌فر)، آرش رضاوند، ابوالفضل جلالی (۸۷- جعفر سلمانی)، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

ترکیب ذوب‌آهن: محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (۶۵- محسن آذرباد)، کمال کامیابی‌نیا (۶۵- عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (۷۰- امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی.

ذوب‌آهن خیلی زود به استقلال شوک داد و نیمه اول با تک گل علیاری به پایان رسید. آبی‌پوشان نیمه اول را با یک بازی سراسر هجومی آغاز کردند و در نهایت ماشاریپوف توانست بازی را به تساوی بکشاند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انگلیس از وقوع ۲ انفجار در سواحل یمن خبر داد
  • سواحل استان بوشهر مواج و متلاطم است
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| بلانکو در ثانیه آخر ناجی نکونام شد/ استقلال مُرد، بُرد و صدر را به پرسپولیس نداد
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • گروه جهادی شهدای صمصامی ناجی زن باردار کوهرنگی
  • اهدای عضو جوان بجنوردی، ناجی جان ۵ بیمار شد
  • نکونام، ناجی اوسمار می شود؟ | قرار مهم در باشگاه پرسپولیس لغو شد