Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- طی مراسمی امروز با حضور مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری کردستان جمال ارشدی مدیرکل دفتر امورفرهنگی و اجتماعی استانداری با حفظ سمت به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کامیاران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل سیاسی وانتخابات استانداری کردستان ظهر امروز در این مراسم با اشاره به شرح وظایف وزارت کشور ونقش فرماندارانگفت: نظارت بر کار دستگاه های اجرای به منظورافزایش رضایت مندی مردم بایستی مدنظر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراد جعفری عنوان کرد: توسعه فعالیت های سیاسی وفرهنگی حمایت از احزاب وتشکل ها که می تواند زمینه ساز مشارکت بیشتر مردم زمینه های مختلف را فراهم کند ضروری است.

وی برگزاری انتخابات با حضور گسترده مردم، وجود امنیت وآرامش در جامعه و پاسخ کوبنده به اقدامات تروریستی دشمنان را نشانه اقتدار ایران اسلامی ومردمی بودن آن دانست و بیان کرد : اقدامات مثبت وخدمات ماندگار دولت یازدهم موجب امنیت پایدار وخودکفایی در بخش های مختلف شده است.

فرماندار سابق کامیاران در ابتدای این مراسم با تقدیر از همکاری مدیران وکارکنان ادارات، سازمان ها ونهادها واقشار مختلف و مردم شریف شهرستان در طول دوران حضور به عنوان فرماندار کامیاران گفت : دولت مصمم است تا با بهره گیری بیشتر از نقش مردم در راستای توسعه همه جانبه کردستان گام های بیشتری بر دارد و در این راستا تنها در بخش کشاورزی در سال جاری بیش از 50 میلیارد تومان در سطح شهرستان کامیاران هزینه خواهد کرد.

جمال ارشدی سرپرست فرمانداری کامیاران هم گفت: منافع مردم مهمترین دغدغه وی خواهد بود ودر این راستا از ظرفیت های شهرستان وهمراهی جوانان ونخبگان استفاده خواهد کرد.

وی اظهارداشت: به دنبال تدوین برنامه توسعه ای با مدیریت مشارکتی خواهد بود تا بر اساس برنامه حرکت شود.

در پایان این مراسم حکم استاندار کردستان در خصوص سرپرستی فرمانداری کامیاران به جمال ارشدی با حفظ سمت ابلاغ و با اهداء لوح وهدایایی از طرف کارکنان فرمانداری وبخشداری های تابعه از مسعود روحانی تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، مسعود روحانی با حکم استاندار کردستان به سمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی وامور حقوقی استانداری منصوب شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۶۶۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردکان فرمانداری ویژه شد

ایسنا/یزد هیئت وزیران با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

هیئت وزیران در جلسه عصر روز یکشنبه و به استناد اصل ۱۳۸ قانون اساسی با ارتقای شهرستان اردکان به فرمانداری ویژه موافقت کرد.

بر این اساس هیات وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۲/۹ به پیشنهاد شماره ۱۲۴۹۲۴ مورخ ۱۴۰۲/۶/۱۸ وزارت کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد که وزارت کشور موظف است در شهرستان اردکان استان یزد، فرمانداری ویژه دایر کند.

شهرستان اردکان یکی از شهرستانهای استان یزد در مرکز ایران است؛ شهر اردکان مرکز این شهرستان است؛ جمعیت این شهرستان در سال ۱۳۸۵ برابر با ۷۳٫۲۹۲ نفر بوده است؛ شهرستان اردکان ۳۲% پهنه استان یزد (بیش از ۲۴ هزار کیلومتر مربع) را در خود جای داده و وسیعترین شهرستان در استان یزد است.

شهر اردکان در طول جغرافیایی ۵۳ درجه و ۴۸ دقیقه شرقی و عرض جغرافیایی ۳۲ درجه و ۲۰ دقیقه شمالی واقع شده است؛ اردکان بر سر راه تهران به کرمان و بندرعباس واقع شده که این راه از مرکز شهر (جاده سنتو یا دکتربهشتی) می‌گذرد و در قلب کویر مرکزی ایران جای دارد؛ موقعیت قرارگیری شهر در دشت یزد - اردکان می باشد.

در قسمت غربی شهر آبادی های دهستان عقدا، در قسمت جنوبی دهستان بفروئیه میبد و در قسمت شرقی دهستان زرین قرار دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرونده ٢ شهرستان استان یزد در حال پیگیری برای تبدیل به فرمانداری ویژه
  • ضرب‌العجل به شورای شهر کنگاور برای تعیین شهردار
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • شهرستان اردکان یزد فرمانداری ویژه شد
  • فرمانداری نایین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • انتصابات جدید در گیلان
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • راور، بافت و زرند شوراهای اسلامی نمونه استان کرمان شدند
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد