Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخوت مدیر تیم ملی امید ایران در گفت و گو با ایسکانیوز گفت: شرایط عمومی اردوی تیم امید بسیار خوب و عالی است و خوشبختانه همکاری تیم های باشگاهی با تیم امید بسیار مناسب بوده، مشکل اصلی ما برنامه های AFC است که منجر به تداخل با برنامه های باشگاه ها می شود ولی هم اکنون تعامل خوبی بین تیم امید و باشگاه های کشور وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص انتخاب ساکت به عنوان دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران بیان کرد: ساکت از بزرگان، نیکان و با تجربه های فوتبال است و ما برای او ارزوی موفقیت می کنیم. این انتخاب تصمیم فدراسیون فوتبال بوده و ما نیز به آن احترام می گذاریم و امیدواریم با حضور ساکت فدراسیون فوتبال توانمند تر پیش برود.

اخوت در خصوص بازی های آینده تیم امید اظهار داشت: کادر فنی در حال هدف گذاری و برنامه ریزی برای المپیک 2020 ژاپن است و به همین دلیل بازیکنان انتخاب شده به تیم امید زیر 20 سال هستند تا منجر به استفاده آنها تا بازی المپیک شود.

اخوت در پایان تصریح کرد: دوست داریم باشگاه های کشور منافع ملی را بر منافع باشگاهی ترجیح دهند و همه سازمان ها و ارگان های ورزشی به تیم امید کمک کنند تا منجر به کسب افتخار شود.

604

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا

دیدار دو تیم فوتبال بانوان اوراواردو ژاپن و هیوندای استیل کره جنوبی از فینال رقابت‌های جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا ۲۰۲۳ در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

داورانی از کشور چین قضاوت این بازی را برعهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • کرگر: از هر 10 نفر، 8 نفر مسی را به رونالدو ترجیح می‌دهند؛ آن‌ها تحمل یکدیگر را نداشتند!
  • نظارت داور ایرانی در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • نظارت شکوری در فینال جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • دستان مطمئن ژاپن را به المپیک برد
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • سرنوشت پیرمرد پرحاشیه/ مارکوپولو به استقلال نرسید!
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!