Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@03:16:37 GMT

رابسون جانواریو در یک قدمی بازگشت به استقلال تهران

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۷۶۰۲۳

سرپرست باشگاه استقلال خبر از بازگشت مدافع برزیلی و موفق فصل گذشته این تیم به جمع شاگردان علیرضا منصوریان خبر داد.

به گزارش ایلنا،بهتاش فریبا در خصوص حضور احتمالی رابسون جانواریو به خبرنگار ایلنا گفت:رابسون در صحبتی که با باشگاه داشته تمایل خود را برای حضور در استقلال بارها اعلام کرده است.باشگاه هم مطالبات خود به او و ایجنتش را پرداخت کرده و بخش زیادی از مشکلات در خصوص حضور او در استقلال رفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دو،سه ماه بیش تر با باشگاه باهیا قرارداد ندارد و ما امیدواریم که بتوانیم این مدافع کلیدی را باز هم در اختیار داشته باشیم.

وی در خصوص حضور جباروف در استقلال گفت:باشگاه مذاکراتی با او داشته اما هنوز حضور جباروف در استقلال قطعی نیست و قرار است در جلسات آینده بین طرفین این مسئله مشخص شود.

فریبا در خصوص قرعه کشی لیگ گفت:قرعه آسانی برای ما نیفتاده است.مخصوصا این که در هفته های اول کار سختی داریم و در دور برگشت بازی های خارج از خانه مان زیاد است اما به هر حال می گویند قرعه و ما هم مجبور به پذیرش آن هستیم.امیدواریم بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

در خصوص اخبار مربوط به حضور مدافع برزیلی موفق فصل گذشته استقلال گفته می‌شودمذاکرات باشگاه استقلال با باشگاه باهیا برزیل مثبت دنبال می شود. باشگاه استقلال طی دو روز اخیر برای دریافت رضایت نامه رابسون جانواریو به نتایج مثبتی دست پیدا کرده تا با این شرایط احتمال حضور مجدد این مدافع برزیلی زیاد باشد.

این در حالی است که رابسون به قطر سفر کرده و در صورت توافق نهایی با استقلال از این کشور راهی ارمنستان شده و خود را به کادر فنی استقلال معرفی می کند.

این مدافع فصل قبل به عنوان بازیکن زیر 23 سال برای استقلال بازی می کرد اما در فصل جدید به عنوان بازیکن بزرگسال این تیم شناخته خواهد شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌های اخیر و بعد از اعلام رس می‌امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی در مورد تمایل تیم ملی ایران به همکاری با افشین قطبی شایعات زیادی در مورد احتمال حضور این سرمربی با تجربه در فوتبال ایران بازگشت او مطرح شده است.

افشین قطبی که سابقه درخشانی در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس داشته و با این تیم به عنوان قهرمان رسید، در ادامه در تیم ملی ایران و البته باشگاه فولاد نیست مشغول کار گردید و البته در کشورهای مختلفی در قاره آسیا از جمله ژاپن و چین نیز کار کرد.

اما حالا افشین قطبی فرسنگ‌ها دورتر از ایران و در لیگ برتر کانادا مشغول به کار بوده و هدایت تیم اف سی ونکوور را بر عهده دارد. اما علاقه قلبی افشین قطبی به حضور در فوتبال ایران باعث شده شایعات در مورد احتمال بازگشت او به فوتبال ایران قوت بگیرد.

در همین خصوص ساعتی قبل تماسی با مهدی حاج باقر مدیر برنامه افشین قطبی داشتیم تا از آخرین وضعیت مذاکرات او با تیم ملی ایران و در شایعات بازگشت او آگاه شویم. مدیر برنامه افشین قطبی در این خصوص مدعی شد مذاکرات بین طرفین در این خصوص ادامه دارد و به زودی احتمالاً خبر نهایی در مورد آینده افشین قطبی و تیم ملی ایران منتشر خواهد شد.

تیم افشین قطبی اخیراً در لیگ کانادا شروع قابل قبولی داشته و با توجه به تعدد استفاده از بازیکنان جوان در بدنه ترکیب اصلی، به نظر می‌رسد هفته به هفته شرایط برای اف سی ونکوور و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بهتر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اولین تصاویر از حضور آتیلا حجازی در تمرین استقلال تهران | بازگشت به خانه پدری
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • تیم فوتبال امیدهای عراق راهی المپیک شد/ اندونزی در یک قدمی المپیک
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها