Web Analytics Made Easy - Statcounter

«کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی» اسامی تعدادی از مجرمان اسرائیلی که مرتکب قتل و جنایت علیه فلسطینی‌ها شده بودند و حمایت مالی و قانونی از دولت اسرائیل دریافت می‌کرده‌اند، منتشر کرد.

خبرگزاری فارس: کمیته امور اسرا و آزادگان لیستی منتشر کرد که نشان می‌دهد بسیاری از صهیونیست‌هایی که مرتکب قتل فلسطینی‌ها شده‌اند با وجود محکومیت به حبس ابد، پس از چند سال از زندان آزاد شده‌ و در تمام دوره حبس از حقوق ماهیانه برخوردار بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطینی» اسامی تعدادی از مجرمان اسرائیلی که مرتکب قتل و جنایت علیه فلسطینی‌ها شده بودند و حمایت مالی و قانونی از دولت اسرائیل دریافت می‌کرده‌اند، منتشر کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «معا»،‌ بسیاری از این افراد به زندان ابد محکوم شدند اما فقط 5 تا 7 سال در داخل زندان‌های اسرائیلی باقی ماندند و با عفو، آزاد شدند. بخشی از نمونه‌هایی که کمیته امور اسرا برای نشان دادن صحت گفته خود آورده، به شرح زیر است:

گروهک مخفی یهودی «המחתרת היהודית- همحتیرت هیهودیت» که از 27 تن تشکیل شده و بیشتر آنها از افسران سابق ارتش رژیم اسرائیل هستند. این گروه در سال 1984 به اتهام‌های امنیتی و تروریستی بسیاری مانند انفجار خودروها و خانه‌های روسای شهرداری‌‌ها مانند «بسام شکعة، کریم خلف وابراهیم الطویل»، تلاش برای انفجار قبه الصخره، کشتار 3 دانشجوی دانشگاه «الخلیل» و نیز بمبگذاری در 19 اتوبوس در حلحول و بیت‌لحم محکوم شدند.

تعدادی از آنها به حبس ابد، تعدادی به 3 تا 15 سال زندان محکوم شدند اما آخرین آنها فقط پس از 5 سال آزاد شدند به علاوه اینکه تمام مدتی که در زندان بودند حقوق ماهیانه داشتند. آنها اکنون کجا هستند؟ سه نفر از آنها در دفتر«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر کار می‌کنند و یکی به عنوان مشاور امنیتی «نفتالی بنت» وزیر آموزش و پرورش منصوب شده و برخی در پست روسای شوراهای منطقه‌ای شهرک‌های اسرائیلی فعالیت دارند.

«دنی ایزمان، دنی ایزمان و جیل فوکس» در سال 1985 به ربایش و قتل «خمیس توتنجی» راننده فلسطینی و حبس ابد محکوم شدند اما بعد از 5 تا 7 سال از زندان آزاد شدند و در تمام دوره حبس از حقوق برخوردار بودند.

«دافید بین شیمول» که اقدام به شلیک موشک لاو بر یک اتوبوس فلسطینی کرد و طی آن یک نفر کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند؛ وی به حکم ابد محکوم شد اما در کمتر از 10 سال آزاد شد و در تمام مدت زندان تامین مالی می‌شد.

«عامی بوبیر» مرتکب قتل 7 فلسطینی و مجروحیت 12 تن دیگر شد او که محکوم به 4 بار حبس ابد است ، 3 بار در داخل زندان ازدواج کرد و بیشتر وقت خود را در خارج از زندان سپری می‌کند . او هم از حقوق ماهیانه از سوی جمعیت خیریه «حونینو» برخوردار بود.

«زئاف ولف» به همراه یک تن دیگر اقدام به پرتاب بمب دستی به سوی یک قهوه‌خانه در قدس کردند که طی آن یک فلسطینی کشته و 20 تن دیگر زخمی شدند، او پس از 6 سال و نیم آزاد شد و طی دوره حبس حقوق می‌گرفت.

«یورم شطینهل» که خانواده الدوابشه را سوزاند و اکنون در زندان است او از سازمان حونینو حقوق می‌گیرد و از زمان بازداشت تا کنون حدود 600 هزار شکل دریافت کرده است.

در گزارش کمیته امور اسرا دهها نمونه دیگر از این دست ذکر شده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۷۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر پهپادها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد

به گزارش جام جم آنلاین، شبکه الجزیره به تصاویری از یک پهپاد اسرائیلی دست یافته که نشان می‌دهد نظامیان اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه از یک فلسطینی به عنوان سپر انسانی استفاده کرده و او را به داخل مدرسه‌ای در این منطقه فرستاده‌اند.   طبق این تصاویر، دو پهپاد اسرائیلی این فلسطینی را که از او به عنوان سپر انسانی استفاده شده بود، زیر نظر داشتند.   این تصاویر همچنین نشان می‌دهد که تانک‌های اسرائیلی ماه دسامبر گذشته در یکی از مدارس محله شجاعیه مستقر شدند و اقدام به خاکبرداری و تخریب گورستان التوانسته در مرکز این محله کردند.   این تصاویر از یک پهپاد اسرائیلی به دست آمده که در محله شجاعیه توسط مقاومت سرنگون شده بود.

دیگر خبرها

  • تصاویر پهپادها جنایت جدید ضدبشری اسرائیل در غزه را فاش کرد
  • جنایتی که تصاویر پهپاد اسرائیلی فاش کرد
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • این زن بخاطر نوع لباسش به ۱۱سال زندان محکوم شد
  • جزئیات منتشر شده در رسانه‌ها از طرح پیشنهادی رژیم صهیونیستی به حماس
  • بنیانگذار صرافی رمزارز به چهار ماه زندان در آمریکا محکوم شد
  • عربستان یک فعال زن را به ۱۱ سال زندان محکوم کرد / اتهامات: انتخاب نوع لباس و بیان دیدگاه‌ها در فضای مجازی
  • جزئیاتی درباره زندگی یحیی سنوار؛ سنوار کیست و چگونه به قدرت رسید؟
  • درباره یحیی سنوار رهبر حماس در غزه؛ مردی که تسلیم نمی‌شود
  • الاخبار فاش کرد: جزئیات پیشنهاد رژیم صهیونیستی به حماس