Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-08@03:08:05 GMT

تشریح جزئیات دیدار عارف و رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۷۸۱۵۶

عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید مجلس گفت:‌ دیدار آقایان عارف با روحانی برای بررسی کلیات کابینه دولت دوازدهم و همچنین نقطه‌نظرات مربوط به کابینه و حمایت نمایندگان برای تحقق مطالبات و خواسته‌های مردم از دولت برگزار شد.

خبرگزاری فارس: عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید مجلس گفت:‌ دیدار آقایان عارف با روحانی برای بررسی کلیات کابینه دولت دوازدهم و همچنین نقطه‌نظرات مربوط به کابینه و حمایت نمایندگان برای تحقق مطالبات و خواسته‌های مردم از دولت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان و عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی، درباره آخرین وضعیت جلسات فراکسیون امید برای تعیین شاخص‌های اعضای کابینه دولت دوازدهم و با تأیید خبر دیدار عارف با رئیس جمهور در این‌باره، اظهار داشت: محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید دیداری با رئیس جمهور کشورمان داشت.

وی افزود: این دیدار به منظور بررسی کلیات کابینه دولت دوازدهم و همچنین نقطه‌نظرات مربوط به کابینه، انتظارات و توقعات مردم و حمایتی که نمایندگان در جهت تحقق مطالبات و خواسته‌های مردم از دولت خواهند داشت، صورت گرفت.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید مجلس همچنین تصریح کرد: برهمین اساس کارگروه تعامل و ارزیابی در فراکسیون امید با تصویب هیأت رئیسه و شورای مرکزی این فراکسیون پیش‌بینی و تشکیل شده است.

تابش اضافه کرد: این کارگروه در دو سه هفته گذشته فعال بوده و نسبت به عملکرد وزرای فعلی براساس شاخص‌های فنی از نمایندگان نظرخواهی کرده که این ارزیابی به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه این کارگروه برای وزرای کابینه آینده به یک سری پارامترها وزن داده است، گفت: در این زمینه گزارشی از مؤلفه‌ها و پارامترهایی که وزرا در حوزه عمومی و فنی به زعم اعضای فراکسیون امید باید داشته باشند تهیه شده است که منتظریم رئیس جمهور زمانی را برای این موضوع مشخص و معین کند تا این گزارش تقدیم وی شود.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید مجلس ادامه داد: با توجه به اینکه عارف زمانی معاون اول رئیس جمهور بوده و یک شخصیت ملی است آن ملاقات به صورت فراکسیونی نبوده، اما پس از نامه درخواست فراکسیون امید برای ملاقات و دیدار با رئیس جمهور صورت گرفت.

تابش در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: زمان دیدار اعضای فراکسیون مجلس با رئیس جمهور تاکنون مشخص نشده است اما ما به زمان کاری نداریم؛ در هر صورت شاخص‌هایی در این میان وجود دارد که البته وارد مصادیق نشدیم. ما ارزیابی عملکرد وزرای قبلی و شاخص‌هایی تعیین‌کننده در انتخاب وزرای آینده را تعیین خواهیم کرد.

وی در خاتمه یادآور شد: ما به عنوان فراکسیون وارد مصادیق نشدیم و اگر رئیس جمهور تشخیص دهد که افرادی را هم در این بین به ما معرفی کند باز هم با نظر مجمع عمومی باید تصمیم‌گیری شود.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۷۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند

اعضای تیم ملی فوتسال ایران قرار است به دیدار رئیس جمهور بروند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتسال ایران در دیدار فینال جام ملت‌های آسیا 2024 با نتیجه 4 بر یک مقابل تایلند به برتری رسید و سیزدهمین قهرمانی کشورمان در این رقابت‌ها را به دست آورد.

با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، قرار است ملی‌پوشان فوتسال ایران روز چهارشنبه با رئیس جمهور کشورمان یعنی حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم رئیسی دیدار کنند.

قهرمانی مجدد یاران طیبی و اولادقباد در فوتسال اروپا

شاگردان وحید شمسایی در سید اول مسابقات جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان قرار گرفته‌اند و روز ششم خرداد مراسم قرعه‌کشی رقابت‌ها برگزار خواهد شد.

محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران در گفت‌وگو با تسنیم، این خبر را تأیید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه‌های کاروان زیرسایه خورشید در استان یزد تشریح شد + فیلم
  • رهاسازی پسماند‌های بیمارستانی باعث آلودگی زمین‌های کشاورزی می‌شود+ فیلم
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • بارزانی با رئیس جمهور دیدار کرد
  • نچیروان بارزانی با رئیسی دیدار کرد
  • ملی‌پوشان فوتسال به دیدار رئیس جمهور می‌روند
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟