Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | بهسازی و آسفالت معابر روستای کمب چابهار به عنوان بزرگترین سکونتگاه غیر رسمی کشور 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان گفت: عملیات بهسازی و آسفالت معابر محله کمب چابهار با مساحت 400 هکتار با هدف حل معضل حاشیه نشینی این شهر از آبان ماه سال گذشته آغاز شده است و تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندس ایوب کرد افزود: در این پروژه 7 هزارو500 مترمربع از معابر محله کمب چابهار شامل چندین خیابان و کوچه بهسازی و آسفالت می شود. وی بیان کرد: برای ارتقای فضای فرهنگی و ورزشی محله کمب پروژه احداث زمین چمن مصنوعی فضای روباز در زمینی به مساحت 924 مترمربع با اعتبار2 هزارو200 میلیون ریال با 50 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست. وی ادامه داد: ساختمان پایگاه بیماری های مشاوره رفتاری و ژنتیکی کمب چابهار هم با زیربنای 130 مترمربع در زمینی به مساحت 2 هزار متر با 35 درصد پیشرفت فیزیکی با اعتبار 2 هزارو200 میلیون ریال در حال اجرا است. وی بیان کرد: ساخت پایگاه مهارت آموزی برای اداره فنی و حرفه ای در زمینی به مساحت هزار متر و370 مترمربع زیربنا و 3 هزارو500 میلیون ریال اعتبار نیز از ابتدای امسال شروع شده است. مدیرکل راه و شهرسازی جنوب گفت: احداث ساختمان مرکز صنایع دستی با قابلیت تولید و آموزشی فروش با 160 مترمربع زیربنا و اعتبار هزارو600 میلیون ریال نیز از ابتدا سال آغاز شده است. کرد خاطرنشان کرد: با توجه به وسعت بیش از 400 هکتاری روستای کمب و شناسایی آن به عنوان یکی از بزرگ ترین روستاهای دارای سکونت گاه غیررسمی در کشور، طرح ساماندهی اراضی این روستا اقدامی مهم در راستای حل مشکلات ساکنان و پدیده حاشیه نشینی چابهار از یک طرف و از سوی دیگر حفظ حراست از اراضی دولتی متعلق به بیت المال است. وی بیان کرد: با هدف تسریع و تسهیل در اجرای طرح ساماندهی، محدوده روستای کمب به 8 محله تقسیم و تاکنون 4 هزارو570 ملک شناسایی و موقعیت جغرافیایی آن ها مشخص شده است و همچنین اطلاعات 4 هزارو837 خانوار ساکن در محدوده روستا جمع آوری و از این تعداد 3 هزارو719 خانوار واجد شرایط تشخیص داده شده و نسبت به تشکیل پرونده برای آن ها اقدام شده است. وی خاطرنشان کرد: هدف نهایی اجرای طرح ساماندهی، اعطای حق مالکیت به افراد واجد شرایط و هم زمان آزادسازی معابر و کاربری عمومی و ارائه خدمات شهری آب، برق و تلفن به خانوارهای ساکن در آن محدوده است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد

نیکویی رییس اورژانس استان گفت: این طرح با اعتبار بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال کلنگ زنی شد و تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد.   این پایگاه در زمینی به مساحت ۴۵۰ و زیر بنای ۱۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال احداث می‌شود.   همچنین عملیات اجرایی ساخت سه پایگاه امدادرسانی اورژانس جاده ای در شهرستان های بویراحمد و گچساران دیروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه با حضور دکتر جعفر میعاد فر ،رییس اورژانس کشور آغاز شد.   سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این پایگاه های اورژانس جاده ای در ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد (جاده کمربندی)، روستای کوشک یا آب سپید ( جاده ارتباطی یاسوج به بابامیدان) و منطقه لیشتر شهرستان گچساران کلنگ زنی شده است.   امین نیکویی نژاد افزود: پایگاه اورژانس جاده ای منطقه کوشک در زمینی به مساحت ۲۴۰ متر مربع با ۲۵ میلیارد ریال،پایگاه اورژانس جاده ای ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد در زمینی به مساحت ۳۶۰ متر مربع، با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و پایگاه اورژانس جاده ای منطقه لیشتر از توابع شهرستان گچساران هم در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری کلنگ زنی شده است.   وی تاکید کرد: در مناطق کوشک و ورودی شهرک های صنعتی شهرستان بویراحمد پیش از این امدادگران در پایگاه های کانکسی و شرایط سختی مستقر بودند.
کلنگ زنی چند پایگاه اورژانس، بررسی خدمات اورژانس پیش بیمارستانی در بخش های مختلف و همچنین بازدیدهای میدانی از پایگاه های اورژانس از برنامه های سفر ۲ روزه رییس اورژانس کشور به کهگیلویه و بویراحمد است. باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • تصفیه‌خانه دوم آب شرب اردبیل ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • یک‌ونیم میلیون مترمربع از معابر ارومیه آسفالت‌ریزی می‌شود