Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پرویز مشرف گفت: با توجه به اینکه کمیته تحقیقات فساد مالی درست به وظیفه خود عمل کرده زمان آن رسیده که اداره امور کشور را به دولت موقت بسپاریم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری میزان، ژنرال پرویز مشرف رئیس جمهور اسبق پاکستان گفت: با توجه به اینکه کمیته تحقیقات فساد مالی درست به وظیفه خود عمل کرده است زمان آن رسیده که اداره امور کشور را به دولت موقت بسپاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش دیلی پاکستان، وی افزود: دادگاه می‌تواند روی کار آمدن دولت موقت در پاکستان را تصویب کند و این کار برای نجات کشور ضروری است.


مشرف گفت: کمیته تحقیقات فساد مالی درست به وظیفه خود عمل کرد و مردم به ادامه این روند اطمینان پیدا می‌کنند.
رئیس جمهور اسبق پاکستان اظهار داشت: افتخار محمد چودهری رئیس دیوان عالی سابق پاکستان از افراد نواز شریف بود که با تقلب در انتخابات نقش مهمی برای روی کار آمدن دولت مسلم لیگ شاخه نواز شریف ایفا کرد.


پرویز مشرف گفت: به درخواست پادشاه عربستان اجازه دادم که نواز شریف دوره تبعید خود را در این کشور سپری کند.
وی افزود: اگر نواز شریف محاکمه نشود دوباره با تقلب در انتخابات سال 2018 خود را به پیروزی می‌رساند و تا 10 الی 20 سال آینده حکومت در دستان اعضای حزب مسلم لیگ شاخه نواز شریف خواهد بود.


مشرف تصریح کرد: با توجه به کمیسیون انتخابات فعلی برگزاری انتخابات شفاف بعید به نظر می‌رسد.
پرویز مشرف خاطر نشان کرد: توان به وجود آوردن قدرت سیاسی سوم در پاکستان را دارم اما دولت فعلی اجازه نخواهد داد آزادانه فعالیت کنم.


سرانجام کمیته تحقیقات فساد مالی دختر نخست‌وزیر پاکستان را برای پاسخگویی احضار کرد و خواهان تحقیق از وی شد.
تا کنون حسین نواز 5 مرتبه و حسن نواز 2 بار در برابر کمیته تحقیقات حاضر شده‌ و از خود دفاع کرده‌اند اما موفق نشدند خود را تبرئه کنند.


نخست‌وزیر پاکستان برای نخستین بار به فعالیت‌های کمیته تحقیقات فساد اقتصادی خود انتقاد و اعلام کرد: کمیته تحقیقاتی فساد مالی فقط وقت من را گرفته و حکومت را درگیر موضوع بی‌پایه و اساس می‌کند.


بعد از اعتراض عمران‌خان دادگاه با تشکیل کمیته تحقیقاتی جی آی تی رسیدگی به پرونده فساد مالی نواز شریف را به این کمیته سپرد.


عمران‌خان اصرار دارد که اگر فساد مالی نواز شریف ثابت شود وی باید از پست خود به عنوان نخست وزیر استعفا دهد.
کمیته تحقیقاتی جی آی تی از نمایندگان سرویس امنیتی پاکستان آی اس آی، دیوان محاسبات این کشور و سازمان تحقیقات فدرال تشکیل شده است.


سرمایه‌گذاری نواز شریف در لندن و قطر بخش مهم پرونده فساد مالی پانامالیکس علیه وی است.
مشخص شدن نتیجه پرونده فساد مالی نخست وزیر پاکستان تأثیر عمیق بر سیاست این کشور دارد و این روزها این موضوع به خبر اول رسانه‌های پاکستانی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، مجتبی امانی در این دیدار گزارشی از آخرین تحولات محل ماموریت و وضعیت روابط دو جانبه جمهوری اسلامی ایران و لبنان، همچنین تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه لبنان و مقاومت و مردم این کشور ارائه کرد.

بیشتر بخوانید: امیرعبداللهیان: موضوع انسانی رهایی خدمه کشتی توقیف‌شده مورد توجه جدی ماست

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های سفیر کشورمان، بر لزوم تداوم تلاش برای پیگیری توسعه روابط دو کشور بخصوص در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی، همچنین اهمیت جایگاه لبنان و نقش آن در محور مقاومت‌ علیه رژیم متجاوز صهیونیستی تأکید کرد.

امیرعبداللهیان بار دیگر بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس جمهور لبنان تأکید و آنان را به تسریع در این کار دعوت کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد:به نظر می رسد کشورهای منطقه نیز به این مهم توجه داشته و در صدد کمک به حل این موضوع هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229235 برچسب‌ها لبنان

دیگر خبرها

  • غریب آبادی: ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضائیه به استان هرمزگان آزاد می‌شوند
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • گشت ارشاد مدیران بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • تاکید امیرعبداللهیان بر تفاهم در انتخاب رئیس جمهور لبنان
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • انتقال فناوری به حوزه کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد