Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از انجام بیش از یک میلیون و 44 هزار نفر مسافر در قالب بیش از 963 هزار سفر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در استان خبر داد.

بهمن خسروانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به آمار ترددهای صورت گرفته طی 3 ماهه ابتدایی امسال از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در استان گفت: طی مدت سپری شده از امسال یک میلیون و 44 هزار و 588 نفر توسط ناوگان حمل و نقل برون شهری استان جابجا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد مسافر 179 هزار و 432 نفر با سواری کرایه، 603 هزار و 347 نفر با مینی‌بوس و 262 هزار و 809 نفر با اتوبوس جابجا شدند.

افزایش 25 هزار نفری مسافران جابجا شده طی امسال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، تعداد مسافران جابجا شده در مدت مشابه سال گذشته را یک میلیون و 19 هزار و 852 نفر اعلام کرد و گفت: آمار امسال افزایش حدود 25 هزار نفری را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: از تعداد مسافران جابجا شده طی سال گذشته 14 هزار و 442 نفر با سواری کرایه، 653 هزار و 413 نفر با مینی بوس و 229 هزار و 927 نفر با اتوبوس جابه‌جا شده‌اند.

آمار ترانزیت ورودی و خروجی از مرز پرویزخان طی امسال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، اشاره‌ای نیز به آمار ترانزیت صورت گرفته از مرز پرویزخان در استان داشت و گفت: مجموعا طی 3 ماهه امسال 14 هزار و 418 مورد ترانزیت ورودی به وزن 391 هزار و 339 تن از این مرز داشته ایم.

وی تعداد ترانزیت خروجی از این مرز را نیز یک هزار و 642مورد به وزن 39 هزار و 887 تن اعلام کرد.

آمار تردد مسافران از مرز خسروی طی امسال

خسروانی اشاره ای نیز به تردد مسافر از پایانه مرزی خسروی طی مدت مذکور داشت و گفت: در این مدت 6 هزار و 118 نفر مسافر ورودی و 5 هزار و 251 نفر مسافر خروجی از مرز خسروی داشتیم.

وی تعداد مسافران ورودی و خروجی به این مرز طی سال گذشته را به ترتیب 2 هزار و 3 نفر و یک هزار و 709 نفر اعلام کرد.

آمار تردد مسافران از مرز پرویزخان و خسروی طی امسال

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اشاره ای نیز به تردد مسافران از مرز پرویزخان داشت و گفت: از این مرز نیز در طی سه ماهه ابتدایی امسال 12 هزار و 943 نفر وارد و 10 هزار و 537 نفر خارج شده اند.

وی آمار ورودی ها و خروجی های سال گذشته مسافران از این مرز را به ترتیب 10 هزار و 514 نفر و 8هزار و 926 نفر اعلام کرد.

خسروانی از جابجایی مجموعا یک میلیون و 653 هزار و 540 تن بار طی مدت ذکر شده از طریق مرزهای استان و ناوگان عمومی خبر داد و گفت: عمده کالای جابجا شده سیمان با تناژ 469 هزار و 877 تن است. همچنین میزان بار حمل شده طی مدت مشابه سال قبل یک میلیون و 651 هزار و 781 تن بوده است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۵۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز

 علیزاده گفت: پایانه مرزی نوردوز در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ شاهد تردد ۱۰ هزار و ۳۰۰ دستگاه وسایل نقلیه سنگین باری بود که این آمار ۱۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۲ افزایش داشت.

 علیزاده اظهار کرد: فروردین‌ماه امسال از این پایانه مرزی بیش از ۴ هزار کامیون ایرانی و بیش از ۶ هزار کامیون خارجی تردد کرد.

 علیزاده گفت: در این مدت ۴۱ هزار و ۸۰۰ مسافر نیز از این پایانه تردد کردند که ۱۲ هزار و ۵۰۰ مسافر ایرانی و ۲۹ هزار و ۲۵۰ مسافر خارجی بودند.

وی گفت: میزان تردد مسافر در فروردین‌ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل تغییر محسوسی نداشت.

علیزاده ادامه داد: در این مدت بیش از ۳۰۰ دستگاه اتوبوس ایرانی هم از این پایانه مرزی تردد کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی افزود: در فروردین‌ماه امسال مجموع تناژ محمولات ترانزیتی و وارداتی و صادراتی از این پایانه مرزی ۱۱۷ هزار و ۵۰۰ تن بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۷ درصد افزایش داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اصلاح حادثه خیزترین تقاطع جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد
  • ارائه خدمات فرودگاهی به ۳ هزار و ۲۰۰ مسافر در روز
  • تردد ۶ هزار کامیون خارجی از  مرز نوردوز
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انتقال مجموعه آرادکوه نیازمند عزم جدی متولیان امور است
  • افزایش ارتفاع تأسیسات شهری در پروژه قائم-رحمت-احمدی
  • از سامانه راکتی «رجوم» چه می‌دانیم؟/ +عکس
  • بیش از ۷۳۶ هزار مسافر از پایانه مرزی سرو تردد کرده اند
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان
  • نگاهی آماری به بارش‌های امسال کرمانشاه