Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@22:44:54 GMT

یادبود شهید غریب فاطمیون به همت مردم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۹۸۹۹۵۳

یادبود شهید غریب فاطمیون به همت مردم برگزار شد

مراسم سومین روز خاکسپاری شهید مدافع حرم از لشکر فاطمیون، «هارون فقیری» با تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در منطقه 10 تهران برگزار شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم سومین روز خاکسپاری رزمنده مدافع حرم از لشکر فاطمیون، «هارون فقیری» به همراه تجلیل از خانواده های شهدای مدافع حرم منطقه 10 تهران شامگاه روز دوشنبه 19 تیرماه در مسجد حضرت زینب (س) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید «هارون فقیری» از رزمندگان مدافع حرم لشکر فاطمیون بود که چندی پیش در دفاع از حرم اهل بیت(ع) در سوریه به شهادت رسید. پیکر این شهید به دلیل فوت پدر و مادر و نبود اقوامی در کشور برای تحویل گرفتن پیکر مطهر وی، در معراج الشهدا ماند.

پنجشنبه هفته گذشته طی مراسم باشکوهی با حضور عامه مردم، پیکر پاک این شهید تشییع و در قطعه 50 گلزار شهدای بهشت زهرا (س) قطعه مدافعان حرم لشکر فاطمیون به خاک سپرده شد. پس از به خاکسپاری نیز 120 نفر از تشییع‌کنندگان متعهد شدند تا نماز شب اول قبر برای این شهید بخوانند.

مراسم سومین روز خاکسپاری این شهید، به همت مردم در حوزه فرهنگی فاطمیون و با حضور فرمانده یگان ویژه فاتحین، خانواده سرداران شهید حاج حسین همدانی و شهید سعید سیاح‌طاهری و تعدادی از خانواده های شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم سردار حسین اسداللهی فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله (ص) به سخنرانی پرداخت و از تعدادی از خانواده های شهدای مدافع حرم از جمله فرزند سردار شهید حاج حسین همدانی و شهید سعید سیاح‌طاهری تجلیل شد.

منبع: دفاع پرس

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۸۹۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد پیوند فرمانده سپاه ناحیه سوادکوه صبح چهارشنبه در مراسم یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان سوادکوه، در گزارشی از وضعیت شهرستان سوادکوه در دوران دفاع مقدس، با اشاره به وجود معادن بزرگ زغالسنگ در این شهرستان، سوادکوه را یک شهرستان کارگری از قبل از انقلاب دانست و گفت: تعداد زیادی از این افراد ساکن شهرستان سوادکوه بودند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه با اشاره به تعداد ۷ هزار نفری کارگران این معادن در شهرستان در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: از این تعداد جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر به جبهه حق علیه باطل اعزام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه از این تعداد ۳ هزار نفری اعزامی به جبهه دفاع مقدس، بالغ بر یک هزار و ۵۰۰ نفر جانباز کارگری در این دوران بودند، افزود: همچنین تعداد ۳۰ نفر نیز شهادت روزیشان شد و این مراسم تجلیلی از مقام شامخ آنهاست.

کد خبر 6093906

دیگر خبرها

  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • (ویدئو) جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری
  • جلوگیری از دف‌نوازی نوازنده زن در مراسم یادبود شهید مطهری + ویدئو
  • تشییع پیکر شهید «فرزین بلیان» در کرمانشاه + تصاویر
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد