Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن جدید کهکشانی‌ها در مراسم معارفه‌اش شرمنده هواداران رئال مادرید شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز گذشته (دوشنبه) برای باشگاه رئال مادرید و خرید جدیدش تئو هرناندس روز مهمی بود. او بعد از 17 سال اولین بازیکنی شد که مستقیماً از اتلتیکو مادرید به کهکشانی‌ها ملحق شد و پس از امضای قرارداد 20 میلیون پوندی‌اش روزی چمن ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رفت تا مورد استقبال چند هزار هوادار حاضر در ورزشگاه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق رسمی که برای مراسم معارفه بازیکنان جدید تیم‌ها وجود دارد، از مدافع جدید رئال مادرید هم خواسته شد که روپایی بزند و انتظار می‌رفت که او با این کار هواداران را به وجد آورد اما تعداد روپایی‌های او به زحمت به 6 رسید و خیلی زود تمام شد. به این ترتیب اولین نمایش او برای هواداران رئال مادرید نتوانست آنها را تحت تأثیر قرار دهد و در واقع این او بود که تحت تأثیر جو ورزشگاه خالی سانتیاگو برنابئو قرار گرفت.

در زیر فیلم روپایی زدن تئو هرناندس در مراسم معارفه‌اش در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۰۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!

به گزارش "ورزش سه"،  رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانس آرنا روبروی بایرن مونیخ به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه تساوی 2-2 متوقف کند و کار را به بازی برگشت بکشاند.

شاگردان کارلو آنچلوتی در آستانه قبول شکست در زمین بایرن بودند اما وینیسیوس جونیور توانست پنالتی که به سود این تیم اعلام شده بود را به گل تبدیل کند تا همه چیز در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو و در بازی برگشت مشخص شود.

 

آنری پس از پایان این بازی در گفتگو با شبکه CBS Sports و در تمجید از عملکرد رئال مادرید در این رقابت‌ها اظهار داشت:«وقتی مردم درباره رئال مادرید صحبت می‌کنند همیشه اما و اگرهای بسیاری را به کار می‌برند.

اینکه چطور لایپزیش نتوانست بیشتر گل بزند یا اینکه چطور آنها در دیدار برابر سیتی مالکیت توپ کمتری داشتند. این موضوع اهمیتی ندارد. شما فکر می‌کنید که آنها را برده‌اید و این تیم در مشت شماست اما این طور نیست. به همین دلیل است که آنها ۱۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارند.»

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل جیووانی البر (2001/5/1) / فیلم
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • پاس تونی کروس زبانم را بند آورد!
  • ستاره‌های بایرن از بازی برگشت در برنابئو می‌ترسند!
  • هری کین: برای پیروزی به برنابئو می‌رویم
  • شب درخشان وینیسیوس: امشب قیصر رئالی بود
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • حذف رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو توسط دورتموند یورگن کلوپ (2013/4/30)
  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم