Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد قائدی مدیر روابط عمومی با اشاره به اعزام یک هزار نفر قاری و حافظ قرآن کریم فارس به همراه خانواده آنان به زیارت عتبات عالیات، گفت: از این تعداد ۷۰۰ نفر حافظان و قاریان قرآن و مابقی اعضاء خانواده آنان است.


وی افزود: از نخستین گروه کاروان یک هزار نفر، تعداد ۸۵ نفر شامل ۵۴ قاری و حافظ و ۳۱ نفر از اعضاء خانواده آنان ۲۰ تیر ماه امسال از شهرستان کوار به مقصد عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قائدی ادامه داد: نخستین گروه این کاروان ۲۰ تیرماه امسال اعزام می‌شود و اعزام‌ها تا یک ماه قبل از اربعین حسینی ادامه دارد.


گفتنی است، این برنامه معنوی با مشارکت موسسه مکتب القرآن ثارالله (ع)، دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد فارس و کانون تخصصی قرآن استان برپا شده است.
انتهای پیام/ر

اعزام 700 حافظ قرآن کریم به عتبات عالیات

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)

 طرح حافظان نور با حضور یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستان‌های کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح‌های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • اجتماع دختران دانش آموز در حرم حضرت معصومه (س)
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها