Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: هیچ جریانی حق انحصار پیروزی انتخابات را ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل ازایلام بیدار،محمدتقی قاسمی، دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: در مکتب ما شکست وجود ندارد چرا که به تکلیف عمل می‌کنیم.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: کسی که به تکلیف عمل می‌کند هیچگاه در اندیشه و تفکر و مکتب او شکست معنا و مفهوم ندارد، حرکتی در کشور انجام شد و استان ایلام نیز از این حرکت انقلابی دور نماند و این تشکیلات راه‌اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در حوزه انتخابات وارد این عرصه شده که لبیکی به فرامین رهبری بود و جا دارد از همه رسانه‌ها که در حضور حداکثری مردم نقش آفرینی کردند سپاسگزاری شود.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: 40 میلیون نفر در انتخابات ریاست جمهوری حاضر شدند و این اقتدار و قدرت بازدارندگی نظام اسلامی را به دشمنان نشان داد.

قاسمی تصریح کرد: پیروز اصلی انتخابات نیز اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بود و هیچ جریانی حق انحصار این پیروزی را ندارد و هرکسی هم انتخاب شود تنها وظیفه دارد به مردم خدمت کند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: باید به همه دستمریزاد و خدا قوت عرض شود چون این اقتدار با کمک مردم و با حضور در صحنه انتخابات حاص شده است.

در پایان این نشست نیز فعالان رسانه‌ای و اعضای اصلی کمیته رسانه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام از سوی محمدتقی قاسمی دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان ایلام مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۹۹۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد

تابناک _ فهرست نهایی کاندیداهای مورد حمایت شورای ائتلاف برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر شد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

کاندیداهای مورد حمایت «جبهه انقلاب» مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

 

 

پیش از این نیز فهرست کاندیداهای این تشکل سیاسی اصولگرا برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران منتشر شده بود.

دیگر خبرها

  • قدردانی رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی‌انقلاب
  • تشکر مجدد رهبر انقلاب از فعالیت‌های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
  • فهرست کامل کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات منتشر شد
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • فهرست نامزد‌های جبهه مردمی ایران قوی در ۲۲ حوزه اعلام شد
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور
  • رونمایی جبهه «ایران قوی» از لیست انتخابی خود در سراسر کشور+ اسامی و حوزه‌های انتخابیه
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • فهرست نامزدهای مورد حمایت جبهه «ایران قوی» منتشر شد