Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بسیج مداحان استان اصفهان با برپایی اردوی زیارتی راهیان نور(استان های کرمانشاه و کردستان) و اعزام جمعی از مداحان به این مناطق مقدس، گام مهمی در حفظ و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای مناطق غرب کشور برداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازمادحین؛ یکی از وظایف امروز ما در جامعه و بخصوص در مجالس مذهبی که با حضور جمع کثیری از مردم عاشق و دلباخته اهل بیت(ع) برگزار می گردد زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدایی که برای حفظ انقلاب و ناموس و کشور در برابر دشمن متجاوز ایستادگی کردند و جان خود را در این راه فدا کردند.

اشعار و نوحه هایی که توسط مداحان و شاعران اهل بیت(ع) در خصوص شهدای گرانقدر خوانده می شود، یکی از کارهایی است که می توان برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان عزیز کشورمان انجام داد و باید برای حفظ و نگه داری از خاطرات شهدا و یاد آنان بخصوص معرفی و ترویج رفتار، اخلاق و کردار نیکو و پسندیده آنان بسیار تلاش کرد و در تمامی زمینه های لازم در مجالس مذهبی از آن ها نام برد و خوبی ها و زیبایی های آنان را برای جوانان و نوجوانان کشورمان بازگو کنیم.

بر همین اساس سازمان بسیج مداحان استان اصفهان در اقدامی زیبا تصمیم به برپایی اردوی زیارتی راهیان نور در(استان های کرمانشاه و کردستان) برای مداحان عزیز استان گرفت و با اعزام جمعی از مداحان به این مناطق یادمان شهدا، قدم مهمی را در حفظ و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بخصوص شهدای غرب کشور برداشت.

این اقدام از یکسو آشنایی مداحان با شهدا و مناطق عملیاتی همچون تپه الله اکبر، باشگاه افسران، سیران بند، شهرسقز، همچنین دیدار ازموزه دفاع مقدس همدان، حضور در حسینیه شهر سقز و برپایی مراسم دعا و مناجات و دیگر مناطق در غرب کشور را فراهم کرد و از سویی دیگر باعث شد تا مداحان با شناخت این مناطق و شهدای مظلوم و عزیز آن، در جلسات خود از این شهدا گرانقدر و اقدام آنها برای حفظ انقلاب و کشور در برابر دشمن نام ببرند و اخلاق، رفتار، و ویژگی های زیبای آن شهدا را برای مستمعین خود در جلسات شرح بدهند.

این اردوی به مدت چهار روز از 17 تیر ماه الی 20 تیر ماه در معیت ستایشگران اهل بیت(ع)صورت گرفت. دراین اردوی زیارتی راهیان نور حجت الاسلام مهدی دانشمند به همراه جمعی از مداحان و شعرا از جمله، حاج مهدی منصوری، حاج رسول میرباقری، حاج اکبر خمسه، سید رضا نریمانی، سعید میرفهیمی، حامد عطریان، حمید بصیرت، سعید گلبان، محسن ناصحی و دیگر مداحان مطرح و انقلابی استان اصفهان حضور یافتند.

در این اردو راویان دفاع مقدس و پیشمرگان بسیجی کرد به بیان خاطراتی در خصوص شهدای گرانقدر این مناطق پرداختند و مداحان نیز با بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان شهدا، یاد و خاطره شهدای گرانقدر آن مناطق و همچنین شهدای هشت سال دفاع مقدس در دیگر نقاط کشور و شهدای مدافع حرم را زنده نگه داشته و به مداحی و عزاداری بر مزار شهدای عزیز کشورمان پرداختند.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۰۵۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان

 مسؤول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان در جلسه تشییع و خاکسپاری پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان درخصوص جزئیات مراسم تشییع و تدفین این شهدا گفت: پیکر پاک ۳ شهید دفاع مقدس، شهید عباس رمضانی، شهید مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی که به تازگی تفحص شده‌اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام در شهر اصفهان تشییع خواهند شد.


روح‌اله حکیمی‌فردافزود:  مراسم تشییع این شهیدان والامقام روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه ساعت ۹:۰۰ صبح از فلکه فیض به سمت گلستان شهدای اصفهان برگزار می‌شود.


او  اصفهان با بیان اینکه هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده، گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده‌هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • ام‌القرای جهان اسلام معطر به عطر شهدای گمنام شد
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده فردا در اصفهان
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • اعلام جزئیات تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • یادمان شهدای کارگر در خطه کویر
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • شهدایی که به تازگی تفحص و شناسایی شدند+تصاویر