Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:54:33 GMT

سارا جمهوری: حال کیمیا خوب است و جای نگرانی نیست

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۲۳۹۸۵

رییس کمیته پرشکی فدراسیون تکواندو گفت: حال علیزاده خوب است و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

سارا جمهوری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد در تماس‌های مکرری که جامعه ورزش و علاقمندان به ورزش درباره وضعیت کیمیا علیزاده داشتند، باید بگویم که طبق نظر پزشک متخصص و تیم پزشکی مسوول، حال کیمیا علیزاده خوب است و هیچ جای نگرانی وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او گفت: مراقبت‌های بالینی به منظور اطمینان از سلامتی کامل وی در حال انجام است و این احتمال وجود دارد که اوایل هفته آینده از بیمارستان مرخص شود.
رییس کمیته پزشکی فدراسیون تکواندو در پایان از زحمات ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی، تیم پزشکی بیمارستان پارس، وزیر بهداشت و درمان و وزیر ورزش و جوانان که در مدت بستری کیمیا علیزاده پیگیر درمان و بهبود وضعیت او بودند و تمام تلاش‌شان بهبود سریع‌تر این بانوی تاریخ‌ساز تکواندو است، تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است دکتر هاشمی، وزیر بهداشت برای بار دوم با عیادت از کیمای علیزاده در جریان روند بهبودی این قهرمان ارزنده کشورمان قرار گرفت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: فرا رسیدن روز ملی جمهوری آفریقای جنوبی را به ملت، دولت و خانم نالدی پاندور، وزیر امور خارجه این کشور صمیمانه تبریک می‌گویم.

وی افزود: توجه به اهمیت جایگاه چندجانبه گرایی در سیاست خارجی دولت، منجر به تقویت همکاری‌ها و تعاملات گسترده میان جمهوری اسلامی ایران و آفریقای جنوبی در چارچوب بریکس شد و در همین راستا شاهد پیشرفت و توسعه مناسبات دوجانبه در دوره اخیر هستیم.

وزیر امور خارجه کشورمان در پایان تصریح کرد: اقدام قاطع حقوقی آفریقای جنوبی علیه نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و مواضع صریح این کشور در دفاع از فلسطین ثابت کرد که آرمان‌های نلسون‌ماندلا در مبارزه با ظلم و تبعیض، همچنان زنده است. شادکامی و سعادت مردم آفریقای‌جنوبی و همچنین موفقیت و استمرار پیشرفت‌های دولت این کشور دوست را آرزو دارم.

کد خبر 6090439 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی
  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • خبری که تیر خلاص را به سارا و نیکای پایتخت زد 
  • پیام وزیر ورزش در پی قهرمانی فوتسال در آسیا
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • امیرعبداللهیان روز ملی آفریقای جنوبی را تبریک گفت