Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراها از بسته شدن انتخابات شوراها خبر داد.این اظهارات در حالی است که آرای انتخابات شورای شهر تهران بازشماری نشد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراها از بسته شدن انتخابات شوراها خبر داد.این اظهارات در حالی است که آرای انتخابات شورای شهر تهران بازشماری نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد محمودی شاه‌نشین رئیس هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، از بسته شده پرونده این انتخابات خبر داد و گفت: شکایات متعددی از حوزه‌‌های انتخابیه به هیئت مرکزی نظارت ارجاع شده بود که در چندین جلسه بررسی شد.

وی با بیان اینکه انتخابات در 2 حوزه انتخابیه ابطال شد و طبق قانون انتخابات میان دوره‌ای در این حوزه‌ها برگزار نمی‌شود، ادامه داد: در حوزه‌های انتخابیه که جمعیت زیر 200 هزار نفر دارند، طبق قانون، استانداری قائم‌مقام شورای شهر می‌شود و در حوزه‌های انتخابیه بالای 200 هزار نفر نیز وزارت کشور قائم‌مقام شوراها می‌شود.

رئیس هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد: در 2 حوزه‌ای که انتخابات آنها ابطال شد، استاندار قائم‌مقام خواهد بود و تمامی وظایف شوراها بر عهده وی خواهد بود.

به گزارش تسنیم، پیش از این فرهاد تجری سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ابطال آرای دو حوزه انتخابیه منصوریه در استان خوزستان و لنگر در استان مازندران خبر داده بود.

این اظهارات در حالی است که آرای انتخابات شورای شهر تهران بازشماری نشد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۲۸۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در شبکه اجتماعی ویراستی توضیحاتی در خصوص اختلال اینترنت مناطق مرکزی تهران از سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد:

سیدحمیدرضا اعرابی، معاون نظارت بر خدمات پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به برخی اخبار نادرست در خصوص وجود اختلال و افت شدید سرعت اینترنت طی روز جاری در مناطق مرکزی تهران عنوان کرد که اختلال و کاهش سرعتی در این مناطق نداریم.

وی افزود: بر اساس رصد لحظه‌ای سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از کیفیت شبکه ارتباطی کشور تاکنون هیچ گونه افت سرعتی در شبکه ارتباطی مناطق مرکزی تهران مشاهده نشده است.

کد خبر 6091427 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • اعلام زمان بندی انتخابات عضویت در کمیسیون فراقوه‌ای احزاب
  • تقدیر از مجریان برگزاری انتخابات در فیروزکوه
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در استان تهران انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • ۷۵ هزار نفر از عوامل اجرایی در تهران انتخابات اسفند ۱۴۰۲ را برگزار کردند
  • انتخابات ۱۴۰۲ توسط ۷۵ هزار نفر عوامل اجرایی استان تهران برگزار شد
  • جزئیاتی از مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات؛ یک هفته قبل از زمان رای‌گیری
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد