Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@13:42:16 GMT

راه‌آهنی که دیگر ایستگاه ندارد!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۴۰۳۴۷

راه‌آهنی که دیگر ایستگاه ندارد!

باشگاه راه‌آهن که دو فصل پیش در لیگ برتر حضور داشت، وضعیت نامناسبی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش مشرق، آخرین بازمانده‌های تیم‌های ریشه‌دار کشور به اوضاع بدی دچار شده‌اند. شاهین بوشهر که در صعود به لیگ دسته اول ناتوان مانده، استقلال اهواز هم با بدترین آمار ممکن، سال گذشته قعرنشین لیگ یک شد و به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌آهن نیز که دو فصل قبل به لیگ دسته اول سقوط کرد، در وضعیت اسفناکی به سر می‌برد.

فصل گذشته را می‌توان نقطه عطف تاریخ لوکوموتیورانان دانست. پس از بازداشت مالک پیشین باشگاه و مزایده اموال او، پیمان کیانیان مالکیت این باشگاه را به عهده گرفت. پس از اینکه مالک جدید نتوانست به تعهدات مالی خود عمل کند، قوه قضائیه باشگاه را توقیف کرد.

در فصل گذشته، مدیران باشگاه ادعا کردند به علت مشکلات مالی، در فرستادن تیم با هواپیما به بوشهر برای برگزاری بازی مقابل ایرانجوان بوشهر عاجزند. پاشازاده در اواسط فصل از هدایت راه‌آهن کناره‌گیری کرد، اوضاع جسمانی سه بازیکن این تیم در تمرینات (به گفته هادی شکوری بازیکن وقت راه‌آهن) به خاطر ناتوانی باشگاه در تهیه غذا برای بازیکنان به هم ریخت و حتی کار به جایی رسید که یکی از بازیکنان این تیم شب قبل از یکی از دیدارها، تمرینات را رها کرد، در حالی که زمزمه‌هایی مبنی بر پیشنهادهای مالی به بازیکنان راه‌آهن از بیرون باشگاه برای کم‌کاری به گوش می‌رسید.

راه‌آهن هفته آخر و با اختلاف تنها دو امتیاز نسبت به خیبر خرم‌آباد، در لیگ دسته اول ماندنی شد، اما انگار قرار نیست خیال اعضای این باشگاه بابت ماندن در لیگ یک راحت باشد. ایگور ننزیچ دروازه‌بان پیشین راه‌آهن هفته گذشته در مصاحبه‌ای اعلام کرد که با شکایت این بازیکن از باشگاه تهرانی، احتمال سقوط این تیم به لیگ دسته دوم وجود دارد. همچنین حسین رشیدی مدیرعامل راه‌آهن ضمن گلایه از نامشخص ماندن وضعیت باشگاه، تهدید به استعفا کرد.

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که بیشتر تیم‌های لیگ یکی، تمرینات خود را برای فصل جدید و حضور در کورس مدعیان صعود به لیگ برتر آغاز کرده‌اند. راه‌‌آهن این روزها ایستگاه بحران را هم رد کرده و بدون ایستگاه در مسیر نابودی پیش می‌رود و در صورت ادامه این روند نامی از این باشگاه ریشه‌دار باقی نخواهد ماند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، درهفته بیست وپنجم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری ماهشهر عصرامروز در ورزشگاه شباهنگ شهریار به مصاف میزبان خود تیم تهران یا سا رفت که درپایان با یک گل پیروز ار میدان خارج شد.

شاگردان فرشاد پیوس با کسب این پیروزی با ۴۶ امتیاز پس از تیم نیروی زمینی تهران درمکان دوم جدول رده بندی گروه نخست رقابت‌ها باقی ماند.

سعید فولادی گل بازی را به ثمر رساند. 

تیم‌های فولادنوین خوزستان و شهدای رزکان البرز عصرامروز در ورزشگاه صنایع فولاد اهواز مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که این بازی با برتری ۲ بریک میزبان به پایان رسید.

سرخ پوشان با کسب این پیروزی با ۲۹ امتیاز درمکان دهم جدول رده بندی همین گروه قرار گرفت.

امیرحسین لازری و امیر معاوی برای فولاد نوین خوزستان گلزنی کردند.

بیست وچهارم اردیبهشت ماه تیم‌های شهرداری ماهشهر و فولادنوین خوزستان در هفته بیست وششم مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور، به ترتیب به مصاف تبم‌های چوکای تالش و سپیدرود رشت می‌روند.

۲۸ تیم در ۲ گروه برگزار کننده مسابقات فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور هستند.

دیگر خبرها

  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • پیروزی تیم‌های خوزستان در فوتبال دسته دوم کشور
  • چرا مشتری ۷۹ قمر دارد ولی زمین فقط یکی؟
  • دسته عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) -یزد
  • شورای امنیت درباره غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • (تصاویر) مرگ دسته جمعی ماهی‌ها بر اثر گرمای سوزان
  • صعود تیم مهدی طارمی به لیگ دسته اول جوانان ایران
  • شورای امنیت درباره گور‌های دسته‌جمعی در غزه تشکیل جلسه می‌دهد
  • دسته‌روی سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در لاهیجان
  • دسته‌روی مردم بندرعباس در عزای امام صادق (ع)