Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگران کارخانه شمش منیزیم رویال فردوس برای چندمین بار برای احقاق حقوق خود در مقابل این کارخانه تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، کارگران و کارکنان کارخانه منیزیم فردوس ماه‌هاست حقوق معوقه خود را دریافت نکرده‌اند و با تجمع درب کارخانه از مسئولان استانی و شهرستانی خواستند تا نسبت به پرداخت معوقات آنان اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصمت سرفرازی معاون امور اقتصادی استاندار خراسان‌جنوبی پس از بازدید از خط تولید کارخانه در جلسه‌ای که با حضور فرماندار، معاونان فرماندار، مدیرعامل کارخانه منیزیم و نماینده کارگران کارخانه برگزار شد، گفت: برای رفع مشکلات باید برنامه‌ریزی کنیم.موضوع پرداخت بدهی کارخانه به کارگران در اسرع وقت پیگیری می‌شود تا به زودی معوقات کارگران پرداخت شود.

مدیرعامل کارخانه شمش منیزیم فردوس نیز از 700 میلیون تومان بدهی به شرکت‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز و نیز 8 میلیارد و 200 میلیون تومان بدهی به بانک‌های عامل خبر داد.

فرامرز کافی با بیان اینکه باید فضای حسن نیت برگردد و روند تخریبی متوقف شود، افزود: چرا وقتی نرخ سود تسهیلات بانکی 18 درصد است بخش تولید باید 9 درصد اضافه‌تر یعنی نرخ 27 درصد پرداخت کند که این ظلم به بخش تولید است.

مدیرعامل کارخانه شمش منیزیم رویال فردوس خواستار تامین سرمایه در گردش این کارخانه و نیز تمدید تسهیلات کارخانه با نرخ 18 درصد شد.

کافی میزان معوقات کارگران کارخانه منیزیم فردوس را 800 میلیون‌تومان اعلام کرد و گفت: هر وقت منابعی در دست داشتیم حقوق همه کارگران به موقع پرداخت شده و هیچ وقت نیت این نبوده که حق و حقوق کارگران ضایع شود.

انتهای پیام/

R41348/P41362/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۴۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، به نقل از دیوان محاسبات، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران 33 درصد تعیین شده است در حالی که بیش از 99 درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده‌اند که سهام مازاد بر 33 درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • چین بهاره برگ سبز چای در باغ‌های شمال
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • اعتراض صنفی کارگران کاغذسازی پارس خاتمه یافت و پیمانکار حذف شد
  • جدال جنجالی مدافعان تاتنهام در زمین!
  • پروژه‌ی «دولتی‌سازیِ دستمزد»
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند
  • مجلس از همسان‌سازی حقوق بازنشستگان حمایت می‌کند
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه