Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، در چهارمین و آخرین روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که در آستانه قزاقستان پیگیری می‌شود که در آخرین روز از رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا نمایندگان ایران در کاتا و کومیته تیمی مردان و زنان ایران به روی تاتامی رفتند.

مردان کاتای ایران در نخستین بازی مقابل کاتاروهای اندونزی با نتیجه پنج بر صفر به برتری رسیدند و در دور دوم نیز قزاقستان را پنج بر صفر از پیش رو برداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار سوم این رقابت در حالی پیگیری شد که تیم عراق با نتیجه پنج بر صفر شکست خورد و نمایندگان ایران به فینال این رقابت‌ها راه یافتند.

اما در بخش کاتای تیمی بانوان نیز در بازی نخست هند را پنج بر صفر از پیش رو برداشت و در دور دوم نیز با شکست چهار بر یک اندونزی به فینال رقابت‌ها رسید.

در کومیته تیمی مردان در مرحله اول ایران 3 بر صفر هند را شکست داد در مرحله دوم با همین نتیجه تاجیکستان را مغلوب کرد و در دیدار سوم باز هم با نتیجه 3 بر صفر قزاقستان را برد تا مقتدرانه به فینال رقابت ها راه پیدا کند. تیم کومیته ایران برای کسب مدال طلا باید در فینال با عربستان مبارزه کند.

در کومیته تیمی بانوان در مرحله اول کاراته کاهای ایران ابتدا 2 بر یک مالزی را شکست دادند و در مرحله دوم برابر ویتنام یک بر یک شدند اما در امتیاز شماری تکنیکی موفق شد تیم ویتنام را مغلوب کند و به دور سوم راه پیدا کند. تیم کمیته بانوان برای راهیابی به فینال با تیم ژاپن مبارزه کرد و در یک نبرد حساس و نزدیک با نتیجه 2 بر یک این تیم را شکست داد و به فینال رسید.تیم کومیته بانوان ایران در فینال رقابت ها مقابل قزاقستان میزبان بازیها قرار خواهد گرفت.

لازم به یادآوری است، در وزن 55-کیلوگرم مجید حسن نیا، در وزن 60-کیلوگرم، امیر مهدی زاده، بهمن عسگری در وزن 75-کیلوگرم و در وزن 84+کیلوگرم سجاد گنج زاده به فینال راه یافتند. فینال این رقابت‌ها نیز امروز برگزار می‌شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۶۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران به جدول اصلی مسابقات بین‌المللی عربستان صعود کرد.

به گزارش ایسنا، دور سوم جدول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز عربستان برگزار شد و نماینده ایران با پیروزی مقابل حریف خود توانست به جدول اصلی مسابقات راه یابد. 

نوشاد عالمیان با نتیجه ۳ بر صفر نماینده مصر را شکست دهد. 

او پیش از این نمایندگان اتریش و بلژیک را شکست داده بود. 

امیرحسین هدایی دیگر نماینده ایران در دور نخست به مسابقات مقابل نماینده رومانی شکست خورد و حذف شد. 

نتیجه بازی به شرح زیر است: 

نوشاد عالمیان از ایران ( رنکینگ ۶۸ جهان) ۳ - محمد البیالی از مصر ( رنکینگ ۶۲ جهان) صفر 

امتیاز: ۱۱ - ۶، ۱۱ - ۷ و ۱۱ - ۸

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • در فوتبال ایران، مردان فحاشی می‌کنند اما زنان‌ محروم می‌شوند!
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید/ لبنان حریف ساحلی‌بازان شد
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان