Web Analytics Made Easy - Statcounter

مختار صیدی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: آزاده صیدی، فاطمه کرمی و راهله نادری به عنوان بازیکن و لیلا دوستوندی به عنوان مربی در تیم ملی کبدی بانوان ایران حضور خواهند داشت.
وی ادامه داد: تیم ملی کبدی بانوان ایران قرار است طی روزهای آینده پنج دیدار تدارکاتی با تیم ملی کبدی سریلانکا در تهران برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صیدی خاطرنشان کرد: علاوه بر آن بانوان کبدی کار ایران خود را برای حضور قدرتمندانه در مسابقات آسیایی جاکارتا اندونزی آماده می کنند.
رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه افزود: به همین دلیل اردوی تیم ملی کبدی بانوان ایران از امروز (25 تیر) در مجموعه ورزشی بعثت تهران آغاز شده و تا ششم مرداد نیز ادامه می یابد.
وی تصریح کرد: بازی های دوستانه تیم ایران با سریلانکا قرار است در خلال برپایی همین اردو و از 30 تیر تا چهارم مرداد در تهران برگزار شود.
صیدی با اشاره به آمادگی مطلوب ورزشکاران کرمانشاهی تیم ملی کبدی بانوان ایران گفت: خوشبختانه در آخرین دیداری که چند روز پیش با آن ها داشتم وضعیت خوبی از لحاظ روحی و آمادگی بدنی داشتند.
رئیس هیات کبدی استان کرمانشاه در ادامه از فعالیت 105 کبدی کار بیمه شده زیرنظر هیات خبر داد و گفت: تقریبا 55 درصد آن ها را آقایان و 45 درصد نیز بانوان تشکیل می دهند.
وی یادآوری کرد: در سال گذشته کبدی کاران کرمانشاهی در مسابقات مختلف برون مرزی 13 مدال کسب کردند که هشت مدال آن در رقابت های آسیایی و پنج مدال نیز در رقابت های بین المللی بدست آمد.
صیدی در پایان اظهار کرد: در سال 95 کبدی کاران استان کرمانشاه 19 نفر - بار به اردوی تیم ملی دعوت شدند که همگی منجر به عضویت آن ها در تیم های ملی آقایان و بانوان ایران در رده های سنی مختلف شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار‌های زیبا در بیستون کرمانشاه (فیلم)



ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آبشار‌های فصلی روستای شادکام یزد (فیلم) آبشار تخت چو لرستان (فیلم) معرفی آبشار‌های زیبای علی‌آباد کتول (فیلم)

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های خدمات‌رسان آذربایجان‌غربی به حالت آماده‌باش درآمدند
  • حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است
  • سبک بسکتبال ایران باید تغییر کند
  • رقص با پرچم فلسطین پس از کسب قهرمانی ووشوی اروپا توسط ورزشکار ترکیه‌ای (فیلم)
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • آبشار‌های زیبا در بیستون کرمانشاه (فیلم)
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم