Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، میثم جعفرزاده این مطلب را در جریان بازدید از نخستین مخزن و سامانه آب رسانی اضطراری کشور در محله زرگنده بیان کرد و گفت: شروع این طرح در شهر تهران موفقیت آمیز بوده است و برنامه بلند مدت ما اجرای طرح در نقاطی از کشور است که از نظر جغرافیایی در برابر حوادث طبیعی ریسک پذیری بالایی دارند.

جعفرزاده اضافه کرد: امیدواریم با تصویب طرح آب رسانی اضطراری در شورای عالی مدیریت بحران کشور بتوانیم گام های اساسی و بلندی در اجرای این طرح در سطح کشور برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که مقوله آب رسانی اضطراری در سند چشم انداز 1404کشور نیز دیده شده است، اظهار داشت: دو حوزه آب رسانی اضطراری و کیفیت آب در سند چشم انداز مطرح شده است و برای تحقق این اهداف برنامه ریزی های خوبی در وزارت نیرو انجام شده است.

جعفرزاده عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان تهران در حوزه اجرای طرح های پدافندی را نیز مثبت ارزیابی کرد و گفت: شرکت های آب و فاضلاب آمادگی خوبی در زمینه پدافند غیرعامل در سطح کشور دارند و شرکت آب و فاضلاب استان تهران در ایده پردازی و اجرای طرح های پدافندی همیشه پیشتاز بوده است.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو همچنین به برنامه های این وزارت خانه در حوزه برق نیز اشاره کرد و اظهار داشت: شهر تهران در زمینه برق رسانی اضطراری به 21 حوزه تقسیم شده است و بر اساس تدابیر اندیشیده شده، مراکز و سازمان های حساس در زمینه تولید و توزیع برق در شرایط اضطراری هم اکنون خودکفا هستند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۴۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: مدیریت بحران کشور، اعتبارات در زمینه فرونشست زمین، کنترل بیماری سالک و بازسازی مدارس آسیب دیده ناشی از فرونشست زمین را مصوب کرده، اما بعد از گذشت یک سال این اعتبارات به استان تخصیص داده نشده است.
منصور شیشه فروش افزود: درخواست مشخص مدیریت بحران این است که سازمان برنامه و بودجه نسبت به اجرای این مصوبات که ستاد بحران کشور به استان تخصیص داده، اقدام کند، چون زمان اجرای این طرح‌ها محدود است.

دیگر خبرها

  • الزام شورای عالی معماری جهت تعیین حدود مرزی شهر پردیس
  • ثبت ۱۶ هزار زلزله در سال گذشته
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • نظارت مدیریت بحران بر ایمنی نمایشگاه کتاب تهران
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • مدیریت بحران شهرستان تفتان در خصوص وضعیت جوی اخطاریه صادر کرد
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟