Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسدی گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب شهری و تصفیه خانه با صرف سرمایه های کلان به بهره برداری رسیده و ضروری است شهروندان نسبت به اتصال فاضلاب خانگی به شبکه جمع آوری اهتمام بیشتری داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشان اول؛ رئیس هیئت مدیره آبفای کاشان امروز در مجمع عمومی شرکت آبفای کاشان، شتاب بخشیدن به روند اتصال انشعاب فاضلاب منازل به شبکه فاضلاب شهری را به عنوان درخواست اعضای مجمع از شرکت عنوان کرد و گفت:شبکه جمع آوری فاضلاب شهری و تصفیه خانه با صرف سرمایه های کلان به بهره برداری رسیده و ضروری است شهروندان نسبت به اتصال فاضلاب خانگی به شبکه جمع آوری اهتمام بیشتری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا اسدی افزود:طرح های عمرانی شرکت در سال مالی 95 با اعتباری بالغ بر 78 میلیارد تومان محقق شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 39 درصد افزایش داشته است.

وی احداث مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر کاشان، توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهری و اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده آب شهری را بخشی از پروژه های عمرانی سال 95 برشمرد و گفت: اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده شهری باعث شد تا 37 درصد از هدررفت آب در شبکه های شهری پیشگیری شده و آب با کیفیت و سلامت بیشتر در اختیار شهروندان قرار گیرد.

اسدی با بیان این که اصلاح و توسعه شبکه آب شهری مورد توجه جدی شرکت آبفای کاشان است تأکید کرد: اعتبارات دولتی به تنهایی کفاف پروژه های مورد نیاز را نمی دهد؛ از این رو منابع حاصل از تبصره های 2 و 3 که با مشارکت شهروندان محقق شده کمک قابل توجهی در اصلاح و بازسازی شبکه های فرسوده آب می باشد و منافع آن به صورت مستقیم متوجه شهروندان است.

مدیرعامل آبفای کاشان افزود: در سال 95 بیش از 21 کیلومتر از شبکه های فرسوده آب اصلاح و بازسازی شده است و توسعه بیش از 14 کیلومتر از شبکه جمع آوری فاضلاب شهری عملیاتی شده است.

وی اقدامات انجام شده در خصوص پروژه های عمرانی از طریق تبصره 2 و 3 را با اهمیت دانست و گفت: مجمع عمومی اتفاق نظر دارد که منابع حاصله نقش موثری در کاهش هدر رفت آب در شبکه داشته و حوادث و اتفاقات شبکه را کاهش داده است.

مدیرعامل آبفای کاشان افزود: ارتقای رضای مشترکین با استفاده از اصلاح فرآیندهای فروش و پس از فروش با رویکرد ارائه خدمات الکترونیکی، راه اندازی سامانه جدید 122 کاشان از دیگر خدمات آبفای کاشان در سال 95 است.

اسدی یادآور شد: گزارش کامل پروژه های عمرانی و خدماتی شرکت آبفای کاشان در جلسه مجمع عمومی برای صاحبان سهام ارائه گردید که مورد تقدیر و تشکر اعضا قرار گرفت.

مجمع عمومی شرکت آبفای کاشان با حضور کلیه اعضا؛ شرکت مهندسی آبفای کشور، فرمانداری ویژه کاشان، شهرداری کاشان و شرکت آبفای کاشان برای بررسی و تصویب صورت های مالی سال 96-95 برگزار شد.

وضعیت هزینه ها و درآمدها و همچنین منابع، مصارف و عملکرد شرکت در سال مالی 96-95 در این جلسه بررسی و صورت های مالی شرکت به تصویب مجمع عمومی رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۱۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شاهمیرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آیین امضای تفاهم‌نامه طرح‌های توسعه میدان‌های گازی کشور با هلدینگ‌ها، شرکت‌های پتروشیمی و اکتشاف و تولید گفت: یکی از مشکلات اساسی صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۳ که «جهش تولید با مشارکت مردم» نام‌گذاری شده، تأمین خوراک پایدار است.

وی با تأکید بر اینکه همه باید برای تحقق راهبرد تعیین‌شده از سوی مقام معظم رهبری در این مسیر حرکت کنیم، افزود: تقاضا دارم شرکت‌های ملی نفت، گاز، پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران به‌منظور تحقق جهش تولید کمک‌حال صنعت پتروشیمی باشند.

معاون وزیر نفت با اشاره به سرمایه‌گذاری صنعت پتروشیمی در دولت سیزدهم در بالادست صنعت نفت به‌ویژه جمع‌آوری گازهای همراه نفت، گفت: هم‌اکنون طرح‌های جمع‌آوری گازهای همراه نفت در قالب چهار طرح برای جمع‌آوری گازهای غرب و شرق کارون از سوی شرکت پالایش بیدبلند خلیج‌فارس، شرکت هویزه خلیج‌فارس، ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و شرکت پتروشیمی مارون در حال اجراست تا از سوزاندن گازهایی که در دهه‌های پیش سوزانده می‌شد، جلوگیری شود.

جمع آوری ۱.۴ میلیارد فوت‌مکعب از گازهای همراه شرق و غرب کارون

شاهمیرزایی تأکید کرد: حداکثر تا سه سال آینده در مجموع یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعب از گازهای همراه شرق و غرب کارون توسط صنعت پتروشیمی جمع‌آوری می‌شود که گاز متان آن به شبکه سراسری تزریق و C۲+ آن خوراک پتروشیمی‌ها می‌شود.

وی امروز را روزی تاریخی دانست و بر همکاری تنگاتنگ دولت و بخش خصوصی برای اجرای هرچه سریع‌تر طرح‌های توسعه میدان‌های گازی تأکید کرد و گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز به‌عنوان شرکت مادر تخصصی، در این مسیر در کنار هلدینگ‌ها خواهد بود.

شاهمیرزایی، تکمیل زنجیره ارزش را مهم‌ترین راهبرد صنعت پتروشیمی برشمرد و گفت: باید با شتاب بیشتر به‌سمت تکمیل زنجیره ارزش حرکت کنیم و از وابستگی به خارج بی‌نیاز شویم، بنابراین صنعت پتروشیمی، با سرمایه‌گذاری در بالادست، از تکمیل زنجیره ارزش غافل نمی‌شود.

شاهمیرزایی از شرکت‌های پتروشیمی درخواست کرد به پرداخت بهای خوراک و سوخت دریافتی مطابق قرارداد متعهد باشند.

کد خبر 6092949 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • از لزوم جدیت در تفکیک زباله، تا سهم فاضلاب خانگی در آلودگی رودخانه های رشت
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • لزوم شتاب بخشی به تکمیل زنجیره ارزش/ نباید به خارج وابسته باشیم
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است