Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی گفت: تبلیغات بدنه اتوبوس ها، دید مسافران را کور نمی کند. به گزارش جهان نيوز، هادی صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به پرسشی درباره انتقاد اعضای شورا به نحوه اجرای تبلیغات بر روی اتوبوس گفت: این نوع جدیدی از تبلیغات است در حالی که تمامی سطح بدنه را تبلیغات را پوشانده از درون اتوبوس بیرون کاملاً دیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در حالی که اعلام می شود مسافران از این تبلیغات ناراحت هستند نظرسنجی ها نشان می دهد ناخواسته این تبلیغات در فصل گرما باعث شد، تندی نور آفتاب کمتر به درون اتوبوس بتابد در حالی که از داخل، بیرون اتوبوس نیز مشخص است.

معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی خاطرنشان کرد: پیمانکاران این اتوبوس ها را برای کار تبلیغات همیشه تمیز و شسته نگه می دارند بنابراین جزء اتوبوس های مطلوب مسافران است.

صادقی تصریح کرد: تعدادی از پیمانکاران و دلالان که این نحو تبلیغات، درآمد آنها را کاهش داده اطلاعات نادرستی را منتشر کردند. در حالی که یک بار به داخل آن اتوبوس ها نرفته تا ببیند این اطلاعات واقعا درست است و آیا دید مسافران را کور می کند یا خیر؟

معاون تبلیغات و درآمدسازی زیبا شهر تهران تأکید کرد: این نوع تبلیغات از درآمدهای پایدار شهر محسوب می شوند و تنها مورد انتقاد افرادی است که منافعشان کور شده است. این سبک از تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس ها در همه دنیا مرسوم است و هیچ گونه تخلف قانونی صورت نگرفته که اگر صورت می گرفت پلیس راهور با آن برخورد می کرد.
وی اضافه کرد: این تبلیغات نه باعث انسداد شیشه و دید مسافر شده و نه حواس راننده را پرت می کند که امنیت مسافران به خطر بیفتد بلکه باعث رفاه مسافران نیز هست.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۲۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند

سید مهدی رزاز مدیرکل فرودگاه‌های استان خوزستان گفت: با توجه به شرایط جوی همه پرواز‌های فرودگاه بین‌المللی اهواز برقرار هستند.

او با بیان اینکه تا کنون هیچ پروازی لغو نشده افزود:، اما لازم است که مسافران حتما پیش از عزیمت به فرودگاه، از وضعیت پرواز خود اطمینان حاصل کنند.

مسافران می‌توانند جهت اطلاع از آخرین وضعیت پرواز خود با شماره ۱۹۹  تماس حاصل فرمایند.

طی ۲ روز گذشته استان خوزستان صحنه بارش‌های بی نظیر و بی سابقه در اردیبهشت بوده که برخی از آن به عنوان «شگفتانه بهاری آسمان» یاد می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • خرید بلیط اتوبوس از این به بعد با کدملی امکان پذیر است!
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیما تهران به استانبول!
  • تعطیلی بنادر مسافربری غرب هرمزگان
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • واکنش کاپیتان سپاهان به «دل پرخون هواداران اصفهانی از بدنه فدراسیون»
  • ببینید | واکنش عجیب و دیرهنگام زاکانی به سرگردانی مسافران و خرابی مترو؛ باید بپرسم
  • توهین دو وزیر به خرد بدنه دارویی نظام‌سلامت