Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@13:28:35 GMT

امارات عامل هک سایت‌های قطری شناخته شد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۵۴۶۵۳

واشنگتن پست به نقل از مقامات اطلاعاتی آمریکا گزارش داد که امارات در راستای ایجاد تنش در منطقه هک سایت‌های دولتی قطر را سازماندهی کرده است.

خبرگزاری میزان: واشنگتن پست طی گزارشی به نقل از مقامات اطلاعاتی آمریکا گزارش داد که امارات در راستای ایجاد تنش در منطقه هک سایت‌های دولتی قطر را سازماندهی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


واشنگتن پست گزارش داد: مقامات اطلاعاتی آمریکا هفته گذشته اطلاعات جدیدی به دست آورده‌اند که نشان می‌دهد مقامات ارشد دولتی امارات یک روز پیش از هک شدن سایت‌های دولتی قطر در روز 23 می، از چنین حمله سایبری سخن گفته‌اند.

در ادامه این گزارش آمده است: مقامات اطلاعاتی آمریکا اعلام کردند که مشخص نیست هک شدن سایت‌های دولتی قطر به صورت مستقیم از سوی امارات انجام شده و یا این کشور با پرداخت پول گروهی را مسئول این اقدام کرده است.

واشنگتن پست افزود: «یوسف العتیبه»، سفیر امارات در آمریکا، ضمن رد کردن این گزارش آن را نادرست توصیف کرده است.

یوسف‌العتیبه در واکنش به این گزارش با انتشار بیانیه‌ای نوشت: آنچه درست است رفتار قطر است، با سرمایه‌گذاری و پشتیبانی افراط‌گرایان؛ از طالبان تا حماس و قذافی، با تشدید خشونت و تشویق افراط‌گرایان ثبات کشورهای همسایه خود را از بین برده است.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم

معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در یک نشست خبری گفت برای حفظ منافع ملی ایالات متحده، تعامل با حکومت طالبان ضروری است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ودانت پاتل» معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا به خبرنگاران گفت برای حمایت از «مردم افغانستان و منافع ملی ایالات متحده»، تعامل با حکومت طالبان ضروری است.

وی افزود تعامل این کشور با حکومت طالبان زمینه مبارزه با تروریسم را فراهم می‌کند و مسائل حقوق بشری در افغانستان نیز در دستور کار واشنگتن است.

پیش از این نیز «کارن دکر» کاردار سفارت آمریکا برای افغانستان در گفتگو با «د نیو هیومنیترین» گفته بود واشنگتن در شرایطی قرار دارد که باید از طرفی سیاست عدم به رسمیت‌شناختن طالبان را دنبال کند و از جانب دیگر در پی تعامل عملی با کابل باشد.

شورای امنیت قطعنامه سازوکار تعامل با طالبان را تصویب کردسازمان ملل: حضور زنان در دولت افغانستان شرط تعامل با طالبان استروزنامه آمریکایی: «بایدن» در برابر درخواست‌ها برای تعامل با طالبان مقاومت می‌کند

جامعه اطلاعاتی آمریکا نیز پیش‌تر در ارزیابی سالانه خود از تهدیدات علیه این کشور اعلام کرده بود  قدرت و تعامل بین‌المللی حکومت طالبان افزایش یافته است.

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز گفته بود کشورهای جهان براساس منافعی که دارند با طالبان در تعامل هستند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو
  • نتانیاهو با همه درگیر است؛ از سران تل‌آویو گرفته تا مقامات آمریکا
  • مسکو: واشنگتن در ۶ ماه اخیر، شورای امنیت را گروگان گرفته است
  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • لغو ۱۳ پرواز فرودگاه امارات به علت شرایط نامساعد جوی
  • بازدید مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در خوزستان
  • ۲۴کشته در اثر ریزش بزرگراه
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟