Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو زورگیر سابقه داری که با پوشیدن لباس نیروی بسیج از پیرمرد کشاورز در یک جاده خاکی زورگیری کردند به دام افتادند.

به گزارش ایسنا و به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سردار «شجاع»، فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: پیرمردی با طرح شکایتی عنوان کرد که برای آبیاری زمین‌های کشاورزی به خارج از روستا مراجعه کردم و پس از اتمام کار در مسیر برگشت با یک دستگاه موتورسیکلت مواجه شدم که 2 نفر با لباس بسیجی بر آن سوار بودند و طوری وانمود کردند که باید بایستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وقتی موتورسیکلت متوقف می‌شود دو فرد به ظاهر نیروی بسیج به پیرمرد کشاورز مراجعه می‌کنند و قصد بازرسی بدنی وی را داشتند که در آن لحظه شاکی با در آوردن گوشی خود می‌خواهد از حوزه فعالیت این دو نفر در جاده خاکی خلوت و صحت و سقم آن خبر بگیرد که دو فرد مأمورنما گوشی را از شاکی گرفته به او حمله‌ور می‌شوند و مبلغ 2 میلیون ریال به زور از وی سرقت می‌کنند.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی ادامه داد: با ارتکاب جرم دو مأمورنما از محل متواری می‌شوند که پیرمرد بلافاصله موضوع را به پاسگاه حوزه اطلاع می‌دهد و با طرح مهار مناسب دو مامور نما توسط ماموران انتظامی دستگیر می‌شوند.

شجاع خاطرنشان کرد: دو متهم 40 و 55 ساله سابقه‌دار و غیر بومی در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند و هدف از این زورگیری را تأمین هزینه مواد مخدر اعلام کردند.

با تکمیل پرونده دو متهم با قرار صادره روانه زندان شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۵۹۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق در حین سرقت گاردریل‌های جاده‌ای خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی باغان در حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای اصلی شیروان سارقی را که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت گاردریل‌های کنار جاده بودند مشاهده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعدادی قطعات گاردریل نیز کشف شد، تصریح کرد: متهم در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • رئیس پلیس پایتخت به مجرمان هشدار داد
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری مأمور قلابی موتورسوار در اتوبان حکیم/کشف یک قبضه سلاح گرم
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده یک قاچاقچی در یزد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان