Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیکاووس سعیدی روز دوشنبه و در حاشیه مجمع انتخاباتی هیات گلف استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: خوشبختانه گلف ایران در سال های اخیر رشد قابل ملاحظه ای داشته و توانستسم در رده بندی فدراسیون جهانی جهش خوبی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه تا چند سال پیش گلف ایران در آخرین رده های رنکینگ جهانی قرار داشت، افزود: با تلاش و برنامه ریزی های صورت گرفته توانستیم هر ساله شرایط خود را بهتر و 22 پله طی سه چهار سال اخیر در جدول صعود کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعیدی خاطرنشان کرد: با این 22 پله صعود از رده 72 هم اکنون به رده 50 ایستاده ایم و به طور قطع در آینده نزدیک شرایط بهتری را نیز بدست خواهیم آورد.
رئیس فدراسیون گلف یادآوری کرد: در ارزیابی عملکرد فدراسیون های ورزشی کشور طی سال گذشته، فدراسیون گلف با صعودی قابل توجه، رتبه هجدهم را در بین تمامی فدراسیون های ورزشی کشور کسب کرد.
وی در ادامه بحث استعدادیابی را یکی از برنامه های مهم فدراسیون گلف ذکر کرد و گفت: طرح استعدادیابی با همکاری وزارت ورزش و جوانان به صورت جدی از سال گذشته آغاز شده است.
سعیدی خاطرنشان کرد: مرحله اول این طرح در پنج استان کشور اجرا و نتیجه آن شناسایی بیش از 600 ورزشکار مستعد در رشته های مختلف گلف نظیر مینی گلف، بهکاپ، وودبال و ... بود، ضمن اینکه امسال و در مرحله دوم، این طرح در استان های بیشتری اجرایی می شود.

** هیات کرمانشاه یکی از هیات های موفق استانی بوده است
رئیس فدراسیون گلف در مجمع انتخابات هیات گلف استان کرمانشاه نیز از این هیات به عنوان یکی از هیات های موفق استانی نام برد و گفت: تلاش های بسیار خوبی در راستای معرفی هرچه بیشتر گلف و رشته های زیرمجموعه آن صورت گرفت.
وی با ابراز رضایت از برنامه ها و اقدام های صورت گرفته هیات گلف کرمانشاه در چهار سال اخیر، ابراز امیدواری کرد با برنامه های راهبردی تر شاهد موفقیت های بیشتری از سوی هیات کرمانشاه باشیم.
سعیدی گفت: کرمانشاه یک استان پهلوان پرور و قهرمان خیز است که استعداد بسیاری در رشته های مختلف ورزشی دارد و به جرائت می توان گفت در هر رشته ای که در این استان سرمایه گذاری شود نتایج بسیار خوبی حاصل می شود.
رئیس فدراسیون گلف یادآوری کرد: خوشبختانه این رشته ورزشی در کرمانشاه طی چهار سال اخیر از رشد قابل ملاحظه ای برخوردار بوده به گونه ای که تیم های آقایان و بانوان کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور خوش درخشیدند و حتی چند نفر نیز به اردوی تیم ملی وودبال دعوت شدند.
وی ادامه داد: خوشبختانه با حضور آقای سلطانی فر در راس وزارت ورزش و جوانان و اضافه شدن آقای داورزنی به مجموعه معاونان این وزارتخانه، شاهد اقدام های بسیار بهتری برای توسعه و اعتلای ورزش کشور هستیم.
سعیدی یادآوری کرد: اشراف بسیار خوبی که وزیر ورزش و جوانان نسبت به ورزش دارند باعث دلگرمی بیشتر روسای فدراسیون ها شده و همین کار را برای بهتر شدن آسان می کند.
رئیس فدراسیون گلف همچنین با اشاره به اینکه وعده فدراسیون گلف به هیات های استانی در خصوص اختصاص تجهیزات لازم به آن ها برای نیمه نخست سال جاری در همان سه ماه اول محقق شد، گفت: با این وجود بازهم کمک هایی را به هیات های استانی موفق خواهیم داشت.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد هیات گلف کرمانشاه با کمک اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه و اعضای مجمع بتواند در چهار سال آینده شرایط بسیار بهتری نسبت به چهار سال اخیر کسب کند و شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.
در مجمع انتخاباتی هیات گلف استان کرمانشاه، الهام اکبری با کسب 12 رای برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۲۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد

رضا تنگستانی مکان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امسال خرید گندم مازاد کشاورزان در ۱۳ مرکز خرید استان بوشهر صورت می‌گیرد که شامل ۲ مرکز دولتی انبار چغادک و سیلوی برازجان، ۳ مرکز کمیسیون کارخانجات آرد در دشتی، دشتستان و هشت مرکز مباشر تعاون روستایی است.

وی با اشاره به حضور ۳۲۰ دستگاه کمباین در استان بوشهر برای برداشت محصول گندم آبی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود ۲۸ هزار و ۴۰۰ تن گندم از کشاورزان خریداری شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان بوشهر نرخ خرید تضمینی گندم معمولی را هر کیلوگرم ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان عنوان کرد و ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم گندم دوروم نیز ۱۸ هزار تومان تعیین شده است.

تنگستانی از پیش‌بینی برداشت حدود ۴۰ هزار تن گندم در این استان خبر داد و بیان کرد :۱۷ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان بوشهر تحت پوشش گندم آبی قرار گرفت.

کد خبر 6095565

دیگر خبرها

  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • اقامت حدود چهار هزار تبعه خارجی مجاز در استان کرمانشاه
  • آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه از امروز
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان