Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@05:31:36 GMT

پاسخ روابط عمومی دیوار به اخبار برخی رسانه‌ها

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۰۶۳۲۷۹

پاسخ روابط عمومی دیوار به اخبار برخی رسانه‌ها

به گزارش جماران در اطلاعیه روابط عمومی این سایت آمده است: برخی از کاربران دیوار که اکنون یکی از ده سایت پربازدید ایرانی است و چند روز پیش آغاز ششمین سال فعالیت خود را جشن گرفت، صبح روز گذشته با خواندن خبری در روزنامه‌ها در خصوص اعلام ضرب‌الاجل، همچون ما متعجب شدند.

پیرو تماس‌هایی با نهادهای ذیربط، تیم حقوقی دیوار از نامه‌ی یک مقام انتظامی و درخواست بازبینی و حذف چند آگهیخبردار شد که هنگام انتشار خبر مربوطه در رسانه‌ها، برای دیوار، ارسال هم نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اپلیکیشن دیوار با بیش از ده میلیون نصب فعال، پرنصب‌ترین اپلیکیشن ایرانی پس از کافه‌بازار است و به واسطه‌ی دریافت روزانه بیش از۲۰۰هزار آگهی، همواره در تکاپو بوده‌است تا با انتشار محتوایی کاربردی و مطابق با هنجارهای جامعه، در راستای بهبود وضعیت اقتصادی و تسهیل مبادلات تجاری، مبادرت ورزد.

دیوار اکنون بستری گسترده برای ارائه‌ی خدمات و کالا برای کسب‌وکارهای خرد و کلان فراهم کرده و زمینه‌ساز اشتغال بیشتر در کشورمان شده است. تنها در ماه گذشته بیش از۱۵میلیون ایرانی و بیش از۳۳۰هزار کسب‌وکار بومی برای تبلیغ و معرفی کالا و خدمات خود، یا بهره‌گیری از کالاها و خدمات ارائه‌شده توسط دیگران در دیوار، از خدمات آن استفاده کرده‌اند.

دیوار در این میان، گاه تذکرهاییمبنی بر حذف یا اصلاح برخی آگهی‌های میزبانی شده دریافت می‌کند و در این مسیر وجهت حفظ امنیت و حرمت کاربران ایرانی، همواره پذیرای انتقادها، تذکرات و پیشنهادهای پلیس فتا، مقام‌های قضایی، کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و سایر سازمان‌های مرتبطبوده‌ و نهایت همکاری را با آنان در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام داده است.

نامه‌ی دیروز هم از سایر گزارش‌هایی که در تعاملات رایج ما و نهادهای ذیربط انجام می‌شود،‌ مستنثی نبوده و اکنون با پیگیری دیوار، آگهی‌های مذکور نیز حذف شده است.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۰۶۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران اعلام کرد: ۱۵۰ مترمربع از اراضی ملی واقع در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی شمالی ب اپیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان چالوس و دستور مقام قضایی و با همکاری ماموران نیروی انتظامی رفع تصرف شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران یک واحد پذیرایی غیرمجاز تخریب شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • یک فوتی و ۴ مصدوم در حادثه واژگونی خودروی تیبا در یزد
  • افزایش آمادگی استان یزد برای آمادگی در سامانه جدید بارشی
  • ۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار
  • دیوار و شیپور نباشند باید پشت شیشه آگهی زد
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • واکنش تند مدیر روابط عمومی بانک مرکزی به انتقاد میرسلیم